MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: mmawinkel.nl

  1. #1
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default mmawinkel.nl

    Ik wil graag hier iets bestellen maar ik weet niet of de site wel betrouwbaar is of niet. Heeft iemand ervaring met deze site?

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Geen idee, ik ken de site niet om eerlijk te zijn. Ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

    www.groundfighter.eu heb ik wel al eens gebruikt en was ik zeer tevreden over.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by De View Post
    Ik wil graag hier iets bestellen maar ik weet niet of de site wel betrouwbaar is of niet. Heeft iemand ervaring met deze site?

    Alvast bedankt!
    Denk je nu echt dat het geloofwaardig is dat dit een serieuze vraag is? Jij bent zelf werkzaam (of bent eigenaar van) voor mmawinkel.nl en middels deze eerste post op mixfight wil je gratis linkbuilding verzorgen voor je site.

    Je mag het wel ontkennen.... maar ik zit al te lang in het online marketing wereldje om hierin te trappen

    Maar toch welkom op mixfight
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    lmao tony. Zo lang in het marketingwereldje en nog steeds de plank volledig mis slaan. Laat dit je niet tegenhouden door vooral stug vol te houden dat je gelijk hebt met je overvloed aan bewijs. Ik voel me helemaal welkom overigens, bedankt.

    De rest bedankt voor de replies ik ga wss ff verder zoeken dan, ik kon op internet ook al niks vinden van reviews over de winkel dus ik vertrouw het niks.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Check gewoon de mixfight.nl shop.. groot aanbod, betrouwbaar en snelle levering

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Denk je nu echt dat het geloofwaardig is dat dit een serieuze vraag is? Jij bent zelf werkzaam (of bent eigenaar van) voor mmawinkel.nl en middels deze eerste post op mixfight wil je gratis linkbuilding verzorgen voor je site.

    Je mag het wel ontkennen.... maar ik zit al te lang in het online marketing wereldje om hierin te trappen

    Maar toch welkom op mixfight
    hehehehe dan ken je ook de weg van...

    vragen,luisteren,doorvragen.........hehehehe

    was ook mijn eerste idee, maar heb de topic hierheen gezet omdat ik het een kans wilde geven....
    zoveel online shops bij gekomen tegenwoordig....

    natuurlijk is de mixfight shop super.....

    maar zona-mma is ook een leuke shop.......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by De View Post
    lmao tony. Zo lang in het marketingwereldje en nog steeds de plank volledig mis slaan. Laat dit je niet tegenhouden door vooral stug vol te houden dat je gelijk hebt met je overvloed aan bewijs. Ik voel me helemaal welkom overigens, bedankt.

    De rest bedankt voor de replies ik ga wss ff verder zoeken dan, ik kon op internet ook al niks vinden van reviews over de winkel dus ik vertrouw het niks.
    Ik kan me natuurlijk altijd vergist hebben... is nu eenmaal menselijk. Maar in dit soort gevallen sla ik de plank in 9 van de 10 keer raak.

    Mocht jij het tiende geval zijn...

    no offence !
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •