MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default Fedor post fight interview *Spoiler*

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Thanks! hij ziet er nog aardig relaxt uit..

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ze praten echt allebei alsof Fedor retarded is.

  4. #4
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    verliezen hoort er ook bij en daar leer je het meeste van

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks en wat een rust zeg...
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    een heer in de winnende positie, maar ook 1 na verlies....een echte champ.....

    ik hoop echt nu

    werdum- ali
    ali-fedor
    en niet dat rematch gezeik gelijk......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik hou van die man, echt! wat een rust straalt hij toch uit, en wijze woorden die hij zegt na zijn eerste verlies, respect!
    Vele vechters hebben dan ook veel respect voor Fedor, zie Werdum. mooi om te zien
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Echt sportieve kerel, ook heel rustig.
    Fedor... simply the best.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    hij is gewoon de rust zelf dat vindt ik wel mooi aan hem
    “Don’t fear me, fear the consequences.” - Paul Buentello

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Nijmegen
    Posts
    337
    vCash
    126000

    Default

    tussen al die rah rah rah amerikanen en de macho uitstraling van overeem is de kalme bescheidenheid van fedor inderdaad een verademing.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Het is en blijft de GOAT van mma.

    wat een held, zelfs na een verlies....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Het is en blijft de GOAT van mma.

    wat een held, zelfs na een verlies....
    x2
    Fedor is a legend

  13. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by schurem View Post
    tussen al die rah rah rah amerikanen en de macho uitstraling van overeem is de kalme bescheidenheid van fedor inderdaad een verademing.
    Precies. Fedor is een voorbeeld voor de sport. Fedor versloeg in de kracht van zijn leven de allerbesten, Overeem verstop zich door niet naar de UFC te gaan, daar lopen de grootste machos!

  14. #14
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Precies. Fedor is een voorbeeld voor de sport. Fedor versloeg in de kracht van zijn leven de allerbesten, Overeem verstop zich door niet naar de UFC te gaan, daar lopen de grootste machos!
    fout!
    Alistair wil eerst Fedor verlaan, en dan zichzelf aan UFC verkopen...$$$$$$ maar nu?!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Tolk werd zelf ook emotioneel, Fedor pakt z'n verlies heel goed op & raakt niet in paniek.

    Dat siert de man inderdaad.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    En toch blijf ik het een raar fenomeen vinden bij strikeforce,
    Dat een vechter ongeacht zijn status van gevechten groter wordt gezien dan de Champ van die organisatie.
    Ali is daar gewoon de champ! dus als Fedor daar de "topdog" is waarom niet voor de titel gaan?
    Fedor wint van rogers in de 2 de ronde, Ali in de 1ste dus sportief gezien ook genoeg te halen.

    Fedor heeft nog een contract voor 1 gevecht ik hoop tegen Alister.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    En toch blijf ik het een raar fenomeen vinden bij strikeforce,
    Dat een vechter ongeacht zijn status van gevechten groter wordt gezien dan de Champ van die organisatie.
    Ali is daar gewoon de champ! dus als Fedor daar de "topdog" is waarom niet voor de titel gaan?
    Fedor wint van rogers in de 2 de ronde, Ali in de 1ste dus sportief gezien ook genoeg te halen.

    Fedor heeft nog een contract voor 1 gevecht ik hoop tegen Alister.
    je vergeet erbij te vermelden dat overeem z'n titel daar al 2 jaar niet meer had verdedigt, als ik zeg maar wat Shogun z'n belt ook 2jaar niet verdedigt en Dana ript hem niet dan is na één jaar ook iedereen die belt vergeten. die belt van overeem is een grap, het is waarschijnlijk de enige belt van een grote organisatie die er niet meer toe doet, dankzij hem

  18. #18
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    volgens wiki is dit de HW lijst:
    Men

    • Andrei Arlovski
    • Daniel Cormier
    • Shane Del Rosario
    • Fedor Emelianenko
    • Lavar Johnson
    • Sergei Kharitonov
    • Bobby Lashley
    • Lolohea Mahe
    • Jeff Monson
    • Alistair Overeem (Current Strikeforce Heavyweight Champion)
    • Valentijn Overeem
    • Brett Rogers
    • Ray Sefo
    • Antonio Silva
    • Ron Sparks
    • Fabricio Werdum
    • Mike Whitehead
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  19. #19
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    je vergeet erbij te vermelden dat overeem z'n titel daar al 2 jaar niet meer had verdedigt, als ik zeg maar wat Shogun z'n belt ook 2jaar niet verdedigt en Dana ript hem niet dan is na één jaar ook iedereen die belt vergeten. die belt van overeem is een grap, het is waarschijnlijk de enige belt van een grote organisatie die er niet meer toe doet, dankzij hem

    Idd maar wat ik ook niet snap is dat niemand van de HW in deze 2 jaar , heeft gezegt "nu wil ik een title shot".
    Dat hoort toch het streven te zijn van deze vechters.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    rogers deed dat wel een tijd lang hoor marchant.
    Home mtk-gym.nl


  21. #21
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    je vergeet erbij te vermelden dat overeem z'n titel daar al 2 jaar niet meer had verdedigt, als ik zeg maar wat Shogun z'n belt ook 2jaar niet verdedigt en Dana ript hem niet dan is na één jaar ook iedereen die belt vergeten. die belt van overeem is een grap, het is waarschijnlijk de enige belt van een grote organisatie die er niet meer toe doet, dankzij hem
    In de afgelopen topics die ik gelezen heb zie ik vrijwel 3x precies dezelfde post van je. "De belt van Overeem is een grap" "bla bla bla", en meestal ook dat Overeen niks kan.
    We weten nu onderhand wel dat je een hekel hebt aan Alistair en dat het je nog steeds dwars zit dat Alistair Hari KO heeft geslagen. Get over it, en ben eens een beetje realistisch: Alistair heeft wel degelijk een grote kans tegen Werdum.
    Dat Alistair 2 jaar zijn belt niet verdedigd heeft komt niet alleen door hemzelf, het eerste jaar waren er geen tegenstanders voor hem, en is hem geen partij aangeboden...dus je kan het hem hoogstens een jaar aanrekenen.

    Ontopic: Fedor....een geweldig mens.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    snif snif! Fedor I love joe!

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    In de afgelopen topics die ik gelezen heb zie ik vrijwel 3x precies dezelfde post van je. "De belt van Overeem is een grap" "bla bla bla", en meestal ook dat Overeen niks kan.
    We weten nu onderhand wel dat je een hekel hebt aan Alistair en dat het je nog steeds dwars zit dat Alistair Hari KO heeft geslagen. Get over it, en ben eens een beetje realistisch: Alistair heeft wel degelijk een grote kans tegen Werdum.
    Dat Alistair 2 jaar zijn belt niet verdedigd heeft komt niet alleen door hemzelf, het eerste jaar waren er geen tegenstanders voor hem, en is hem geen partij aangeboden...dus je kan het hem hoogstens een jaar aanrekenen.

    Ontopic: Fedor....een geweldig mens.
    ik heb zeker geen hekel aan overeem, en heb de laatste maanden alleen respect voor die gozer(heb nog ergens op m'n pc een foto samen met hem erop,showtime gala amsterdam) en geef overeem 90% kans en werdum 10% als ze tegen elkaar moeten.. en dat die hari heeft verslagen, leuk voor hem. ik ga niet hypocriet doen, ik was er niet blij mee maar ben dat allang na die revanche alweer vergeten die 1e match(fijn dat je me weer aan herrinert, ga daarom partij zo weer terug kijken want het blijft ondanks hari neer ging een pratchige KO die ik nu graag wil terug zien) maar wat betreft die belt ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik vind dat die belt geen motivatie hoeft te zijn om tegen overeem aantetreden voor werdum want een belt die 2jaar niet is verdedigt en daar hoeft geen grote naam voor te staan van mijn part pakken ze weer zo'n amerikaanse rugby speler die ze wat techniek aanleren maar hij moet die belt minimaal 2 a 3 keer verdedigen in 2jaar tijd of anders stelt die belt dus niks voor overigens vind ik die organisatie nog erger want die had hem allang van zijn belt moeten rippen, maar speciaal voor jouw

    WAR Overeem!!

  24. #24
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik heb zeker geen hekel aan overeem, en heb de laatste maanden alleen respect voor die gozer(heb nog ergens op m'n pc een foto samen met hem erop,showtime gala amsterdam) en geef overeem 90% kans en werdum 10% als ze tegen elkaar moeten.. en dat die hari heeft verslagen, leuk voor hem. ik ga niet hypocriet doen, ik was er niet blij mee maar ben dat allang na die revanche alweer vergeten die 1e match(fijn dat je me weer aan herrinert, ga daarom partij zo weer terug kijken want het blijft ondanks hari neer ging een pratchige KO die ik nu graag wil terug zien) maar wat betreft die belt ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik vind dat die belt geen motivatie hoeft te zijn om tegen overeem aantetreden voor werdum want een belt die 2jaar niet is verdedigt en daar hoeft geen grote naam voor te staan van mijn part pakken ze weer zo'n amerikaanse rugby speler die ze wat techniek aanleren maar hij moet die belt minimaal 2 a 3 keer verdedigen in 2jaar tijd of anders stelt die belt dus niks voor overigens vind ik die organisatie nog erger want die had hem allang van zijn belt moeten rippen, maar speciaal voor jouw

    WAR Overeem!!
    sisi

  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    WAR Overeem!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •