MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default 15 dingen over hersenen die je misschien niet wist

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    jammer dat ik geen engels kan.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Sleep paralysis schijnt relatief vaak voor te komen...

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Die 10% klopt maar je gebruikt nooit meer dan 10% tegelijkertijd

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Sleep paralysis schijnt relatief vaak voor te komen...
    Ik heb hier regelmatig mee te maken... Heb het nu leren krijgen. Voorwaarde is dat je heel erg moe bent en op de bank gaat liggen, net als je het gevoel krijgt dat je in slaap valt, maak je jezelf wakker. Je ogen kun je open doen maar je kan je dan voor een korte periode niet bewegen. HEt is wel freaky want je hoort een "suizen" in je brein en ziet schimmen en hoort bv de tv of radio die nog aan staat gewoon goed. Na een tijdje "vechten" krijg je ineens weer controle over je lichaam.

    De eerste paar keer dat ik het had was ik echt in shock want ik zag mensen boven me staan enzo, dat was echt freaky.


  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    stonden die er ook echt?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    stonden die er ook echt?
    Nee, dat zijn verzinsels van je brein. Maar het lijkt op dat moment vreselijk echt.


  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Nee, dat zijn verzinsels van je brein. Maar het lijkt op dat moment vreselijk echt.
    Ik ben 2 weken terug, gewoon 3 dagen achter elkaar, opeens midden in de nacht wakker geschrokken, en zou zweren dat er een huge spin boven me 'zweefde'. Dus ik roep wtf wtf wtf uit bed en licht aan doen, zat niks....maar gewoon 3 nachten achter elkaar....in die paar sec dat je net je ogen open doet zag het er echt uit :P Maar kon dacht ik wel gewoon meteen bewegen enzo...toch vaag , want ik had geen droom ofzo tot die tijd, dat je dan opeens wakker wordt....en dat ziet.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik heb hier regelmatig mee te maken... Heb het nu leren krijgen. Voorwaarde is dat je heel erg moe bent en op de bank gaat liggen, net als je het gevoel krijgt dat je in slaap valt, maak je jezelf wakker. Je ogen kun je open doen maar je kan je dan voor een korte periode niet bewegen. HEt is wel freaky want je hoort een "suizen" in je brein en ziet schimmen en hoort bv de tv of radio die nog aan staat gewoon goed. Na een tijdje "vechten" krijg je ineens weer controle over je lichaam.

    De eerste paar keer dat ik het had was ik echt in shock want ik zag mensen boven me staan enzo, dat was echt freaky.
    Dit fenomeen wordt ook vaak aangedragen als een verklaring voor alien abduction verhalen.
    Sinds ik Joe Rogan zn youtube over DMT heb gezien ben ik erg gefascineerd door de hersenen.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •