MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 90 of 90
  1. #76
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Brock heeft slim gevochten en is de terechte winnaar! Cain vs Brock next
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #77
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    YEAHH ik wist het Brock is officieel #1 heavyweight

  3. #78
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Alle haters zijn nu tenminste stil.. Brock is gewoon bruut en de terechte kampioen!!! Ik zie op dit moment niemand van hem winnen..

  4. #79
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Thanx voor de link! heb het hierdoor toch live kunnen volgen want MMA tv werkte niet meer
    Quote Originally Posted by muay kpn View Post
    http://www.veetle.com/index.php/chan...#4c2fe0ff1fde3


    Werkt zelfs uitstekend in Thailand.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #80
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Oke weltruste mensen. Dit was een geweldige UFC ben blij voor Lesnar, heel jammer van Akiyama. Hopelijk zien we meer van zulke goeie ppv's

  6. #81
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    wel leeg hier de laatste tijd met live events, zijn mixfight leden op vakantie of gwn lui geworden om op te staan?
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #82
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Thanx voor de link! heb het hierdoor toch live kunnen volgen want MMA tv werkte niet meer

    REPS???????????????????????????????????????????
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  8. #83
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Wat heb ik een respect voor die Lesnar gekregen hey... wat een damage heeft hij in die eerste ronde overleeft! Die Carwin heeft echt power in zijn vuisten en hij overleeft gewoon een ronde lang dat er op hem in gebeukt word

  9. #84
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Wat heb ik een respect voor die Lesnar gekregen hey... wat een damage heeft hij in die eerste ronde overleeft! Die Carwin heeft echt power in zijn vuisten en hij overleeft gewoon een ronde lang dat er op hem in gebeukt word
    Leuke pot van twee toppers. Snap alleen niet hoe je op dit niveau niet eens de basis verdediging tegen die half guard pass en armchoke toepast. Zeg niet dat die Hillbilly er niet dwars doorheen getrokken had. Maar het had hem zeker meer tijd/kracht gekost.

  10. #85
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Vond het wel tof dat Brock slaag kreeg. Jammer dat ie gewonnen heeft, maar netjes gedaan .

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nou niet overtuigd door deze overwinning van Lesnar....

  12. #87
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    wel leeg hier de laatste tijd met live events, zijn mixfight leden op vakantie of gwn lui geworden om op te staan?
    misschien is het de overkill wel....bedoel, ik heb nu vaker zoiets van....ach ik check de volgende wel weer, die is toch binnen vier weken....
    'vroeger' leefde ik veel meer naar een gala toe, das nu toch stukken minder, check de filmpjes wel de dag erna....

    netjes van Brock! jammer voor Carwin....Lesnar heeft terecht die belt for sure, die eerste ronde overleven en het afmaken in de tweede, netjes hoor...maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk was van z'n performance....kijk al uit naar z'n fight met cain of jds!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #88
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Ooh nette overwinning van leben en lesnar. Ik vond carwin echt een slecht gastank hebben. Jammer hij was wel aan het winnen. Ik vind lesnar echt niet overtuigend en goed, echt het enigste wat hij heeft is power, en zelf worstelen is bij hem puur op basis van kracht. Als hij op deze manier tegen overeem of fedor moet dan heeft hij echt 0 kans. Zelf barnett zie ik van hem winnen, barnett heeft een veel beter techniek en verdediging.

    Ik moet toegeven dat brock echt superslim gevochten heeft de 2de ronde. Maar hij heeft meer nodig dan dit om van overeem, fedor of santos te winnen.

  14. #89
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Alle haters zijn nu tenminste stil.. Brock is gewoon bruut en de terechte kampioen!!! Ik zie op dit moment niemand van hem winnen..
    Junior Dos Santos gaat het doen!

  15. #90
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •