MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Blackberry BOLD 9700

    Vraagje:



    een maatje van me kwam vandaag aanzetten met zo'n ding.. €50,- is ie voor jouw zei die...
    kom net thuis.. en vraag me t volgende af... kan ik mijn huidige Vodafone abbo omzetten naar de "speciale" BB abbo.
    En die BB is "van de vrachtwagen gevallen" is bijna zeker,,, via via zegt ie.. dus nu... ben ik de pineut als ik dr mee ga bellen door zo'n Imei code of is dat niet het probleem? wie o wie kan mij adviseren hoe ik die BB - bel-sms-internet-email en natuurlijk PING klaar kan maken...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Handige maat heb je dan , volgens mij zou je er geen problemen mee hebben als dat ding niet als gestolen staat geregistreerd, want volgens mij kon anders de politie de hele tijd een melding sturen naar je telefoon dat hij gestolen was en dan heb je er verder niks meer aan.

    Maar goed dit weet ik allemaal niet zeker

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    blijft heling

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    heheh Slome...

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ping gaat werkt toch via het ID van je Blackberry? Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je via Ping "gestalked" gaat worden door de vorige eigenaar en zijn / haar contacten.

  6. #6
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    ow ow,,, nou ben er nog niet uit... thanks voor reply's en pm's
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk zou ik het niet doen, want mocht je gesnapt worden dan heb je op internet al verklaard dat je wist dat het een gestolen telefoon was

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt, maar je kan tussentijds geen abonnement laten vervangen. Wat je wel kan doen is een abonnement qua minuten en smsjes verhogen of internet eraan toevoegen. Van je huidige abonnement een blackberry abonnement maken zal je niet lukken omdat je hebt getekend voor je huidige abonnement voor 12, 18 of 24 maanden. hier kan je niet onderuit.

    Wij verkopen in de winkel geen blackberries, wat is het verschil tussen een bb abonnement en een normaal abonnement. als je eens begint met dat uitleggen, wellicht kan ik je dan verder adviseren.

  9. #9
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ping gaat werkt toch via het ID van je Blackberry? Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je via Ping "gestalked" gaat worden door de vorige eigenaar en zijn / haar contacten.
    ok daarom, erg lastig...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #10

    Default

    Op de site van KPN http://www.kpn.com/mobiel/alle-telef...rod?sku=958962 lees ik dat er wel gps in zit maar ik kan niet vinden welke navigatie software er standaard bij zit. Wie kan mij daar meer over vertellen. Of welke software ik het beste er bij kan nemen. Hoop dat ik hier op de juiste plek zit voor deze vraag. Thanks!

  11. #11
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by VincentVega View Post
    Op de site van KPN http://www.kpn.com/mobiel/alle-telef...rod?sku=958962 lees ik dat er wel gps in zit maar ik kan niet vinden welke navigatie software er standaard bij zit. Wie kan mij daar meer over vertellen. Of welke software ik het beste er bij kan nemen. Hoop dat ik hier op de juiste plek zit voor deze vraag. Thanks!
    ik heb dus inmiddels 2maanden ong. een bb bold 9700 en t werkt perfect/ wordt niet gestalkt door ping van de vorige eigenaar... alles gechecked via de provider... niets aan de hand.. IMEI nummer, BBPIN nummer. alles was beschikbaar...

    je antwoord:
    op de bb bold 9700 zit de standaard app genaamt in het nederlands "KAARTEN" gewoon bb software, maar je kan natuurlijk gewoon Google Maps o.i.d. downloaden....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    shit dude 50 euro... wtf als jij em niet moet, wil ik hem. serieus. mochten er van die smsjes komen, rotten we er wel wat uit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •