MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    vergeef me voor deze enorme fout. Ik ben maar een newbie hier... ik zit niet zo in het vechtsportwereldje.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    vergeef me voor deze enorme fout. Ik ben maar een newbie hier... ik zit niet zo in het vechtsportwereldje.
    Slaan en schoppen.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    tony galento het is al een fout dat je arlovski als voorbeeld geeft , amper een prof bokser en hij is het op latere leeftijd gaan leren . James toney bokst al vanaf zijn zesde jaar en daar kunnen gewoon weinig mensen mee staan in de ufc. En geef mij eens een goed voorbeeld van een kickbokser bij de zwaargewichten die eerder met zijn low kick aankomt dan toney met zijn stoten? Je hebt crocop en yvel en misschien vergeet ik er 1tje , crocop heeft een glazen kinnetje en is allang de crocop niet meer wat die was , hij ging 2 x op een stoot zitten van barry moet je nagaan wat toney met hem zou doen en ik vind gilbert veels te wild en dom vechten.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Galento komt met een belachelijk voorbeeld. Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam. Ik weet niet of jij welleens boksen hebt gekeken maar daar heb ik nog nooit een vliegende knie gezien.
    Max. 400 x 125

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam.
    haha, dude, you keep cracking me up
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nopain85 View Post
    tony galento het is al een fout dat je arlovski als voorbeeld geeft , amper een prof bokser en hij is het op latere leeftijd gaan leren . James toney bokst al vanaf zijn zesde jaar en daar kunnen gewoon weinig mensen mee staan in de ufc. En geef mij eens een goed voorbeeld van een kickbokser bij de zwaargewichten die eerder met zijn low kick aankomt dan toney met zijn stoten? Je hebt crocop en yvel en misschien vergeet ik er 1tje , crocop heeft een glazen kinnetje en is allang de crocop niet meer wat die was , hij ging 2 x op een stoot zitten van barry moet je nagaan wat toney met hem zou doen en ik vind gilbert veels te wild en dom vechten.

    Bonjasky tegen Ray Mercer?

  7. #32
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Galento komt met een belachelijk voorbeeld. Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam. Ik weet niet of jij welleens boksen hebt gekeken maar daar heb ik nog nooit een vliegende knie gezien.
    Hij was de betere bokser, dat heeft hem dus weinig geholpen.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Je wilt zeggen dat boksen in MMA anders is dan het normale boksen, maar je begint over kleinere handschoenen? Dat is niets vergeleken met je stance aanpassen en ander soort voetwerk toepassen. Voor de rest hebben kleinere handschoenen weinig invloed, boksers zijn al beter met het verdedigen van stoten en ze hebben juist een voordeel als ze raken met die kleine handschoenen.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    tony galento , het ging toch over mma? en trouwens wie in de ufc heeft het niveau van de trappen van bonjasky. Je geeft alleen maar bullshit voorbeelden en james toney is echt vele malen meer bikkel dan mercer. Ga je maar eens verdiepen in het boksen.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Striking is standup vechten... slaan, trappen en knieen.... niet alleen boksen.
    Als je logica gebruikt, denk je dan dat Toney bedoelde dat hij betere trappen heeft?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nopain85 View Post
    tony galento , het ging toch over mma? en trouwens wie in de ufc heeft het niveau van de trappen van bonjasky. Je geeft alleen maar bullshit voorbeelden en james toney is echt vele malen meer bikkel dan mercer. Ga je maar eens verdiepen in het boksen.
    Is dat gat dan zo groot, alsof Mercer een oud wijf is.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je wilt zeggen dat boksen in MMA anders is dan het normale boksen, maar je begint over kleinere handschoenen? Dat is niets vergeleken met je stance aanpassen en ander soort voetwerk toepassen. Voor de rest hebben kleinere handschoenen weinig invloed, boksers zijn al beter met het verdedigen van stoten en ze hebben juist een voordeel als ze raken met die kleine handschoenen.
    Je geeft zelf al aan dat er een hoop verschillen zijn. Bravo.

    Volgens sommigen hier maakt het allemaal geen klote uit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •