MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default Moslims bidden in de verkeerde richting

    JAKARTA - De moslims in Indonesië hebben vrijdag te horen gekregen dat zij in de verkeerde richting bidden.



    In plaats van naar de heilige stad Mekka in Saudi-Arabië is hun hoofd gericht op de Oost-Afrikaanse landen Somalië en Kenia, zo liet het hoogste islamitische gezag, de Indonesische Ulema Raad, vrijdag weten.De gelovigen wordt aangeraden hun hoofd een beetje meer in noordwestelijke richting te buigen.
    Indonesië is het land met de meeste moslims ter wereld. Ongeveer 86 procent van de 240 miljoen inwoners is islamiet.


    Niet slopen


    De raad vaardigde in maart een richtlijn uit waarin de moslims werden opgeroepen hun hoofd tijdens het gebed naar het westen te keren. Hij heeft echter vastgesteld dat de moskeeën op de twee Oost-Afrikaanse landen gericht staan. ''Het is niet nodig de moskeeën te slopen, verander de richting een beetje tijdens het gebed'', aldus de raad.
    Voorzitter Cholil Ridwan van de raad vreest niet dat het gebed verspilde moeite is geweest, omdat de moslims zich niet naar Mekka richtten. ''Hun gebed zal nog altijd door Allah worden gehoord'', bezweert hij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    ALLEMAAL NAAR DE HEL!!!!!!!111

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    beter lezen visstick
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    beter lezen visstick
    hoezo?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    hoezo?

    Voorzitter Cholil Ridwan van de raad vreest niet dat het gebed verspilde moeite is geweest, omdat de moslims zich niet naar Mekka richtten. ''Hun gebed zal nog altijd door Allah worden gehoord'', bezweert hij.



    blinde visstick

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ja, en dan nog?

    Net zo grappig als dat het eten van varkensvlees ook geen probleem is zolang je het zelf maar niet door hebt

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    k stond laatst kebab te eten. komt zo'n vrouwtje met een doek om in werkkleren aan, en vraagt of het halal is. 'jaaa zeker' zegt de verkoper. ze koopt een broodje en loopt er mee weg. ondertussen was de mijne ook klaar. Ik bijt er in, en ja hoor, varken
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    DIE GAAT NAAR DE HEL!!!!!!

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    k stond laatst kebab te eten. komt zo'n vrouwtje met een doek om in werkkleren aan, en vraagt of het halal is. 'jaaa zeker' zegt de verkoper. ze koopt een broodje en loopt er mee weg. ondertussen was de mijne ook klaar. Ik bijt er in, en ja hoor, varken
    Teringleijer vindt ik dat, je kan het niet eens zijn met iemands geloof of opvattingen maar dient er wel een respect voor te hebben.
    Wat als deze vrouw nu niet van geloofs overtuiging maar door allergie geen varken mag, ligt ze straks schuimbekkend er rillend op de grond!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Allergisch voor niet halal-eten? lol

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Allergisch voor niet halal-eten? lol
    Jij leest ook wat je wilt lezen he?
    Jij hebt 1 boek thuis maar kan er elke keer dat je het leest een nieuw verhaal van maken!

    Ik heb het over allergie van varkensvlees, wat thrillseekah aangeeft wat het was.
    Misschien een doordenkertje maar zal het je proberen uit te leggen,

    Vrouw is moslima en allergische voor varkensvlees,
    Varkens vlees is nooit halal (en ook niet kosjer)
    Vrouw vraagt of vlees halal is, dus ook aan bepaalde voorwaarden moet heben voldaan (of dit nu rund of kip of kalfs is maakt niets uit)
    Verkoper zegt ja dus zou dit nooit varkensvlees kunnen zijn.
    De vrouw eet het en krijgt een allergische reaktie............
    Begrijp je het een beetje??????

    Misschien snap je de term halal niet??? bijina het zelfde als kojer


    Halal
    De omstandigheden waarin een dier gefokt werd, de kwaliteit van het voedsel en het onderdak dat het kreeg, evenals de wijze van transport en de afstand waarover dit verantwoord gebeurde, kan ook een rol spelen bij de beoordeling of het vlees halal is. Dierenwelzijn is een belangrijke verantwoordelijkheid (khalifa) die God de mens toevertrouwde.
    De Koran stelt dat eten van vlees gedood in naam van iets anders dan God niet toegestaan is. Sommige islamitische geestelijken zijn de mening toegedaan dat vlees van toegestane dieren die door een niet-moslim zijn geslacht, maar wel op de door de moslims voorgeschreven wijze, ook halal is. Koosjervlees en vlees van dieren die door christenen in naam van God geslacht zijn, worden ook als halal beschouwd
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    @ marchant,

    Ik las wat ik zag, en verdraaide dat een beetje voor puur amusante doeleinden. Hij zei namelijk dat de vrouw vroeg of het HALAL was ( niet specifiek varkensvlees, als je geen varkensvlees specifiek wilt vraag je niet of het halal is). Dus het risico dat jij daarna noemde, was niet echt van toepassing op zijn verhaal.

    En niet haten, ik weet genoeg van halal slachtingen af om te weten dat ik er geen voorstander van ben.
    Last edited by GerritTonijn; 17-07-2010 at 02:01.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Is er al halal tonijn?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Is er al halal tonijn?
    ja.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    kunnen mensen dan allergisch zijn voor varken, zonder allergisch te zijn voor bijvoorbeeld koe?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Allergische verschijnselen komen zelden voor bij vlees. Sommige personen reageren wel pseudo-allergisch op nitrieten (in varkensvlees) en sulfieten (in rundvlees). Mensen met een allergie voor melk of dierlijke epithelen kunnen een kruisallergie voor vlees vertonen.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    ligt ze straks schuimbekkend er rillend op de grond!
    http://www.youtube.com/watch?v=unkIVvjZc9Y

    hierna mag het topic wel naar de pit
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    dat verhaal van die eet tent vind ik echt belachelijk....zo`n gast mag je wat mij betreft zijn tent affikken...

    mij boeit het eigenlijk ook niet wat voor vlees ik eet , maar ook bij ons op het werk gewoon 2 frituur pannen.....en meerdere halal vlees planken , messen en andere pannen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk eet ik alleen dieren die " gekweekt" worden voor consumptie.Ik ben dus niet zo'n liefhebber van kikkerbillen, paardenvlees, konijn, gevulde hertenreet en meer van die exotische dingen. Ik heb wel bijna alles geprobeerd (behalve paard) maar vind de "wild"smaak gewoon niet zo lekker.
    Voor mij dus gewoon kip, rund of varken. En wat een ander wil, moet hij vooral zelluf weten...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Donner kebab is lekker, hoewel ik het liever wat dikker heb
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    weer een topic van lik mijn besneden plasser

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    k stond laatst kebab te eten. komt zo'n vrouwtje met een doek om in werkkleren aan, en vraagt of het halal is. 'jaaa zeker' zegt de verkoper. ze koopt een broodje en loopt er mee weg. ondertussen was de mijne ook klaar. Ik bijt er in, en ja hoor, varken
    LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Reps voor de verkoper
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Eigenlijk eet ik alleen dieren die " gekweekt" worden voor consumptie.Ik ben dus niet zo'n liefhebber van kikkerbillen, paardenvlees, konijn, gevulde hertenreet en meer van die exotische dingen. Ik heb wel bijna alles geprobeerd (behalve paard) maar vind de "wild"smaak gewoon niet zo lekker.
    Voor mij dus gewoon kip, rund of varken. En wat een ander wil, moet hij vooral zelluf weten...
    In huzarensalade zit ook paardenvlees, als je dat een keer gegeten hebt heb je dus ook paard gegeten

    Iig dieren kweek je niet, die fok je en stouw je in zo'n klein mogelijke ruimte op elkaar en geef je eten waardoor ze onnatuurlijk veel gaan groeiene. Wat dat betreft weet je van een konijn of hert iig zeker dat hij nog vrij rond gelopen heeft (iig meer dan een koe).

    Wat ik doe is dit, ik heb een budget voor vlees per week, daar zou ik elke dag productievlees van kunnen kopen. In plaats daarvan eet ik een paar keer per week biologisch vlees en de rest van de week vis of vegatarisch. Kwalitatief gezien ook nog eens een betere keuze.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik hou wel van wild, heerlijk een stukkie ree ofzo.....lekkel!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •