MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 103
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Thumbs up Win 4 kaarten voor de exclusieve Chuck Liddell MMA Seminar @ Team Furious






    Volgende maand, 26 juli zal Chuck "The Iceman" Liddell exclusief in Rotterdam bij de hagelnieuwe sportschool Team Furious een MMA seminar geven van maar liefst drie uur. Het officiele persbericht volgt later, maar met de organisatie heeft Mixfight.nl vooruitlopend op de zaken, een mooie afspraak kunnen maken. Voor de die-hard MMA liefhebbers en Mixfight.nl bezoekers is meneer Liddell natuurlijk geen onbekende, maar in het kort: "meervoudig former UFC Light Heavyweight Champion en hij staat als één van de weinigen in de UFC "Hall of Fame". Voor die dag zijn er slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar en Mixfight.nl mag er een viertal weggeven. Het enige wat je moet doen is aangeven in deze topic waarom jij zo graag hierbij wilt zijn.
    Last edited by Richelieu; 01-07-2010 at 01:17.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    omdat ik nooit fan van hem ben geweest en hij nu mij misschien de tegendeel kan bewijzen...

    weet ik veel, wil natuurlijk gewoon die kaartjes maar vind deze prijsvragen altijd zo stom, bedenk eens een leuke prijsvraag ofzo

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    omdat ik nooit fan van hem ben geweest en hij nu mij misschien de tegendeel kan bewijzen...

    weet ik veel, wil natuurlijk gewoon die kaartjes maar vind deze prijsvragen altijd zo stom, bedenk eens een leuke prijsvraag ofzo
    Wees zelf dan creatief door een goed antwoord te verzinnen

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

  5. #5
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik een andere sportschoolhouder heb weten te overtuigen om contact op te nemen met Team Furious en zodoende het "in gang" heb gezet om Chuck naar NL te halen!!!
    (voor meer info PM).

    (als dat geen goede reden meer is dan weet ik het niet meer!).
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    is er als liefhebber van de sport een reden te verzinnen om dit niet te willen ?!


  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik zijn overhand right wil leren en hem wil laten zien dat we dezelfde (bolle)buik hebben. hahaha

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik plannen heb om bij Team Furious te gaan trainen vanuit regio Gent (België, 2 en half uur rijden, het team weet hiervan heb ze enkele maanden terug hierover gemaild maar planning is verplaatst wegens zwangerschap vrouw) en dit een mooie kans is om een heel interessante proefles aan te gaan!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat is wel heel erg cool, al kan ik niet meedoen lijkt het me te gek om te mogen komen kijken.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Nou...aangezien ik mijn come bach wil maken in de MMA, wil ik even weten hoe het ook alweer is om met grote namen te trainen....

    osu

    Chris

  11. #11
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil wel zo'n kaartje hebben.
    Ook wel leuk voor Chuck dat er dan ook iemand is die nog ouder is dan hem!

  12. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Thumbs up Ik vind dat MDK een kaartje verdiend omdat.....

    ...... hij zich altijd op elk toernooi inzet (meestal voor niks) en vaak meehelpt met de organisatie.
    Maar de hoofdreden is eigenlijk dat het lijkt dat hij na 4 jaar BJJ nog niks is opgeschoten en misschien helpt die stage van Chuck Lidell een beetje vooruitgang te boeken
    Even goede vrienden MDK.... schaam me soms dood voor je wat je allemaal loopt te klunsen tijdens trainen.
    13 juli gaan we wel lekker barbequen hoor ...dat dan weer wel

    Ik stem voor MDK !!!!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik zou deze kaarten zo ongelooflijk graag willen winnen omdat het echt een unieke ervaring is om van chuck les te krijgen. Ik heb jaren lang MMA en BJJ trucjes zitten na doen van youtube en heb nooit een echte mma les gehad, als ik mijn 1e les van chuck zou krijgen zou dat echt een droom zijn.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    ik heb altijd al een keer met hem willen sparren en ik denk dat ik het ook nog goed doe.. dit lijkt mij de kans van me leven omdat te bewijzen, al mijn dromen die ik heb gehad over een gevecht met hem zal die dag werkelijkheid worden! I will KO Chuck

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tilburg
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Cool ik wil ook graag zo'n dansles van Chuck.
    Schrijf ik mij daarna in voor dancing with the mma stars.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Ik train bij Team Furious...maar ben geblesseerd

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Misschien kan iemand inderdaad proberen hem KO te slaan, dan kom je gegarandeerd in de UFC

    ( zie Lee Murray vs Tito Ortiz )

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou die kaartjes dol graag willen winnen omdat ik al jaren fan ben van Chuck. Het zou echt een droom zijn voor me. Als ik win neem ik 3 ook enorme fans mee. Ik ga niet zeggen waar we heen gaan en als ze dan Chuck zien wordt iedereen heeeellleeeemaaaal gek.ik zie die gezichten nu al voor me Echt alsjeblieft ik heb er alles voor over om hier heen te gaan. Laat m'n droom uitkomen.

    Ush Maarten

  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Ik zou die kaartjes dol graag willen winnen omdat ik al jaren fan ben van Chuck. Het zou echt een droom zijn voor me. Als ik win neem ik 3 ook enorme fans mee. Ik ga niet zeggen waar we heen gaan en als ze dan Chuck zien wordt iedereen heeeellleeeemaaaal gek.ik zie die gezichten nu al voor me Echt alsjeblieft ik heb er alles voor over om hier heen te gaan. Laat m'n droom uitkomen.

    Ush Maarten


    Zo jij bent een gulle vriend, een vrijkaartje voor jezelf en dan 3x betalen voor je vrienden....
    Neem toch aan dat de kaarten verdeeld worden en niet alle 4 naar dezelfde persoon gaan...
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    omdat ik pas geslaagd ben voor mijn ass leraaropleiding MMA en van NIEMAND een kadootje heb gehad.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    maar ik lees net dat het de 26ste is en dan ben ik op vakantie dus het zit me niet mee ;-)

  22. #22
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ooow 26e al dan ben ik ook op vakantie(niet dat ik kans maakte met mijn deelname)

  23. #23
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Omdat ik een andere sportschoolhouder heb weten te overtuigen om contact op te nemen met Team Furious en zodoende het "in gang" heb gezet om Chuck naar NL te halen!!!
    (voor meer info PM).

    (als dat geen goede reden meer is dan weet ik het niet meer!).

    Reden 1 :Zie boven.

    Reden 2: Omdat ik al eerder heb laten zien hoe ver ik wil gaan om een mixfightprijsvraag te winnen door op ludieke wijze een prijsvraag te saboteren Prijsvraag: win een gesigneerde Fightingball
    En ik nu beloof het als beloning voor een vrijkaartje niet te saboteren!

    Reden 3: Omdat ik niet inhalig ben zoals andere hier en maar 1 kaartje wil zodat er nog 3 mixfightmembers blij kunnen worden gemaakt (spread the wealth brothers and sisters!).

    Reden 4: Omdat zelfs BJJCORE het mij gunt (en geloof me dat betekend heel wat voor hem!).

    Reden 5: Omdat blijkbaar iedereen hier op vakantie gaat , en ik NIET!

    Reden 6: Omdat de kaarten naar de 1e 4 posters moeten gaan omdat zij hebben laten zien om op zelfs een onchristelijk tijdstip (zie 1e post tijd) nog op mixfight aanwezig te zijn!
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik administrator ben bij chief108, en dan 108 een uur platleg.


    dus kom maar op met die kaarten!

  25. #25
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik tijdens mijn studieperiode in het buitenland (5 maanden) veel te veel leuke MMA dingen heb moeten missen en dit een geweldig welkom in NL zou zijn!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •