MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Dana White: Fedor Emelianenko doesn't deserve to step inside the Octagon in the UFC

    "Nope. Now I don't have to hear about him anymore. I like it.... He has star power? Nobody cares. Do you realize this is something that's been created by the mixed martial arts media? Do you know how many people watched his fight the other night? 400,000 people watched it. The guy has absolutely no star power. They sold no tickets to that fight, either.... Here's the problem, the guy loses and gets to fight one of these guys? I've been saying for years this guy isn't all that. He's not great. Everybody's talking about how great this guy is, no he's not. Now he should deserve to come into the UFC and fight the best? No way!... The guys who fight in the UFC are fighting the very best three times a year. This guy hasn't fought anybody since 2005. The media created him and hyped him up. Not me. What do you want me to say? This is what I've been saying?"

    MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    *zucht* meer respect was wel op z'n plaats geweest, maar die woord kent die geloof ik niet. beste om te negeren want some people never changes

  3. #3
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Fedor equals Kimbo
    Dana gaat hem doch met een handkussje naar de UFC ....

  4. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Wat n nare kerel is t ook

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Maar hij is oh zo hard bezig geweest om Fedor te signen. Mocht dat gelukt zijn was Fedor natuurlijk de beste HW. Wat een clown is het ook he...


  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik koop iniedergevaal geen UFC ppv's of andere shit meer..... niet dat ik dat al deed, maar nu even om t principe....

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    respectloze gozer is het hij voelt zich echt de beste
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #8
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Precies dit onbeschofte gezwam is volgens mij de reden dat Fedor nooit bij de UFC getekend heeft.
    Wat is het toch een respectloze zak met gebakken lucht.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Fedor had eerder al naar de ufc moeten gaan en een clausule a la Tito moeten afdwingen - een boksgevecht met Dana. Daar had ik wel voor willen betalen om te zien.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Dana heeft wel gelijk natuurlijk, al mist duidelijk het respect naar Fedor zelf toe. De man is een icoon voor de sport.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Dana heeft niks geen gelijk. Fedor verliest 1 keer door een fout. Hij is niet totaal overklast. Fedor heeft een staat van dienst waar niemand de komende jaren ook maar dicht bij in de buurt zal komen.

    Als je wint heb je vrienden. Wat een gezeur allemaal bah.

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    x2

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is the greatest MMA fighter of all time & zelfs Dana White weet dat.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg het maar nog een keer: het is gewoon triest dat mma steeds minder om de sport zelf gaat en steeds om het geld gaat.
    Respect is al verdwenen, nu verdwijnt de sport ook. Het is steeds meer wwe aan het worden. Ooh god, ik hoop echt dat dit niet gebeurd met kickboksen...

    Scott coker zijn plan om samen met simon rutz mma naar europa te brengen en kickboksen naar amerika te brengen is echt mijn laatste hoop op revival ala Pride...

  15. #15
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    'Typisch amerikaan, omdat ie Fedor niet kon strikken komt ie nu met dit bullshit.
    ben blij dat Fedor nooit heeft gekozen voor deze gek.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Tja, Dana White is zo veranderlijk als de pest. Eerst Fedor bashen, daarna de halve wereld overvliegen en een mega contract aanbieden om hem binnen te halen en vervolgens weer bashen.

    Vaak ben ik het met Dana eens want commercieel gezien is hij ijzersterk. Alleen in dit geval slaat hij de plank volledig mis en is puur zijn ego en frustratie dat hij hem niet heeft kunnen signen de reden om zo over hem te praten.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    alsof een loss fedor in een keer een pannekoek maakt....
    nee zo'n interviews houden bij mij de hoop levend op een nieuwe 'Pride'-organisatie met alle toppers aan boord die deze fucking yank een toontje lager laat zingen....kan me nog wel herinneren hoe humble hij was destijds toen Liddell mocht aantreden in Pride.... niks meer van over helaas....

    hoogmoed komt voor de val, hopelijk ook deze keer...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Dana heeft niks geen gelijk. Fedor verliest 1 keer door een fout. Hij is niet totaal overklast. Fedor heeft een staat van dienst waar niemand de komende jaren ook maar dicht bij in de buurt zal komen.

    Als je wint heb je vrienden. Wat een gezeur allemaal bah.
    Ook jij kan toch niet ontkennen dat Fedor de afgelopen JAREN geen tegenstander van formaat Lesnar, Cain, Carwin, JDS, of zelfs Mir heeft gehad. Ligt niet aan Fedor hoor, maar z'n management heeft nou niet bepaald zijn positie verbeterd (op zijn financiele na).

  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ook jij kan toch niet ontkennen dat Fedor de afgelopen JAREN geen tegenstander van formaat Lesnar, Cain, Carwin, JDS, of zelfs Mir heeft gehad. Ligt niet aan Fedor hoor, maar z'n management heeft nou niet bepaald zijn positie verbeterd (op zijn financiele na).
    Dat vind ik nog wel weer mee vallen. Hij heeft tegen sylvia gevochten toen die nog in de top 5 stond en nog trainde. Arlovski was ook hoog gerankt toen hij tegen fedor aantrad. Rogers is een twijfel geval, maar ook een gevaarlijke vechter.

    En de vechters die jij noemt waren vrij om bij sf te tekenen en dan tegen fedor te staan. Fedor hoeft niemand op te zoeken lateten ze maar bij hem komen.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Het originele interview


  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik koop iniedergevaal geen UFC ppv's of andere shit meer..... niet dat ik dat al deed, maar nu even om t principe....
    Inderdaad!!! Nu is het een principe kwestie!!!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Inderdaad!!! Nu is het een principe kwestie!!!
    X3

    Fuck you Dana White :P

    Anyhuuu! Dana gebruikt drogredenering, en Fedor blijkt toch geen Cyborg te zijn. En hij moet zn bek houden over "Mixed martial Arts Media" want dat is hij bijna helemaal zelf (in America), Lesnar is ook ongetest.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •