MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default Fedor vs Werdum **SPOILERS**

    Zooooooo.. totaal niet verwacht dit, mooie slagenwisseling in het begin waarin Fedor toch even beter was.. Duikt in de guard en toen was het op weg naar een triangle.. mooi potje van Wedum, gaf na de partij ook aan dat hij Fedor al direct een rematch wilt geven, Scott Coker gaf ook al aan daarin mee te gaan als Fedor dat zou willen. Dus die partij toch belangrijker voor Werdum dan de titel Ook benieuwd nu wie de volgende voor Ali zal zijn voor de titel.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik vond dat laatste eigenlijk nog het meest bizarre.... zo van fuck die titel ik wil eerst gewoon nog een keer tegen de beste: FEDOR!!

    Wel echt een (beginners)fout door zo in de guard van een gruwelijke BJJ-er te gaan stoten, maar goed tegen NOG werkte het wel

  3. #3
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ongelofelijk....fedor heeft daar natuurlijk altijd schijt aan gehad omdat ie er altijd mee weg is gekomen....ongelofelijk....
    behoorlijke streep door de rekening van Overeem schat ik zo....

    rematch tegen werdum, fedor pakt die pot en dan met pensioen.....dat denk ik....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik had al zo'n gevoel toen ik de trainings videos zag. Werdum was hard aan het werk, Fedor was overal plaatjes aan het schieten. Maar dit had ik dus gisteren moeten posten, maar dat doe je dan niet omdat het Fedor is :P

  5. #5
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is bezig aan het einde van zijn carriere,wat ook logisch is. Dit is een foutje van Fedor waarin blijkt dat de focus weg is en de man toe is aan zijn pensioen. Die Werdum stelt weinig voor staand, ik zie in hem geen partij voor Overeem!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    dat fedor heeft verloren kan ik enigzins nog wel begrijpen... ik bedoel hij heeft zijn tijd gehad en was lange tijd de beste! maar dat hij van werdum heeft verloren kan ik niet begrijpen!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    190
    vCash
    126000

    Default

    Wow ... Fedor got jiu jitsu'd !
    Idd het leek heel erg fout om zo in die guard te gaan duiken, wat een upset zeg !

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    OMFG!!!
    What the hell.
    Dit kan helemaal niet.
    Fedor knalt hem tegen de vlakte, kan naar ground & pound, heeft bijna side mount.
    Dan heb je toch zoiets van, mwah, nog 20 sec en klaar.
    Werdum ziet toch nog kans om naar guard te draaien. Dan verwacht je toch dat Fedor langs
    de benen gaat en door gaat knallen. Steekt die mafkees z'n kop in een triangle........


  9. #9
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
    Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    bjjcore is correct imo
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik zie Fedor liever nog een jaar of drie vechten met een of twee verdwaalde losses erbij dan dat ie stopt....iedereen was zo gefocusd op dat clean sheet van fedor maar dat interesseert me geen ene reet, ik wil die gast zien vechten....hij moet gewoon door gaan! hij is nog steeds de bom!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Haha, Fedor verliest 1 keer en de forumwarriors staan alweer klaar met tactische en technische adviezen; "hij had dit moeten doen, hij had dat niet moeten doen, hij moet stoppen want hij heeft zijn langste tijd gehad...enz". Fedor was gewoon Fedor en Werdum was de betere vandaag. Zo simpel ligt het. Volgende keer is het weer Fedor...of niet.

    Ik denk trouwens dat het ons meer (pijn) doet dan Fedor.

  13. #13
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer, had verwacht dat hij zou winnen.
    Maar fedor blijft echt the king.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    ben ik ff blij dat het wedkantoor het niet deed

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
    Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...
    Helemaal mee eens.

    Ook ik was in shock!! Maar Fedor blijft voor mij de nr 1 HW van de wereld. Kijk alleen al naar z'n record.
    Hij maakte een fout, leert ervan en komt hopelijk keihard terug tegen z'n volgende tegenstander.

    Respect voor Fedor!!

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Fedor:

    WHO DOESNT FALL, DOESNT STAND UP

    It's Fighting, It's life.

  17. #17
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    jammer voor ali. en fedor zelf... bjjcore is right!!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Wat een gezeik allemaal zeg...pffffff. Fedor is gewoon nog Fedor en Werdum was staand niet veel maar maakte van de gelegenheid goed gebruik.
    Als Fedor geen technische fout had gemaakt en van Werdum had gewonnen dan stonden we allemaal te juichen dat Fedor nog lang niet DONE is.... hij maakt nu 1 fout en gelijk staan er weer een paar op die zeggen dat hij washed up is en noem maar op. Hij is nog gewoon de persoon die hij was en de volgende keer maakt hij die fout niet. Het is gewoon een mens van vlees en bloed en iedereen maakt wel eens een fout. Het is jammer omdat we allemaal hopen dat hij nooit zal verliezen , maarja het gebeurde toch, maar ik zal niet meer of minder fan van hem zijn omdat hij nu een partij heeft verloren. Hij is pas DONE als hij dat zelf vindt en dan stopt. shit happens...
    Helemaal mee eens! Moet trouwens zeggen dat Fedor ook tijdens andere partijen wel zo te werk is gegaan. Nu viel hij dan in de triangle, sh*t happens... Natuurlijk kun je je wel afvragen of hij scherp genoeg was; blijkbaar niet In mijn optiek blijft hij de beste MMA-vechter ooit en ik had hem daarom het liefst t.z.t. met pensioen zien gaan met een ongeslagen record.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Wel echt een (beginners)fout door zo in de guard van een gruwelijke BJJ-er te gaan stoten, maar goed tegen NOG werkte het wel
    Het verschil is dat hij toen hij tegen Nog vocht eerst ontsnapte en toen stootte en vervolgens kreeg Nog hem niet meer te pakken. Deze keer ontsnapt hij, maar hij laat een arm achter, hij is dus niet helemaal los en Werdum heeft alle tijd doordat Fedor hem niet zo goed raakt om zijn positie bij te stellen.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Onverwachte wending in zijn puurste vorm..
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  21. #21
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Nette winst van Werdum die het submitten lekker beheerst zo te zien, heb niet veel partijen van deze vechter gezien, maar dit vind ik best indrukwekkend.

    Fedor kwam met een goed offensief, maar ging naar mijn mening iets te lang door & hij ontweek die choke niet.

    Maar ok, de man blijft een legende.

    By the way,

    Wordt het nu Ali VS Werdum of wat ?

  22. #22
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Tja het is niet zo zeer het feit dat Fedor verliest, dat kan gebeuren.
    Het is meer de manier waarop. Hij is dominant in de standup, kan de partij afmaken met ground en pound en loopt dan in een onnodige traingle.
    Vooral het feit dat hij onnodig de partij verliest is gewoon zonde.
    Maarja, dan maar Overheem pakken en rematch tegen Werdum winnen.


  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol die amerikaanse rankings.... gelijk werdum op 2e

    http://www.fightmatrix.com/mma-ranks...eight-265-lbs/

  24. #24
    Join Date
    May 2010
    Posts
    33
    vCash
    123444

    Default

    dat mercer op #13 staat zegt al genoeg over deze lijst imo......

  25. #25
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ik had op unibet op werdum ingezet! heb 6 keer m'n inzet gekregen!! ik moet erbij zeggen dat ik altijd alleen maar om de leuk gok op unibet, eurootje maximaal inzet en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik slechts 10 cent op werdum heb ingezet haha. 60 cent gewonnen dus...

    maar: ben ik de enige die denkt te zien dat fedor wat minder gespierd is en wat meer vet lijkt te hebben? Ik weet ook wel dat hij nooit zo droog is, maar nu valt het me meer op. Of komt dat door de uitslag?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •