MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default NL subsidieert moskee Ground Zero'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Niet echt een top lokatie inderdaad! Beetje vreemd dat daar uberhoudt groen licht voor is gegeven.

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    kan ik me beetje boos om maken...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Te extreem voor woorden dit!!!!!!!!! Wij moeten hier met z'n allen bezuinigen en de staat geeft gewoon even 1 miljoen euro aan een moslimpartij IN het buitenland nog wel

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Ik ben het met het standpunt van Wilders eens in dit geval maar niet met zijn argumentatie. Een miljoen aan een moskee in het buitenland geven terwijl er hier allerlei bezuinigingen worden doorgevoerd is een beetje vreemd.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik ben het met het standpunt van Wilders eens in dit geval maar niet met zijn argumentatie. Een miljoen aan een moskee in het buitenland geven terwijl er hier allerlei bezuinigingen worden doorgevoerd is een beetje vreemd.
    En je vind het niet ongepast dat op GZ een moskee zelf komt? NYC heeft al fucking veel moskeeën he....dit is gewoon weer de zoveelste verwerkelijking van hun expansiedrift.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou ja iedergeval 1 voordeel in de minaret toren zullen ze in iedergeval niet in vliegen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    dat ze er een moskee zetten zal mij aan mn reet roesten, ik geloof sowieso niet dat een stel gekken uit Afghanistan dat gedaan hebben (die discussie hebben we al vaak genoeg gehad hier, maar toch). Dat Nederland er aan mee betaalt vind ik erger.

    waarom ging dat plan van die gratis schoolboeken niet door? omdat er geen geld was?

    waarom kreeg mijn oma geen nieuwe rollator toen die kapot was? ook omdat er geen geld was?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik wordt hier ook een beetje pissig van waar zijn we toch mee bezig!!?

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Waarschijnlijk is de subsidie indirect, dus de organisatie krijgt om een of andere reden subsidie en de organisatie is weer betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe Moskee in New York. Dus waarschijnlijk financiert Nederland niet op een directe wijze de ontwikkeling van de moskee, wat ook compleet ongepast zou zijn. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. wat was het antwoord op de kamervragen ??

    Los daarvan vind ik dat als er nou een plek is om geen moskee neer te zitten, dat toch echt ground zero is... te gek voor woorden.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    indirect = direct. geen verschil. Ook al steun je de organisatie die een project ontwikkelt, steun je ook het project.

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Blijkbaar wordt de organisatie gesubsidieerd omdat het vrouwongelijkheid binnen de Islam tegen wil gaan: American Society for Muslim Advancement (ASMA) - MinBuza.nl
    Opzich zal niemand daar tegen zijn, maar wel de vraag of dat nou een subsidie waard is...

    In principe heb je gelijk inderdaad maar tegelijkertijd schept het wel enige nuance. Immers, zoals het er eerst stond staat dat Nederland specifiek voor dat project een subsidie in het leven heeft geroepen.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het symbolisch juist heel sterk. You can fuck with us, maar ons krijg je er niet onder. Sterker nog. We zetten er een tempel voor jullie neer. Maar dan wel een met een progressief gedachtegoed. Dat de centjes echter hier vandaan komen is wel hinderlijk.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig betaal ik geen belasting meer in Nederland, dat geld dat ze besteden aan die moskee, daar kun je ook een hoop Nederlandse instellingen, verenigingen blij mee maken. Snap niet dat ze geld verkloten aan zo iets, schandalig!!!
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •