MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Update? Ruslan Karaev?

    Weet iemand wat de status is van Ruslan Karaev? Is hij weer blessurevrij?Traint hij nog in Breda? Wanneer gaat hij weer vechten?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    In before golden glory haters.

    Laatste wat ik gehoord heb over ruslan is dat zijn visum in de vulkaan gevlogen was. (letterlijke uitsprak van basboon) en dat errol zimmerman moest invallen en dat nogal erg goed deed.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja hij zou vechten tegen die roemeen morasanu maar kon niet vanwege visumproblemen en errol maakte het in wat zal het zijn 20sec af en die jongen morasanu is niet de minste, wat betreft kareav ik vrees verneukt, eeuwig zonde en is niet de eerste keer dat dat gebeurt bij een GG vechter

    edit: kareav is overigens wel netjes geplaatst voor last 16 vanwege last8 vorig jaar..

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    wat betreft kareav ik vrees verneukt, eeuwig zonde en is niet de eerste keer dat dat gebeurt bij een GG vechter
    Begrijp ik uit je woorden dat het misschien wel aan GG ligt,aangezien het niet de eerste keer is??Is toch makkelijk te weerleggen zo`n opmerking.Als je het aantal vechters van GG ziet zal er eerder een afvallen(tijdelijk of voor altijd) vanwege wat voor reden dan ook (kan ook aan de vechter zelf liggen : geen motivatie,priveomstandigheden enz.) dan bij welk ander team dan ook.In procenten uitgedrukt is het aantal afvallers wellicht nog kleiner dan bij andere teams.Mocht ik je woorden verkeerd begrepen hebben,dan bij deze ,sorry he!

  5. #5
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by reefer View Post
    Begrijp ik uit je woorden dat het misschien wel aan GG ligt,aangezien het niet de eerste keer is??Is toch makkelijk te weerleggen zo`n opmerking.Als je het aantal vechters van GG ziet zal er eerder een afvallen(tijdelijk of voor altijd) vanwege wat voor reden dan ook (kan ook aan de vechter zelf liggen : geen motivatie,priveomstandigheden enz.) dan bij welk ander team dan ook.In procenten uitgedrukt is het aantal afvallers wellicht nog kleiner dan bij andere teams.Mocht ik je woorden verkeerd begrepen hebben,dan bij deze ,sorry he!

    Je praat zo vaak poep, dat je omgeving onderhand enorm moet stinken. Kan ik jou niet op de negeer lijst zetten. Kan dat op dit forum?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Je praat zo vaak poep, dat je omgeving onderhand enorm moet stinken. Kan ik jou niet op de negeer lijst zetten. Kan dat op dit forum?

    Ach ja,praatje poep he,shit happens.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •