MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default Joop Ubeda en zijn team sluit zich aan bij WPTBL.

    Namens het bestuur van de WPTBL delen wij u mede dat Joop Ubeda en zijn team zich met onmiddellijke ingang hebben aangesloten bij onze organisatie.
    Tijdens de gesprekken bleek hoeveel overeenkomsten er zijn in onze gedachten over de beleving van onze sport, dat wij hebben besloten onze krachten te bundelen en wij zijn dan ook nu al overtuigd van een zeer vruchtbare samenwerking.
    Verder nieuws zal snel volgen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Wie zit in het team van Joop Ubeda??


  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Succes met de samenwerking!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosco Baracus View Post
    Wie zit in het team van Joop Ubeda??
    X2

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En wat is de WPTBL ?
    Vragen vragen vragen

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    vreemde thread, nu weet ik nog niks.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    hebben jullie iets concretere informatie?

    de bond of Dhr. Ubeda?

    dat joop zijn kennis gaat delen met een bond vind ik zowiezo wel oke nieuws.......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Maar ik dacht dat Joop freelance wou zijn?

  9. #9
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Vragen stellen is normaal..maar als je niet weet wat of wie de WPTBL is ben je niet iemand die interesse heeft in het wedstrijdgebeuren in ons land en vraag ik me af waarom je dan uberhaupt wil reageren.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Vragen stellen is normaal..maar als je niet weet wat of wie de WPTBL is ben je niet iemand die interesse heeft in het wedstrijdgebeuren in ons land en vraag ik me af waarom je dan uberhaupt wil reageren.
    wat een flauwekul opmerking. Ik heb wél interesse in het wedstrijdgebeuren maar ik heb geen idee wat wptbl is. wat meer informatie zou beter zijn.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    WPTBL (World Professional ThaiBoxing League).

  13. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    wat een flauwekul opmerking. Ik heb wél interesse in het wedstrijdgebeuren maar ik heb geen idee wat wptbl is. wat meer informatie zou beter zijn.
    Als je niet op de hoogte bent van welke bonden er aktief zijn in Nederland dan kun je inderdaad beter eerst ff googelen alvorens een dergelijke vraag te stellen want het neigt sterk naar desinteresse.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Mss zien de mensen door de bomen het bos wel niet meer met al die bonden!!

    greetz,

    Stephan

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mijn punt is dat dit weer echt zo'n persbericht is wat is opgesteld door een zus van een broer van de receptioniste van de sportschool. Als je een persbericht uitbrengt, doe het dan fatsoenlijk. Vertel waar de afkroting voor staat, vertel wie joop is en noem een paar vechters zodat er een plaatje ontstaat. En vertel ook even op welke belangrijke punten er overeenkomsten zijn. Mischien houden ze wel allemaal van bacardi cola of zo. Of kunnen ze allemaal op1 vinger opdrukken.

    Kortom, waardeloos persbericht, en dan krijg je dit soort flauwe commentaren. Is geen desinteresse bij.

  16. #16
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    precies, helemaal met bromios eens...

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Vragen stellen is normaal..maar als je niet weet wat of wie de WPTBL is ben je niet iemand die interesse heeft in het wedstrijdgebeuren in ons land en vraag ik me af waarom je dan uberhaupt wil reageren.
    MIXfight.nl Jim... MIXfight.nl... dit is een mma forum, je kan niet van alle mma liefhebbers hiero verwachten dat ze ook alle thaiboksbonden kent, net zo min als jij alle mma organisaties kent bijv.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het is natuurlijk een cliffhanger, dit persbericht, na de reclame gaat het verder.......................

  19. #19
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Mijn punt is dat dit weer echt zo'n persbericht is wat is opgesteld door een zus van een broer van de receptioniste van de sportschool. Als je een persbericht uitbrengt, doe het dan fatsoenlijk. Vertel waar de afkroting voor staat, vertel wie joop is en noem een paar vechters zodat er een plaatje ontstaat. En vertel ook even op welke belangrijke punten er overeenkomsten zijn. Mischien houden ze wel allemaal van bacardi cola of zo. Of kunnen ze allemaal op1 vinger opdrukken.

    Kortom, waardeloos persbericht, en dan krijg je dit soort flauwe commentaren. Is geen desinteresse bij.
    De voorstelronde is al geweest.

    Klaarblijkelijk schijn je minstens 1 partij te kennen. Dan zal je ook wel weten dat deze opmerkingen je niet in dank afgenomen zullen worden.
    Kan het niet eens als flauw bestempelen, maar meer als disrespect.
    En dat je vraagt om namen van vechters...geeft ook aan dat je er de ballen van snapt.


    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    MIXfight.nl Jim... MIXfight.nl... dit is een mma forum, je kan niet van alle mma liefhebbers hiero verwachten dat ze ook alle thaiboksbonden kent, net zo min als jij alle mma organisaties kent bijv.
    Ik schat dat minstens zo'n 30% van de topics hier thaiboksgerelateerd is.
    Maar om jou, als 100% MMA liefhebber, de aandacht vast te houden. Er komt een nieuwe MMA organaisatie bij.
    Last edited by WIM_de _Echte; 28-06-2010 at 15:46.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    MIXfight.nl Jim... MIXfight.nl... dit is een mma forum, je kan niet van alle mma liefhebbers hiero verwachten dat ze ook alle thaiboksbonden kent, net zo min als jij alle mma organisaties kent bijv.
    Geeft Wim hierin gelijk. Hoe kom je erbij dat Mixfight alleen een MMA forum is?

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet zeggen dat de thaiboks en kickboks scene in nederland nog steeds overloopt van bonden en regelgeving waar geen lijn in zit.
    Dit soort berichten ook weer geven aan dat "onze" sport nooit serieus genomen gaat worden, met zulke onprofessionele rotzooi, bah!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Er komt een nieuwe MMA organaisatie bij.
    Nu wordt ik ook nieuwsgierig ..... lol....
    Ush,
    Marco.

  23. #23
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    vage post's allemaal... waneer en wie geeft gewoon duidelijkheid, geen kinderachtig gedoe
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Geeft Wim hierin gelijk. Hoe kom je erbij dat Mixfight alleen een MMA forum is?
    Lees eens goed, ik heb helemaal nergens alleen gezegd, moet ik je echt alles op de punt en komma na uit gaan leggen?
    Het enige wat ik bedoel te zeggen is dat dit een mma georiënteerd forum is, itt tot kickbox.nl waar meerendeel kickboksliefhebber is en waar Coldcrust meerendeel van zijn tijd post.
    Is ook de enige aandacht die ik hieraan besteed, gemierenneuk.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Wat een drama om niks.

    Ik volg het kickboksen en maa fanatiek. Toen ik 13 was nam ik k-1 tapes mee naar school om die met de leraar in de klas te kijken.

    Toch ken ik deze bond ook nog niet. Maakt mij dit nu een noob en geen liefhebber??

    Hoop dat joop goed werk vericht!!
    (Betekend dit dat joop niet meer voor de andere bonden scheidsrechter is??)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •