MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18

Thread: magneetarmband

  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default magneetarmband

    Mischien staat ie er al maar zat vanmiddag te zappen en kwam langs de tell sell reclame van die magneetarmbandjes.

    Echt ongelogen, ze waren bij een kickboxschool (welke ?) en die gasten duwde je echt allemaal met 1 vinger om. Maar nu hebben ze een magneetarmband en je kunt er met een vrachtwagen tegenaan rijden maar ze blijven gewoon staan.

    Jamilla kom er maar in met de nieuwe golden glory magneetarmband.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag het vd week ook op tv... ben echt verbaasd dat deze verkoop goedgekeurd is zeg! Wat een onzin.. wie gelooft dit nou???? OMFG

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Werkt zoiets dan niet?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Tja, het nederlands elftal had ze allemaal, dus hebben ze de finale gehaald. Alleen Spanje had ze weer niet.....

    Je zal nu zien dat al die gasten van die sportschool alle bekers ophalen nu

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Volgens mij zijn die dingen die ze bij Tell Sell verkopen niet dezelfde als die bij reguliere verkooppunten worden verkocht...
    Iedereen kan er wel lacherig over doen maar verschillende topsporters dragen die dingen....diverse spelers van het Nederlands Elftal,Spanje trouwens ook,golfers,Europees kampioen judo van der Geest,diverse renners in de Tour, Gutti van Real Madrid is er zo ongeveer mee begonnen (een jaar of 3 geleden alweer),Shaquille O'Neal,Rubens Barichello,Christiano Ronaldo enz enz enz...

    Ik heb er als nuchtere boerenlul ook één gekocht (niet van Tell Sell) niet omdat ik zo nodig leniger,sterker of meer balans nodig heb maar omdat je er ook beter door zou slapen....ik heb al jaren slaapproblemen allerlei onderzoeken en dieeten bij diverse slaapcentra leverden uiteindelijk niets op,slaapmedicatie kun je moeilijk iedere nacht gaan nemen maar heeft zoiezo heel weinig effect voor mij...en ik meen dat ik beter slaap...niet meer uren maar wel dieper waardoor ik uitgeruster wakker word...en dan zal ik nog niet eens roepen dat dat door dat bandje komt,misschien zit het wel gewoon tussen mijn oren maar dat maakt natuurlijk geen donder uit...voor mij lijkt het te werken..
    Last edited by ArjanV; 26-07-2010 at 13:57.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ben erg blij voor je ArvanV, dat het helpt.
    Maar tot het wetenschappelijk bewezen is, roep ik "Placebo effect!".

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    De originele bandjes zijn overigens van Power Balance.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Net zo nep als de biostabiel laat me niet lachen mensen het zit tussen de oren



  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Net zo nep als de biostabiel laat me niet lachen mensen het zit tussen de oren


    http://blog.adformatie.nl/images/uploads/bruno.jpg
    X2 allemaal bijgelovige onzin
    “Don’t fear me, fear the consequences.” - Paul Buentello

  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    was bij seconds out in almere... heb t ook gezien....
    net in de supermarkt zag ik ook 2 gasten die zo'n glitterarmand omhadden...

    bij één vandaag was er onlangs een special over...:
    zo lachwekkend:
    http://www.youtube.com/watch?v=Wk8so...layer_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=kwh-r...layer_embedded
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nico haak had toch ook zo'n ding ?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nico Haak (armband) en Tineke de Nooij (Biostabiel) waren van die verlopen ex sterren....die zouden voor 1000 gulden destijds of euro's nu alles zeggen....maar kan iemand mij dan even uitleggen waarom Rubens Barichello,Christiano Ronaldo,Guti,Shaq O Neal enz enz er zo positief over zijn? Die verdienen stuk voor stuk vele,vele miljoenen.....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vermoed vanwege het placebo effect.

    Er is maar 1 iemand die hier antwoord op kan geven en dat is die kickboxtrainer uit dat filmpje.

    wieowie ????

  14. #14
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    De vraag is of de spelers van het Nederlands elftal deze armbandjes gratis hebben gedragen omwille van het effect of allemaal een leuk zakcentje hebben gekregen van de producent, in dat geval is het gewoon ordinaire sluikreclame...
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Hahaha....die jongens van het Nederlands Elftal zijn stuk voor stuk miljonairs en weten van gekkigheid al niet wat ze met hun geld moeten doen! Zo'n bandje kost 35 euro voor de consument....denk je nu zelf niet dat er voor een producent te weinig aan te verdienen valt wanneer hij een aantal spelers zoals Robben,Kuijt,vd Vaart en Sneijder als reclamezuil gaat gebruiken? Helemaal wanneer je de grote van de Nederlandse markt in acht neemt! Of denk je dat die gasten dat doen voor een paar tientjes? En dan hebben we het alleen nog maar over Nederland en de voetballers van het Nederlands Elftal...hoe zit het dan met judoka van der Geest? Die wordt ook betaald? Christiano Ronaldo,Rubens Baricchello,Shaq O'Neal,Guti....het halve Tour peleton....allemaal betaald zeker...yeah right!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Leuke theorie Arjan,maar ik ben er heilig van overtuigd dat deze mannen gewoon een bedrag krijgen voor het dragen van het armbandje..En gelijk hebben ze,makkelijk verdiend..

    Ennuh,ik ben zelf niet zo rijk als de voetballers,maar het lijkt mij dat je ten allertijden geld bij will blijven verdienen,en dat zelfs al die grote namen die je noemt niet zoiets hebben van "Ow,ik heb genoeg geld,en ik pak niets meer mee verder! "

    Placebo op z'n best!

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dirk geloofd er echt in, maar die laat ook van afstand zijn foto instralen en dat helpt ook. Ik geloof niet dat ze betaald worden, maar dat ze er echt in geloven.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik heb er ook 1, gebruik em als cockring

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •