MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Team Takeover presents: America meet... Badr Hari


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk trekt Hari weer een vuilbek als Bloodstain aan.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.
    From Best!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.
    Voor een Amerikaan zijn dat elite stoten.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.
    Als Hari geen elite striker is weet ik het ook niet meer. Hij is goed met trappen en stoten en heeft power.
    Max. 400 x 125

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Als Hari geen elite striker is weet ik het ook niet meer. Hij is goed met trappen en stoten en heeft power.
    Tsja.. Maar haters zien dat niet in, gelukkig hebben wij er wel oog voor een zien we dat Badr zuiver stoot en inderdaad met veel power!

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arabic-sniper View Post
    Tsja.. Maar haters zien dat niet in, gelukkig hebben wij er wel oog voor een zien we dat Badr zuiver stoot en inderdaad met veel power!
    hij kan echt zuiver trappen, maar zijn stoten niet echt alhoewel hij dat enorm goed compenseert met zijn snelheid en kracht... En wat heeft hij voor de rest toch een goede techniek...

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    hij kan echt zuiver trappen, maar zijn stoten niet echt alhoewel hij dat enorm goed compenseert met zijn snelheid en kracht... En wat heeft hij voor de rest toch een goede techniek...
    Ik ben het met je eens dat in zijn laatste partijen niet zuiver werd gestoot, maar dat komt puur omdat hun in de dekking staan, dan kan je dat soort wilde hoeken maken. Maar over het algemeen zijn z'n stoten echt super zuiver mooi door het midden en hard ook! Maar meningen zijn erover verdeeld. En inderdaad zijn techniek is super mooi, geen andere K-1 vechter heeft zulke techniek. Saki opzich wel maar dan houdt het ook wel op..

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    heb hier geen geluid maar toen ik wel de ko Badr-Karaev zag maar niet de knockdown van 2 seconden ervoor wist ik genoeg...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    heb hier geen geluid maar toen ik wel de ko Badr-Karaev zag maar niet de knockdown van 2 seconden ervoor wist ik genoeg...
    als ik een highlight van overeem/zimmerman etc. zit te bekijken zie ik dan ook de momenten waar ze ko zijn gegaan(knockdown)

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    als ik een highlight van overeem/zimmerman etc. zit te bekijken zie ik dan ook de momenten waar ze ko zijn gegaan(knockdown)
    Ik probeer te zeggen dat deze beste brulkikker door gebruik van selectief geheugen wil vertellen dat Badr de beste is.

    Een highlight is iets anders, dan kan ik het nog begrijpen, maar deze beste man wil een verhaal vertellen maar verteld een incompleet verhaal.

    dus: epic fail.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik probeer te zeggen dat deze beste brulkikker door gebruik van selectief geheugen wil vertellen dat Badr de beste is.

    Een highlight is iets anders, dan kan ik het nog begrijpen, maar deze beste man wil een verhaal vertellen maar verteld een incompleet verhaal.

    dus: epic fail.
    jij bent selectief bezig alleen omdat het over badr gaat? ik zie dit als een highlight en je zegt het goed hij wil laten zien dat volgens HEM badr de beste is waarom zou hij dan de knockdowns etc. erin vermelden bij een highlight doe je dat ook niet en zie dit maar ook als een highlight capiche?

    dus: epic fail voor jou badr hater, als het over iemand anders zou gaan zou je je mond houdens(vingers) of alleen maar loven woorden typen

  13. #13
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    ik zie dit als een highlight en je zegt het goed hij wil laten zien dat volgens HEM badr de beste is waarom zou hij dan de knockdowns etc. erin vermelden bij een highlight doe je dat ook niet en zie dit maar ook als een highlight capiche?
    Jij gaat mij vertellen hoe ik iets moet zien, grappig
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ok.... dus ik moet dan ook maar 1 woord van deze videomaker serieus nemen... met zijn schuin petje, libelle bril en Y*M*C*A handschoentjes? LOL! Hell no!
    Fat girlz need lovin too!



  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Lachwekkend filmpje, meer kan ik er niet van maken.

    Dacht eerst dat het een parodie was op...
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Badr is IMO gewoon de beste K-1 vechter helaas weet hij zich niet als een ware kampioen te gedragen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    wat zegt die knakker nou?? fighting out of the legendary gym mikes gym from harlem?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    wat zegt die knakker nou?? fighting out of the legendary gym mikes gym from harlem?
    haha haarlem!

  19. #19
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Wat een knuppel zeg, volgens mij zegt hij geen harlem maar Holland.
    Dit is geen reclame wanneer zo'n blije het verteld.
    Badr is wel een brute vechter, geen k1 champ dat heeft hij nog niet waar kunnen maken.
    Ben benieuwd wanneer het hem lukt.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    die vent is gewoon badr geil

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    die vent is gewoon badr geil
    mag je tegenwoordig geen fan van iemand zijn? er zijn ook mensen die overeem "geil"zijn etc. etc.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    mag je tegenwoordig geen fan van iemand zijn? er zijn ook mensen die overeem "geil"zijn etc. etc.
    dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.

  23. #23
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.
    misschien moet jij eerst even je ogen gebruiken voor je domme aannames maakt

    [video=youtube;ZZi-xewCk5Y]http://www.youtube.com/watch?v=ZZi-xewCk5Y[/youtube]
    Last edited by Tehlirian; 23-07-2010 at 17:21.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.
    zie post van tehlirian meest simpele!.dus als ik nu een filmpje maak dat ik(mening) overeem de beste vind en alleen maar ko's plaats ben ik dan ook overeem geil? gebruik die enkele hersencellen die je hebt nou eens

  25. #25
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •