MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default joodse verkracht door palestein

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Moet je maar niet liegen.

    Als ik aids heb en zeg dat ik gezond ben, en wetende met iemand neuk en haar besmet, mogen ze mij ook aanklagen.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Moet je maar niet liegen.

    Als ik aids heb en zeg dat ik gezond ben, en wetende met iemand neuk en haar besmet, mogen ze mij ook aanklagen.
    Probeer je nou dom te doen of ben je het echt?

    Door aids creer je schade wat leid tot de dood van een ander persoon, moord op lange termijn.

    Als een Nederlander op vakantie gaat in Spanje en daar een Duitser tegenkomt en zegt tegen haar ik ben ook Duits en daarna balt die haar, is dat verkrachting??????????? IK heb ook elke week een andere nationaliteit als ik uitga, soms ben ik Libanees ofzo en soms een Italiaan.. mag ik dan volgens jouw logica ook aangeklagen worden.


    De staat Israel is puur en puur slecht, wat zei alle palestijnen aandoen is gewoon vies en de attitude die ze hebben in israel is ook niet goed. ze worden nu beschermd door het westen. geloof mij maar dat als de bescherming wegvalt, israel weeerrr diep in de shit zit en dan zal er waarschijnlijk een 2e holocaust plaatsvinden.. deze keer weet ik dan wat de oorzaak is geweest.

    als ze nu gewoon eerlijk waren en de palestijnen normaal behandelden dan had ik respect voor ze, maar zij misbruiken hun macht tot het uiterste en geen palestijn kan er wat aandoen.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Jong ga er niet letterlijk en doe niet dom jwt, probeer aan te geven, dat die haat daar zo groot is, dat het gelijk staat aan het voorbeeld dat ik gaf HIER.
    Last edited by GerritTonijn; 22-07-2010 at 13:47.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    bananenrepubliek
    Max. 400 x 125

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    wel te hopen dat het lekker was, anders baalt hij helemaal

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Moet je maar niet liegen.

    Als ik aids heb en zeg dat ik gezond ben, en wetende met iemand neuk en haar besmet, mogen ze mij ook aanklagen.
    Vergelijkingen maken is niet echt je sterkste punt tonijn...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Vergelijkingen maken is niet echt je sterkste punt tonijn...
    Mwa, kijk...hier is dat 'delict' niet zo erg, maar als je dat daar doet, zien ze het net alsof je hier iemand besmet met aids...vond het een goede vergelijking.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    niet kosjer..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Gerrit, je bent lang niet zo slim als je denkt dat je bent en zelfs dommer dan je hier overkomt.
    Jouw idiote redenering bestaat uit tot in het extreme relativeren omdat er andere culturele omstandigheden zijn. Op zo'n manier kunnen alle misstanden in de wereld goedgepraat worden.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Gerrit, je bent lang niet zo slim als je denkt dat je bent en zelfs dommer dan je hier overkomt.
    Jouw idiote redenering bestaat uit tot in het extreme relativeren omdat er andere culturele omstandigheden zijn. Op zo'n manier kunnen alle misstanden in de wereld goedgepraat worden.
    Leuk dat je weet wat ik denk, moet je vast heel slim voor zijn. Ik vraag me nu serieus af of jij denkt dat ik het goedpraat of dat je de sarcastische redenatie niet snapt.....ik weet namelijk niet wat jij denkt....je moet wat slimmer overkomen zodat het wel duidelijk is. Jouw quasi smartass praat moet ik definiëren als slim? Volgens mij beschreef iemand jou laatst nog als iemand 'met het IQ van een visstick'.....al weet ik niet hoeveel IQ punten die precies heeft.
    Last edited by GerritTonijn; 22-07-2010 at 20:54.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Mwa, kijk...hier is dat 'delict' niet zo erg, maar als je dat daar doet, zien ze het net alsof je hier iemand besmet met aids...vond het een goede vergelijking.
    Dude ben je wel eens in Israel geweest? Je weet niet waar je het over hebt.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Dude ben je wel eens in Israel geweest? Je weet niet waar je het over hebt.
    Ja, jij?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Leuk dat je weet wat ik denk, moet je vast heel slim voor zijn. Ik vraag me nu serieus af of jij denkt dat ik het goedpraat of dat je de sarcastische redenatie niet snapt.....ik weet namelijk niet wat jij denkt....je moet wat slimmer overkomen zodat het wel duidelijk is. Jouw quasi smartass praat moet ik definiëren als slim? Volgens mij beschreef iemand jou laatst nog als iemand 'met het IQ van een visstick'.....al weet ik niet hoeveel IQ punten die precies heeft.
    Waar zeg ik dat ik weet wat je denkt? Ik beschrijf jouw redenatie gewoon op een algemene manier.

    Het feit dat iemand anders mijn iq gelijk stelt aan het iq van een vis zegt totaal niks over de kracht van mijn argumenten.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Gerrit, je bent lang niet zo slim als je denkt dat je bent en zelfs dommer dan je hier overkomt.
    Jouw idiote redenering bestaat uit tot in het extreme relativeren omdat er andere culturele omstandigheden zijn. Op zo'n manier kunnen alle misstanden in de wereld goedgepraat worden.
    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Waar zeg ik dat ik weet wat je denkt? Ik beschrijf jouw redenatie gewoon op een algemene manier.

    Het feit dat iemand anders mijn iq gelijk stelt aan het iq van een vis zegt totaal niks over de kracht van mijn argumenten.
    Er is geen discussie want ik praat het niet goed, dus er zijn ook geen argumenten.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Er is geen discussie want ik praat het niet goed, dus er zijn ook geen argumenten.
    Het feit dat je probeert je rare vergelijking goed te praten als anderen je erop wijzen dat de vergelijking raar is geeft wel aan dat je van mening bent dat je wel wat intelligentie moet bezitten om zo'n 'hoogstaande' vergelijking te maken die door iedereen afgekeurd wordt en waarvan jij alleen de waarde ziet.

    Je praat weldegelijk iets goed. Een gebeurtenis die niet verkeerd is, volgens westerse begrippen, vergelijk je heel cultuurrelativistisch met een gebeurtenis die wel erg is.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Mwa, kijk...hier is dat 'delict' niet zo erg, maar als je dat daar doet, zien ze het net alsof je hier iemand besmet met aids...vond het een goede vergelijking.
    mischien moet je je naam maar eens veranderen in soepkip.
    tyfus. kom jij ff debiel over.
    doe je daar nou je best op? of is het natuurlijk bepaald?
    door inteelt ofzo?
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Joden zouden wat geleerd moeten hebben in het verleden, hoe zij de Palestijnen behandelen dan kweek je terroristen.
    Ik vind het kut volk
    Last edited by muay kpn; 24-07-2010 at 10:00.
    The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. " -Henry Rollins

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by muay kpn View Post
    Joden zouden wat geleerd moeten hebben in het verleden, hoe zij de Palestijnen behandelen dan kweek je terroristen.
    Ik vind het kut volk
    x2

    de rest van de discussie volg ik niet eens meer
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •