MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem gaat Fedor zelf uitdagen ...........*spoilers*

    Na een loze belofte van Dream richting Golden Glory dat Alistair voor de titel mag vechten heeft Alistair besloten om naar Amerika af te reizen voor de partij Fedor vs. Wedrum. Om vervolgens de winnaar van deze partij persoonlijk uit te nodigen om voor zijn titel te vechten. Het liefst vecht Alistair tegen Fedor en denkt hij ook dat Fedor hem niet zal weigeren.

    Laten we hopen dat dit mag gebeuren.

    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.
    Alistair heeft alles te zoeken tegen Fedor, want hij is de titel houder....... elke vechter zou voor de titel moeten willen gaan.

    By the way heb jij ingevroren geweest of heb jij geen vechtsport meer gevolgd

    Gr, Jamila

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het hem echt, van mij mag overeem diegene zijn die overeem verslaat en als dat gebeurt zal dana white er met de kippen bij zijn en zeggen dat hij het tig maal heeft gezegd dat fedor niet de beste is!!!!

    Daarna overeem vs lesnar(carwin)

  5. #5
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    praktisch vraagje: mag hij gewoon de ring in lopen.. en de mic pakken en uitdagen... of is het een en ander al besproken met dhr. Coker?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    Alistair heeft niks te zoeken tegen Fedor, hij maakt geen kans.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    praktisch vraagje: mag hij gewoon de ring in lopen.. en de mic pakken en uitdagen... of is het een en ander al besproken met dhr. Coker?
    mocht mayhem miller toch ook...:P

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

    @jamila

    niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien
    Last edited by Petrosyan188; 26-06-2010 at 15:07.

  9. #9
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    mocht mayhem miller toch ook...:P
    ja, dat het uit de hand loopt is wat anders. dat kan vannacht ook gebeuren.. maar ja, om fight beetje te hypen - elkaar beetje uitdagen - enzo...
    niet iedere no no kan zomaar die ring is stappen.... wie houdt daar toezicht op en wie besliist of bijv. ali o die ring in mag of niet...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

    @jamila

    niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien
    indd. waarom daagt M-1/Fedor onze champ niet uit?! bang?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #11
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    NIce..ik zeg opnemen voor The reem docu!!!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ali heeft de strickeforce titel idd.....

    Maar gaat het Allistair niet eigenlijk om de titel van Fedor....

    Onafhankelijke HW world titel????????

    Daarom kan hij hem dus gewoon uitdagen en gaat het niet om zijn eigen titel, terwijl hij deze wel kmede kan inzetten....

    Enne Werdum pakt Fedor??????whahahahaha ga toch weg......dat zou echt een upset eerste klasse zijn imo
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik lach me suf als werdum wint, dan valt zijn 'droom' helemaal in duigen maar als fedor wint heeft die geen schijn van kans tegen overeem. vraag is dan laat fedor zich afslachten of wat ik denk stopt die ermee

    @jamila

    niet zo over die belt van hem zeiken want die stelt toch geen ruk meer voor dankzij hemzelf... ik wil deze match ook wel zien maar of het nu wel of geen titel match kan me niks schelen want er staat geen titel op iemand te wachten als je gaat kijken dat de 'kampioen' de winnnaar moet uitdagen zonder dat het een rematch-verhaal is(tenzij werdum wint). tel dan je winst maar uit met die belt... maar ik wil deze match wel zien
    Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

    Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

    Gr, Jamila

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik zal het anders zeggen de enige belt die niets waard is, is de SF HW belt

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen
    lekker logisch!

    Als je het 'probleem' van de SF HW belt zelf niet inziet bent u of een Rtard of een beetje 'special'. (whats the difference?)

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    laten we het normaal houden oke.....geen verwensingen en name calling...

    ieder zijn mening.......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #17
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

    Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

    Gr, Jamila
    LoL

    Ik hoop dat Alistair vs Fedor echt komt, en dit jaar nog! nu nog hopen dat de management van Fedor niet moeilijk gaat lopen doen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Waarschijnlijk ben jij zo een forumbroeder die alle verhalen heeft gelezen over titels in Nederlnad van verschillende kickbox bonden, hierdoor is inderdaad een werled titel niets waard. Daarin tegen zijn de titels bij organisaties als Strike Force, Dream, K-1 en UFC wel degelijk van waarde, waarom zou anders een tv zender hiervoor meer willen betalen? Een titel match is waarom het draait, elke echte vecht wilt gaan voor the belt. Een echte vechter hecht er zelf zoveel waarde aan dat hij er heel diep voor wilt gaan. Maar ja jij zal wel geen vechter zijn. Waarom vechten de K-1 vechters bij de K-1 en zijn er vechters bij die in tranen uitbarsten omdat zei in de finale onderuit gingen. Bijv. Badr vs. Sem K-1 Finale

    Een belt is niets waard..... nee, dat klopt voor jou want die belt moet jou broek omhoog houden....... hahahhah

    Gr, Jamila
    1 - 0 voor jamila

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ik gun het hem echt, van mij mag overeem diegene zijn die overeem verslaat en als dat gebeurt zal dana white er met de kippen bij zijn en zeggen dat hij het tig maal heeft gezegd dat fedor niet de beste is!!!!

    Daarna overeem vs lesnar(carwin)
    Volgens mij zie jij door al die banananbomen het bos niet meer........he he he.....Dus van jouw mag overeem > overeem verslaan he ??? Hoe zie je dat precies gebeuren ?? .... met RnC , GnP , KO 1st round of gewoon een 3 ronden lange strijd met een split decision voor overeem ??? LMFAO...just kidding.......

    neem toch aan dat je bedoelde dat van jouw mag het overeem zijn die fedor verslaat......toch ??
    neem nog een banaantje.....
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  20. #20
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    De grootste tegenstander ben je zelf!!

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA Fan View Post
    Volgens mij zie jij door al die banananbomen het bos niet meer........he he he.....Dus van jouw mag overeem > overeem verslaan he ??? Hoe zie je dat precies gebeuren ?? .... met RnC , GnP , KO 1st round of gewoon een 3 ronden lange strijd met een split decision voor overeem ??? LMFAO...just kidding.......

    neem toch aan dat je bedoelde dat van jouw mag het overeem zijn die fedor verslaat......toch ??
    neem nog een banaantje.....
    Hahah zie het nu pas, ja dat bedoelde ik(fedor)

    Maar wat zou het een prachtige match zijn Ubereem vs Ubereem

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    als werdum van fedor wint, vecht helemaal niemand meer, want dan houdt het universum op te bestaan

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop dat die partij er komt en wat er ook zal gebeuren. Fedor blijft de grootste vechter in de mma. Maar hij zal die partij niet uit de weg gaan. Hij is nog nooit een partij uit de weg gegaan.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    De grootste tegenstander ben je zelf!!
    in je hoofd ja, daar kan het al vaak mis gaan voor het gevecht........zie Fedor als een kalme vechter die zich niet gek laat maken door niks en niemand en zie Overeem als een vechter met heeeeeel veel zelfvertrouwen maar ook met iets teveel praatjes voor een gevecht, maar het lijkt hem te helpen dus denk echt dat als deze twee tegen over elkaar staan dat ze op en top zijn, zowel lichamelijk als geestelijk......... WAR OVEREEM !!!
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hoe dan ook, wat er dan ook op het spel staat, dat gevecht moet er gewoon komen!

    WAR ALISTAIR!!
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •