MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 10 FirstFirst ... 678910
Results 226 to 229 of 229
  1. #226
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Wat lees ik nou eigelijk dat er comentaar was op wat er allemaal in dit topic is gezegt? dus als ik jullie begrijp moet het allemaal over mma gaan?!?! dus als je zit te wachten op een event, mag je de tijd niet door brengen om met elkaar te ouwehoeren?? jongens zoek een leven aub en kom mij er niet mee lastig vallen.. en redjuh 650 gepakt???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Het was dan ook tijdens het event vriendelijke vriend

  3. #228
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by woutjuh View Post
    Wat lees ik nou eigelijk dat er comentaar was op wat er allemaal in dit topic is gezegt? dus als ik jullie begrijp moet het allemaal over mma gaan?!?! dus als je zit te wachten op een event, mag je de tijd niet door brengen om met elkaar te ouwehoeren?? jongens zoek een leven aub en kom mij er niet mee lastig vallen.. en redjuh 650 gepakt???
    ik ben in slaap gevallen en ben 6de geworden voor 270

  4. #229
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Men, wat een partijen. Big belly, Anderson & Struve kunnen wel een klapje hebben zeg sjonge. Wel jammer hoor dat JDS blubby niet neerkreeg. Maar respect voor Roy Nelson. Als hij wat beter op zijn voeding gaat letten heeft hij waarschijnlijk meer uhv en bewegingsmogelijkheden. JDS had hem veel meer low kicks moeen geven. Struve respect voor het terug komen. Schitterend en wat een dikke lip. Maar als daar 60000 dollar tegenover staat wil ik ook wel die klappen en lip krijgen. Ook A.S.S. kan heel veel hebben en trok mooi die submissie eruit. Maar Sonnen deed het ook erg goed. Was even niet op zijn q-vive en hop verloren. Dacht dat hij al gewonnen had. Hijzelf ook denk ik. Worstelaars doen het toch erg goed in het spelletje.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •