MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 100 of 100
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    waarom hebben de meeste opeens een bepaalde beeld over de islam? tuurlijk zijn er dingen gebeurt die niet horen maar dat hebben meerdere mensen gedaan uit verschillende religies.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Omdat we in het nu leven.

  3. #78
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Omdat we in het nu leven.
    beetje een hele domme reden

    en remco, waarom worden de allochtonen hier de gast genoemd want ik neem aan dat iedere inwoner hier dezelfde rechten heeft.

  4. #79
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    beetje een hele domme reden

    en remco, waarom worden de allochtonen hier de gast genoemd want ik neem aan dat iedere inwoner hier dezelfde rechten heeft.
    Een domme reden?

    Ik vind het ophalen van christelijke gruwelijkheden die EEUWEN geleden gebeurde een domme reden. Die zijn NU niet van toepassen, de islamitische gruwelijkheden WEL. Als je een paspoort hebt van een ander land ben je gast.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Een domme reden?

    Ik vind het ophalen van christelijke gruwelijkheden die EEUWEN geleden gebeurde een domme reden. Die zijn NU niet van toepassen, de islamitische gruwelijkheden WEL. Als je een paspoort hebt van een ander land ben je gast.
    wie heeft hier christelijke gruwelijkheden genoemd? de moord op pim fortuyn was ook niet door een moslim en zo bedoelde ik het een beetje. en de "islamitische" gruwelijkheden kan je ook niet echt islamitisch noemen want ik durf te wedden dat de meeste moslims zoiets afkeuren. en jammer gerrit, ik heb alleen een nederlandse paspoort

  6. #81
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Hoezo is het jammer dat jij een Nederlands paspoort hebt? Jij vraagt waarom allochtonen een gast zijn, ik geef je die reden, als je alleen een NL paspoort hebt ben je geen allochtoon noch gast. Tenzij je jezelf een mocro noemt....dan ben je geen nederlander net zoals een belg geen duitser is.

    Ik heb het niet over pim, jij begint over andere religies, het christendom is de grootste naast de islam, dus misschien moet jezelf wat duidelijker zijn. En wat maakt het nu uit dat veel moslims dingen afkeuren, zou wat zijn als ze het allemaal steunde.
    Dus ik weet niet wat jij dan bedoeld met 'dingen die niet niet horen', maar imo heb je het dan over gruwelijkheden, of had je het over halal-kinder feestjes?

    Ik denk dat je een hoop dingen door elkaar haalt....

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Hoezo is het jammer dat jij een Nederlands paspoort hebt? Jij vraagt waarom allochtonen een gast zijn, ik geef je die reden, als je alleen een NL paspoort hebt ben je geen allochtoon noch gast. Tenzij je jezelf een mocro noemt....dan ben je geen nederlander net zoals een belg geen duitser is.

    Ik heb het niet over pim, jij begint over andere religies, het christendom is de grootste naast de islam, dus misschien moet jezelf wat duidelijker zijn. En wat maakt het nu uit dat veel moslims dingen afkeuren, zou wat zijn als ze het allemaal steunde.
    Dus ik weet niet wat jij dan bedoeld met 'dingen die niet niet horen', maar imo heb je het dan over gruwelijkheden, of had je het over halal-kinder feestjes?

    Ik denk dat je een hoop dingen door elkaar haalt....
    met dat de meeste moslims die gruwelijkheden afkeuren betekent dat niet alle moslims "gevaarlijk" zijn. dus waarom is er eigenlijk zo een beeld? en wat ik bedoel met pim fortuyn is dat niet alleen moslims zoiets doen. maar omdat het een nederlander is staat de religie er niet bij?

  8. #83
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het helemaal niet over fortuyn-achtige gruwelijkheden, moorden heb je in elke maatschappij. Als je nu gaat kijken in de echt moslim landen, zijn lichaamsstraffen dood normaal, opgehangen worden, handjes afhakken, eerwraak etc, dat wordt gesteund vanuit een islamitische overheid, dat soort dingen doel ik op.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    wie heeft hier christelijke gruwelijkheden genoemd? de moord op pim fortuyn was ook niet door een moslim en zo bedoelde ik het een beetje.
    *kuch*Theo van Gogh*hoest*
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  10. #85
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Ik heb het helemaal niet over fortuyn-achtige gruwelijkheden, moorden heb je in elke maatschappij. Als je nu gaat kijken in de echt moslim landen, zijn lichaamsstraffen dood normaal, opgehangen worden, handjes afhakken, eerwraak etc, dat wordt gesteund vanuit een islamitische overheid, dat soort dingen doel ik op.
    en wat er in israel gebeurt wordt helemaal vergeten
    en niet in alle moslim landen gebeuren zulke dingen, bijvoorbeeld marokko

  11. #86
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    *kuch*Theo van Gogh*hoest*
    zoals gerrit zei: moorden gebeuren in elke maatschappij, en het is voor zover ik weet niet verplicht in de islam hem te vermoorden

  12. #87
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    zoals gerrit zei: moorden gebeuren in elke maatschappij, en het is voor zover ik weet niet verplicht in de islam hem te vermoorden
    waarom werd Fortuyn dan genoemd?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  13. #88
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    waarom werd Fortuyn dan genoemd?
    omdat ik dacht dat gerrit dit soort gruwlijkheden bedoelde

  14. #89
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    GOEDE ZAAK ZO"N VERBOD, moesten ze in alle Europese landen invoeren.
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    als iedereen nou een minuscuul chipje krijgt geïmplanteerd, daar staan al je identiteitsgegevens op en in geval van een mogelijk misdrijf, kan het ook als soort van plaatsbepalings dingetje werken. dan maakt het niet uit wat je aan hebt, of dat mensen je gezicht zien etc...

    vraagje... met hoeveel mensen die je niet kent, heb je een gesprek/praatje, in het openbaar vervoer bijvoorbeeld. en als nou 1 op de 10.000 moslima's hier, totale gezichtsbedekking hebben, vind je het dan erg omdat je er niet mee zou kunnen praten?
    alle chinezen lijken net zo op elkaar en spreken ook zowat geen van allen Nederlands...

    of zou de kans op aanslagen in Oss, Ede, Alkmaar, Breda, Deventer, Urk etc, dusdanig groeien, dat het gevaarlijk wordt?

  16. #91
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    met dat de meeste moslims die gruwelijkheden afkeuren betekent dat niet alle moslims "gevaarlijk" zijn. dus waarom is er eigenlijk zo een beeld?
    Misschien omdat er geen massale demonstraties van moslims tegen dat soort gruwelijkheden zijn, noch in de landen waar ze te gast zijn noch in hun thuislanden, en wel massas moslims zich lekker opwinden en ambassades in de fik steken en opgeroepen wordt tot moord en doodslag wanneer er cartoons worden gemaakt of wanneer het tegen Israel gaat? Schept niet echt een sfeer van vertrouwen dat de meeste moslims acties zoals 9/11, London, Madrid, Mumbai etc...niet goed zouden keuren.
    en wat ik bedoel met pim fortuyn is dat niet alleen moslims zoiets doen. maar omdat het een nederlander is staat de religie er niet bij?
    Omdat het een linkse hufter was die Pim vermoord heeft. Die wijzen op principe religie af. Tenzij het de Islam is.

  17. #92
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien omdat er geen massale demonstraties van moslims tegen dat soort gruwelijkheden zijn, noch in de landen waar ze te gast zijn noch in hun thuislanden, en wel massas moslims zich lekker opwinden en ambassades in de fik steken en opgeroepen wordt tot moord en doodslag wanneer er cartoons worden gemaakt of wanneer het tegen Israel gaat? Schept niet echt een sfeer van vertrouwen dat de meeste moslims acties zoals 9/11, London, Madrid, Mumbai etc...niet goed zouden keuren.

    Omdat het een linkse hufter was die Pim vermoord heeft. Die wijzen op principe religie af. Tenzij het de Islam is.
    je hoeft niet persé demonstraties te geven om te zeggen dat je het er niet mee eens bent en als je ziet wat israel aanricht in Palestina, waarom wordt de jodendom niet gevaarlijk gevonden?

  18. #93
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    je hoeft niet persé demonstraties te geven om te zeggen dat je het er niet mee eens bent
    Alleen hoor je het nooit iemand zeggen behalve een stel vertegenwoordigers van Islamitische organisaties die voornamelijk in westerse landen aktief zijn.
    en als je ziet wat israel aanricht in Palestina, waarom wordt de jodendom niet gevaarlijk gevonden?
    Omdat Israel of het Jodendom niet over een wereldwijd kaliphaat loopt te lullen en alle ongelovigen wil onderwerpen misschien? En aangezien de terreurorganisatie Hamas constant aanvallen op Israel uitvoert is het niet zo raar dat Israel daar soms een hard op reageert. Stel jij woont in Brabant, Zeeland of Limburg en Belgie schiet om de haverklap raketten af op het gebied waar jij woont. Zou je dan niet ook willen dat Rutte daar wat aan doet en niet alleen thee met hen gaat drinken? En als de Belgen onredelijk blijven, zoals Hamas, en gewoon doorgaan zou je dan niet willen dat er harde aktie tegen Belgie wordt ondernomen?

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Omdat Israel of het Jodendom niet over een wereldwijd kaliphaat loopt te lullen en alle ongelovigen wil onderwerpen misschien? En aangezien de terreurorganisatie Hamas constant aanvallen op Israel uitvoert is het niet zo raar dat Israel daar soms een hard op reageert. Stel jij woont in Brabant, Zeeland of Limburg en Belgie schiet om de haverklap raketten af op het gebied waar jij woont. Zou je dan niet ook willen dat Rutte daar wat aan doet en niet alleen thee met hen gaat drinken? En als de Belgen onredelijk blijven, zoals Hamas, en gewoon doorgaan zou je dan niet willen dat er harde aktie tegen Belgie wordt ondernomen?
    volgens mij ben jij niet slimmer dan een kind van 10. jij moet je is meer gaan verdiepen wat daar in het midden oosten gebeurt. ik geef je een hindt waarom schieten die palesteinen die raketten af dan.

  20. #95
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    eerst iemand niet slimmer dan een kind noemen en vervolgens hint met dt schrijven is wel tenenkrommend hoor....

    Ik vind het overigens wel te makkelijk om te zeggen dat Israël zich alleen maar verdedigt. Voorzover ik weet, heeft de VN ze nooit aangevallen en die moeten het zelfs ontgelden maar dat terzijde. Je kunt er lang en kort over praten maar het valt niet te ontkennen dat in de landen waar de Sharia geldt, er op grote schaal mensenrechten geschonden worden. Islamitische landen waar deze wet niet geldt hebben ook een uitdrukkelijk vijandige of op z'n minst argwanende houding ten opzichte van de westerse wereld. Redenen waarom dit zo kan zijn daargelaten, is het logisch dat wij deze landen daarom als dreigender ervaren dan bijvoorbeeld Israël.

    Beleid van de EU ondersteunt dit, waarom denk je dat men Turkije bij de EU wil...? omdat ze zich dan niet aansluiten bij de Islamitische landen....

  21. #96
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    eerst iemand niet slimmer dan een kind noemen en vervolgens hint met dt schrijven is wel tenenkrommend hoor....

    Ik vind het overigens wel te makkelijk om te zeggen dat Israël zich alleen maar verdedigt. Voorzover ik weet, heeft de VN ze nooit aangevallen en die moeten het zelfs ontgelden maar dat terzijde. Je kunt er lang en kort over praten maar het valt niet te ontkennen dat in de landen waar de Sharia geldt, er op grote schaal mensenrechten geschonden worden. Islamitische landen waar deze wet niet geldt hebben ook een uitdrukkelijk vijandige of op z'n minst argwanende houding ten opzichte van de westerse wereld. Redenen waarom dit zo kan zijn daargelaten, is het logisch dat wij deze landen daarom als dreigender ervaren dan bijvoorbeeld Israël.

    Beleid van de EU ondersteunt dit, waarom denk je dat men Turkije bij de EU wil...? omdat ze zich dan niet aansluiten bij de Islamitische landen....
    maar dat is daar heel gewoon, wat is normaal in deze wereld? voor het ene land is het anders dan voor een andere land. en om dit te zien als een dreiging vind ik wel vreemd als israel niet word gezien als een dreiging want israel is ten slotte in conflict met een andere land/andere landen

  22. #97
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Alleen hoor je het nooit iemand zeggen behalve een stel vertegenwoordigers van Islamitische organisaties die voornamelijk in westerse landen aktief zijn.

    Omdat Israel of het Jodendom niet over een wereldwijd kaliphaat loopt te lullen en alle ongelovigen wil onderwerpen misschien? En aangezien de terreurorganisatie Hamas constant aanvallen op Israel uitvoert is het niet zo raar dat Israel daar soms een hard op reageert. Stel jij woont in Brabant, Zeeland of Limburg en Belgie schiet om de haverklap raketten af op het gebied waar jij woont. Zou je dan niet ook willen dat Rutte daar wat aan doet en niet alleen thee met hen gaat drinken? En als de Belgen onredelijk blijven, zoals Hamas, en gewoon doorgaan zou je dan niet willen dat er harde aktie tegen Belgie wordt ondernomen?
    aangezien Palestina hun land terug wilt lijkt mij dit niet zo vreemd, en om de Palestijnse mensen zonder primaire behoeftes te laten leven vind ik al laf, de meeste slachtoffers zijn namelijk onschuldig

  23. #98
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    maar dat is daar heel gewoon, wat is normaal in deze wereld? voor het ene land is het anders dan voor een andere land. en om dit te zien als een dreiging vind ik wel vreemd als israel niet word gezien als een dreiging want israel is ten slotte in conflict met een andere land/andere landen
    'Dat' mag daar dan heel gewoon zijn, maar hier niet (ik neem aan dat je het over de sharia hebt). Dit heeft overigens niet zoveel met een reële dreiging te maken. Je haalt bovendien een en ander door elkaar. Het gaat er niet om of het gewoon is voor de bewoners daar en of dit ethisch wel helemaal verantwoord is. Het gaat erom dat deze landen inclusief een deel van de bevolking een vijandige houding hebben ten opzichte van de westerse wereld. Waarom dit zo is, is dan ook totaal niet relevant. Je vergelijking met Israel is dan ook niet echt zinvol. Tuurlijk hebben zij conflicten met andere landen, maar over het algemeen is een groot deel van de bevolking in Israel van westerse komaf en hebben ze een positieve houding ten opzichte van de westerse wereld. Om een ander voorbeeld aan te halen, de VS hebben ook conflicten met veel landen, moeten we die daarom ook als dreiging zien ? (niet voor de wereldvrede blabla maar voor de EU)

  24. #99
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mocro9 View Post
    aangezien Palestina hun land terug wilt lijkt mij dit niet zo vreemd, en om de Palestijnse mensen zonder primaire behoeftes te laten leven vind ik al laf, de meeste slachtoffers zijn namelijk onschuldig
    Aangezien het vrijlaten van gevangenen, het niet reageren op raketaanvallen, het afbreken van Joodse nederzettingen in de west-bank enenenenen allemaal geen vruchten heeft afgeworpen in de loop der jaren en Hamas vrolijk doorging met moorden kan ik me wel voorstellen dat Israel op een gegeven moment ook weer andere mogelijkheden gaat gebruiken.
    En de slachtoffers aan de kant van Israel zijn allemaal schuldig ja?

  25. #100
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    .
    Ik vind het overigens wel te makkelijk om te zeggen dat Israël zich alleen maar verdedigt.
    Dat was op zich ook niet het punt maar waarom de rest van de wereld Israel niet als dreiging ziet.

    Beleid van de EU ondersteunt dit, waarom denk je dat men Turkije bij de EU wil...? omdat ze zich dan niet aansluiten bij de Islamitische landen....
    En uitgerekend nu wordt Turkije door iemand geregeerd die sterk naar de kant van het Islamisme neigt. Ironie ten top.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •