MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Camerabg1 Mixfight interview: Anthony Kane (1) "Taliban? Achteraan aansluiten"

    Interview Anthony “the Kabouter” Kane
    Tekst & fotografie: Harmen Bakker

    Nadat Mixfight.nl Marco Pique had geinterviewd was het tijd voor "Kabouter" Kane. Enige tijd geleden is er op Mixfight een topic geopend met vragen voor deze knokker en dat leverde een leuke selectie op. Kane neemt nooit een blad voor de mond en vooral met de laatste zaken rondom bijvoorbeeld Taliban en van Opstal wist ik al bij voorbaad dat ik me kon opmaken voor wat pittige uitspraken. Ook dit interview zal uit meerdere delen bestaan, dus hou het portaal en forum in de gaten.

    Last edited by Richelieu; 03-07-2010 at 21:07.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Richelieu: “Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Wat vind je van al die verhalen op het internet omtrent de vermeende partij tussen jou en Atik “Taliban?”

    Vind Taliban een goede vechter, maar jah. Ik zou ook gefrustreerd raken als ik geen partijen zou krijgen. Heb nu zelf zes partijen vaststaan! Kijk daar eerst naar en Taliban mag achter aansluiten. Het lijkt wel alsof er een soort van rage is ontstaan dat iedereen ineens tegen mij wil vechten. Sommige mensen denken dat ik bang voor hem ben geworden. Kun je meteen aan diezelfde anonieme helden vragen of zij ook in twee weken tijd tegen Jan van Denderen en daarna een invalpartij tegen Fadi Merza zouden willen draaien! Dat zie ik hun niet doen, ik wel. Dus dat ik bang zou zijn is echt nergens op gebaseerd!



    Slome: “hoe kom je aan je bijnaam?
    en waar zie jij jezelf over 2 jaar?

    Die bijnaam heb ik van mijn toenmalig trainer Ropie gehad. Over twee jaar zie ik mezelf als één van de betere vechters in Europa op 70 kilogram.

    Irishrover: “Tegen wie zou je nog heel graag tegen vechten & waarom?”

    Eigenlijk zou ik het liefste nog een keertje tegen Joeri Mes willen vechten. Vind het echt jammer dat hij heeft laten weten gestopt te zijn en daarom zou ik tegen hem nog wel eens willen vechten. Mes, is altijd één van de vechters geweest waar ik tegenop keek. Toen ik in de C-klasse zet heb ik dat al eens gezegd tijdens een interview voor Kickbox.nl, dus dan weet je hoelang ik met deze partij in mijn hoofd rondloop.



    Fightfan: “Wie is jouw favoriete vechter?”

    Marco Pique

    Met wie train jij het liefste?”

    Haha, ook Marco Pique

    Tegen wie zou jij graag willen staan?”

    Nu?, Op dit moment? Toch wel Chahid. Vind hem echt een hele goede knokker waarbij ik aan de bak zal moeten. Chahid is altijd een vechter die ervoor gaat en het publiek zal de grote winnaar worden. Zo vecht ik ook en daarom weet ik zeker dat Kane vs Chahid een beukpartij zou gaan worden.
    Last edited by Richelieu; 04-07-2010 at 13:30.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Maandag zal deel II online verschijnen.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    super...

  5. #5
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    "Taliban? Achteraan aansluiten" Lol.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Nice, m'n vraag zit erbij.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Thanks man...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    TALIBAN ACHTER AANSLUITEN?????

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks, ga nu gelijk door naar deel 2
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •