MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Vragen stellen is normaal..maar als je niet weet wat of wie de WPTBL is ben je niet iemand die interesse heeft in het wedstrijdgebeuren in ons land en vraag ik me af waarom je dan uberhaupt wil reageren.
    Vragen is normaal? antwoord geven schijnbaar niet.
    Je kan ook gewoon uitleggen wat de WPRBL is want hij was schijnbaar niet de enige die deze bond niet kent.
    Dan had je gelijk wat positive reclame kunnen maken voor deze bond ipv een beetje zeikerig te reageren.


    Ontopic: De WPRBL was tot 2008 de WPKL ze hebben een naamswijziging ondergaan omdat zij vooral in het buitenland een wat negatief imago hadden .(en wat troubles binnen in de organisatie geloof ik?!)
    Ik hoop dat het nu beter gaat!
    Met mensen zoals Joop erbij zou dat zeker moeten lukken.
    Joop is zeker een goede reclame voor je bond!
    Last edited by Marchant; 28-06-2010 at 22:21.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    vage post's allemaal... waneer en wie geeft gewoon duidelijkheid, geen kinderachtig gedoe


    In 1994 besloot een aantal leden van de toenmalige MTBN een halt toe te roepen aan het éénzijdige beleid van de Nederlandse Kick- en Thaiboks organisaties.
    Deze leden besloten dat er voor de kleinere sportscholen meer gedaan moest worden op wedstrijdgebied. Mede omdat zij zelf vechters hadden die niet of nauwelijks de kans kregen om deel te nemen aan wedstrijden.

    Derhalve besloten zij een eigen organisatie op te richten onder de naam WPKL (World Professional Kickboxing League). De organisatie groeide snel en was in eerste instantie alleen bedoeld voor vechters in de A- en B-klasse. Spoedig bleek echter dat er ook veel vraag was naar een gedegen organisatie voor vechters in de Nieuwelingen- en C-klasse. De WPKL heeft zich toen ontfermd over vechters in alle klassen. Behalve op nationaal niveau is de WPKL, op basis van haar wereldwijde contacten, ook internationaal gaan opereren.

    De WPKL kende in haar begintijd veel tegenwerkingen van bestaande organisaties, maar haar eerste leden waaronder, Mousid-Gym, Sportschool v.d Vathorst, Pattaya-Gym , Beekwilder-Gym, Sportcentrum Ommoord en Sitan-Gym hielden vertrouwen en maakten gezamenlijk een stevige vuist om een frisse wind in de Nederlandse vechtsportwereld te laten waaien en zodoende hun doel te bereiken.

    Diverse ambitieuze promotors dienden zich aan en organiseerden onder de vlag van de WPKL succesvolle, spraakmakende evenementen waaraan topvechters uit de gehele wereld deelnamen.

    De WPKL heeft de beste vechters op haar evenementen gehad zoals:

    Dekkers, Hippolyte, Ballentine, Kassrioui, Ettaki, Simson, Sackmonkhol, Jomhod, Pajonsuk, Veselic, Drago, Yakut, Dede, Ziani, Moris, Najim, Balrak, Vielvoye, Fightin Nordin, Shakuta, Fikri, Spong, Main, Sauer, Lima, de Randamie, Ignashov, Kamel Dajamel, Kraus, Ubeda en vele andere toppers.
    Ondanks het feit dat er sinds 1994 enorm veel is veranderd binnen de sport is de WPKL meegegroeid met alle ontwikkelingen. Daar in het handboek het Kickboksen is geschrapt is men per oktober 2008 onder een nieuwe meer toepasselijke naam gaan opereren t.w. WPTBL
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    De voorstelronde is al geweest.

    Klaarblijkelijk schijn je minstens 1 partij te kennen. Dan zal je ook wel weten dat deze opmerkingen je niet in dank afgenomen zullen worden.
    Kan het niet eens als flauw bestempelen, maar meer als disrespect.
    En dat je vraagt om namen van vechters...geeft ook aan dat je er de ballen van snapt.
    Hallo Wim, bedankt voor je reactie. Geen geweldige reactie, maar goed, het is wat.

    Ik heb je voorstelronde even opgezocht. was van 11-2008, dus dat was bij de meesten even weggezakt zeg maar, maar daar gaat het ook niet om.
    De mensen die alle afkortingen etc. al kennen hebben dat persbericht niet nodig, en de mensen die het niet kennen snappen er de ballen van. Dat probeer ik ermee te zeggen.

    En ik denk ook dat veel mensen geen idee hebben welke bond welk gala organiseert, maar dat terzijde.

    Disrespect ? Ikke niet, jij wel schijnbaar.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    In 1994 besloot een aantal leden van de toenmalige MTBN een halt toe te roepen aan het éénzijdige beleid van de Nederlandse Kick- en Thaiboks organisaties.
    Deze leden besloten dat er voor de kleinere sportscholen meer gedaan moest worden op wedstrijdgebied. Mede omdat zij zelf vechters hadden die niet of nauwelijks de kans kregen om deel te nemen aan wedstrijden.

    Derhalve besloten zij een eigen organisatie op te richten onder de naam WPKL (World Professional Kickboxing League). De organisatie groeide snel en was in eerste instantie alleen bedoeld voor vechters in de A- en B-klasse. Spoedig bleek echter dat er ook veel vraag was naar een gedegen organisatie voor vechters in de Nieuwelingen- en C-klasse. De WPKL heeft zich toen ontfermd over vechters in alle klassen. Behalve op nationaal niveau is de WPKL, op basis van haar wereldwijde contacten, ook internationaal gaan opereren.

    De WPKL kende in haar begintijd veel tegenwerkingen van bestaande organisaties, maar haar eerste leden waaronder, Mousid-Gym, Sportschool v.d Vathorst, Pattaya-Gym , Beekwilder-Gym, Sportcentrum Ommoord en Sitan-Gym hielden vertrouwen en maakten gezamenlijk een stevige vuist om een frisse wind in de Nederlandse vechtsportwereld te laten waaien en zodoende hun doel te bereiken.

    Diverse ambitieuze promotors dienden zich aan en organiseerden onder de vlag van de WPKL succesvolle, spraakmakende evenementen waaraan topvechters uit de gehele wereld deelnamen.

    De WPKL heeft de beste vechters op haar evenementen gehad zoals:

    Dekkers, Hippolyte, Ballentine, Kassrioui, Ettaki, Simson, Sackmonkhol, Jomhod, Pajonsuk, Veselic, Drago, Yakut, Dede, Ziani, Moris, Najim, Balrak, Vielvoye, Fightin Nordin, Shakuta, Fikri, Spong, Main, Sauer, Lima, de Randamie, Ignashov, Kamel Dajamel, Kraus, Ubeda en vele andere toppers.
    Ondanks het feit dat er sinds 1994 enorm veel is veranderd binnen de sport is de WPKL meegegroeid met alle ontwikkelingen. Daar in het handboek het Kickboksen is geschrapt is men per oktober 2008 onder een nieuwe meer toepasselijke naam gaan opereren t.w. WPTBL
    Helemaal waar op het laatste na.
    Men moest namelijk een x aantal euri's neerleggen voor de huidige eigenaar van de naam WPKL om deze over te nemen.
    Dat was een nogal onredelijk bedrag, vandaar dat het WPTBL is geworden.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Dekkers, Hippolyte, Ballentine, Kassrioui, Ettaki, Simson, Sackmonkhol, Jomhod, Pajonsuk, Veselic, Drago, Yakut, Dede, Ziani, Moris, Najim, Balrak, Vielvoye, Fightin Nordin, Shakuta, Fikri, Spong, Main, Sauer, Lima, de Randamie, Ignashov, Kamel Dajamel, Kraus, Ubeda en vele andere toppers.


    En dan de bond niet kennen, echte liefhebbers en kenners hier, er bestaat meer dan k1

  6. #31
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Misschien ligt dat wel aan die bond zelf en moeten ze wat meer investeren in naamsbekendheid....

  7. #32
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    al boven genoemde vechters komen of kwamen ook gewoon uit voor andere bonden... dus niet zo gniepig doen...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #33
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Tja, het schijnt dat sommigen (oa Bromios) denken dat (thaiboks)vechters onder contract staan van een bond en niet weten dat gala's niet of nauwelijks door een bond georganiseerd worden.
    En dan nog komen met waardeoordelen.....

  9. #34
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het zal natuurlijk niet aan de uitermate professionele voorlichting liggen.

  10. #35
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    gala's worden medemogelijk gemaakt door bonden...:P

    veel te hoog kb.nl gehalte hiero
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Tja, het schijnt dat sommigen (oa Bromios) denken dat (thaiboks)vechters onder contract staan van een bond en niet weten dat gala's niet of nauwelijks door een bond georganiseerd worden.
    En dan nog komen met waardeoordelen.....
    Het enige waardeoordeel wat ik heb is dat ik het een waardeloos persbericht vindt (of dat zo is, is wat anders)

    Volgens mij worden gala's onder auspiciën van een bond georganiseerd. De organisator is verantwoordelijk voor het commerciele gebeuren en de bond voor het technische verhaal. Zij verzorgen de vechters, de matchmaking en de referees. Heb ik het fout, roep dat dan even, dan heb ik weer wat geleerd.

    De vraag van velen hier is of Joop Ubeda nu zijn vechters alleen bij jullie/onder jullie regels laat vechten of dat ze ook nog voor andere bonden uitkomen. En of Joop ook bij andere bonden blijft scheidsrechteren .

    De vraag welke bond jullie zijn en welke vechters jullie hebben is genoegzaam beantwoord, dus dat hoeft niet meer.

    Mischien snap ik het inderdaad allemaal wel niet, maar dit geeft je natuurlijk wel de kans om het eens duidelijk uit te leggen. Dus hierbij de kans om punten te scoren voor jullie bond.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Euhhhh Bromios, je kunt nu beter even niet meer reageren.

    'De vraag van velen hier is of Joop Ubeda nu zijn vechters alleen bij jullie/onder jullie regels laat vechten of dat ze ook nog voor andere bonden uitkomen. En of Joop ook bij andere bonden blijft scheidsrechteren.'

    Correct me if I'm wrong maar bonden hebben geen vechters....

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Correct me if I'm wrong maar bonden hebben geen vechters....
    Das waar, maar in het geval van de WPKL was de voorzitter van de bond, trainer/manager van een zeer grote stal vechters

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Das waar, maar in het geval van de WPKL was de voorzitter van de bond, trainer/manager van een zeer grote stal vechters
    Daarom raak ik nou steeds in de war . iedereen doet maar wat. Al die dubbelfucties.
    De bond maakt de regels, de manager regelt een gevecht, de trainer traint de vechter, de scheidsrechter houdt de partijen uit elkaar, de promotor organiseert een gala.

    En in de vechtsport is dat nu eenmaal meestal 1 en dezelfde persoon. Zo beter ?

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Euhhhh Bromios, je kunt nu beter even niet meer reageren.

    'De vraag van velen hier is of Joop Ubeda nu zijn vechters alleen bij jullie/onder jullie regels laat vechten of dat ze ook nog voor andere bonden uitkomen. En of Joop ook bij andere bonden blijft scheidsrechteren.'

    Correct me if I'm wrong maar bonden hebben geen vechters....
    Dat zeg ik toch ook niet ? Ik vraag of Joop (die zich met zijn vechters heeft aangesloten bij de bond) alleen bij of onder de regels van deze bond gaat vechten of ook nog onder de regels van een andere bond.

    Ik vraag me af of een vechter van meerder bonden lid mag of kan zijn en onder de regels van al die bonden mag uitkomen ?
    Zoals je hebt gemerkt zit ik niet zo in de kickboxelarij en vraag uit interesse hoe zoiets werkt.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Nou dan krijg je ook een serieus antwoord:
    Normaal gesproken mogen de vechters bij alle verschillende bonden uitkomen.
    De bonden zelf doen nog wel eens moeilijk welke official bij welke bond mag scheidsen en of jureren.
    De vechters zullen zich ook per bond waar zij uitkomen moeten conformeren aan de daar geldende (vecht) regels.
    Dus in principe (!) is de bond de onhafhankelijkste van de groep om een gala heen.
    Naar mijn weten heeft Joop géén vechters die hij vertegenwoordigd op enige manier.
    (Maar ik weet natuurlijk ook niet alles...)
    en..ja, Joop blijft ook bij andere bonden scheidsen, gelukkig!
    Hele vriendelijke groet, Glen.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Thanks Glen,

    In het persbericht gaat het over Joop en zijn team dus ik nam aan zijn vechters.

    Dus het is in het kickboxen nog altijd zo dat je op maandag knock out kan gaan bij bond A en op dinsdag in de ring kan staan bij bond B ?

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat dat inderdaad nog steeds mogelijk is.
    Daarom is het voor de bonden ook zo belangrijk dat de uitslagen gepost worden op de site's en dat de site van de Fighting doctors geraadpleegd wordt.
    En ter aanvulling, het team van Joop dat zijn zijn officials, de juryleden en scheidsrechters.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het is mij helemaal duidelijk. mijn dank.

    Moraal van het verhaal: het blijft een waardeloos persbericht .

  20. #45
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Glen 4 president, en neit omdat ie nou zou duidelijk uitleg geeft maar omdat ie wel weer wilt karren richting onze oosterburen!!!!!
    Oberhausen were we come!!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •