MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Sonnen is een van de weinigen die na het verliezen van een title shot omhoog stijgt in de rankings imo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  2. #27

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    sonnen had de gehele tijd topcontrol op de grond, alleen de laatste 2 rondes bracht silva hem in de moeilijkheden die uitliepen op die choke... Sonnen daarbuiten overduidelijk op de grond gewonnen, volgens mij heb jij niet gezien hoeveel ground and pound silva gekregen had van sonnen. Silva werd gedomineerd, en als je dat niet toegeeft dan ben je subjectief.
    Snap niet dat je zegt dat Sonnen op de grond en staand heeft gewonnen.
    Volgens mij heb ik dan een andere partij zitten kijken, silva heeft aardig wat klappies gekregen, maar als hij er 1 uitdeelde (vaak elleboog) gaf dat zichtbare schade, hij heeft daarnaast gewonnen op triangle/armbar, wat voor mij zegt dat hij het grondgevecht heeft gewonnen, ..Sonnen heeft duidelijk getikt, en daarna nog net doen alsof hij niet heeft getapt...ook die handen telkens in het gezicht even langs de ogen, is not my kind of fight(er).

    Silva heeft hier duidelijk laten zien hoe technisch hij is, hij werd wel gedomineerd maar hij heeft niet verloren. Waar gaat het nou om , om een partij te domineren of te winnen?

    Sonnen had duidelijk een moment van onoplettendheid, waar Silva gewoon heel slim gebruik van heeft gemaakt. Geen enkele keer heeft hij een poging gedaan tot armbar of triangle...tot het juiste moment.

    Gameplan?

    Jiu Jitsu!!!


    Btw: wat heeft die Struve toch een mentaliteit, echt vechters hart.

    Kan zien dat schreiber zijn trainer is, wat een bikkel..


    Struve" Ik ga bijna flauwvallen...
    Schreiber" Maakt niet uit..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Snap niet dat je zegt dat Sonnen op de grond en staand heeft gewonnen.
    Volgens mij heb ik dan een andere partij zitten kijken, silva heeft aardig wat klappies gekregen, maar als hij er 1 uitdeelde (vaak elleboog) gaf dat zichtbare schade, hij heeft daarnaast gewonnen op triangle/armbar, wat voor mij zegt dat hij het grondgevecht heeft gewonnen, ..Sonnen heeft duidelijk getikt, en daarna nog net doen alsof hij niet heeft getapt...ook die handen telkens in het gezicht even langs de ogen, is not my kind of fight(er).

    Silva heeft hier duidelijk laten zien hoe technisch hij is, hij werd wel gedomineerd maar hij heeft niet verloren. Waar gaat het nou om , om een partij te domineren of te winnen?

    Sonnen had duidelijk een moment van onoplettendheid, waar Silva gewoon heel slim gebruik van heeft gemaakt. Geen enkele keer heeft hij een poging gedaan tot armbar of triangle...tot het juiste moment.

    Gameplan?

    Jiu Jitsu!!!


    Btw: wat heeft die Struve toch een mentaliteit, echt vechters hart.

    Kan zien dat schreiber zijn trainer is, wat een bikkel..


    Struve" Ik ga bijna flauwvallen...
    Schreiber" Maakt niet uit..
    Ja dat van dat sonnen zijn hand langs zijn ogen haalde viel me ook op.. Was wel dirty van hem. Maar ik vind toch wel dat anderson zich niet als een winnaar zou moeten voelen. Iedereen ziet hem als de pound for pound no1. En iedereen zei dat hij de beste striker in mma was. En iedereen zei dat sonnen kansloos was. Nou kijk maar wat sonnen gedaan heeft. En trouwens, anderson had in de 4de rond ook een poging gedaan toch triangle. maar die kreeg hij niet helemaal voor elkaar.

  4. #29
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Sonnen domineerde Sliva maar bleef niet scherp.
    En een gameplan?????
    Laat je 4 rondes beuken en hoop op een triangle in de 5 de ronde?????????
    Gewaagd.
    Ik wil hier graag een rematch van zien.
    Wel raar dat sonnen met zoveel ground and pound eigenlijk weinig schade kon aanbrengen bij silva.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    cheal heeft laten zien dat hij de nummer 1 is. Hij heeft silva op de grond en staand verslagen.
    Als hij hem had verslagen had hij nu en title gehad ipv een kater.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Wat een absolute top UFC. Misschien wel de beste ooit. Van de eerste tot de laatste partij heb ik genoten. Alleen Alves viel me tegen, de andere vechters waren allemaal verrassend! Ik kijk al 15 jaar naar MMA, maar zo spannend als deze UFC heb ik het nog niet vaak gezien!

    De partij van Struve vond ik extra indrukwekkend omdat je als enige het Nederlands kon verstaan. 'Ik val bijna flauw', 'ik zeg het je gewoon'. Ik denk dat Joe en Mike best hadden willen weten dat Struve in feite zei dat hij niet echt meer verder kon. Hij leek ook niet echt meer te willen, tot 5 seconden voor ronde 2, toen kwam die grijns. In mijn ogen dus kort een spanning tussen trainer en vechter en goddank wist Struve het meesterlijk af te maken. Iedereen ziet dat hij nog een boel moet leren, maar het belangrijkste heeft ie: hart! Nu hopen dat hij niet al te jong te veel schade oploopt, want in ronde 1 werd hij echt geterroriseerd.

    Sonnen-Silva was fabuleus! Silva was zeker wel aangeslagen en Sonnen haalde het maximale uit zijn spel. Het valt mij vaker op dat blanke vechters eerder bont, blauw en gezwollen raken dan donkere jongens. Denk echt wel dat Silva verrot was hoor, ook zijn lichaam. En erger dan Sonnen. Joe en Mike vroegen zich af of Sonnen al feest kon vieren, op dat moment vroeg ik het mijzelf af en dacht: nee, dat kun je nooit. En ja hoor, Anderson flikt het hem, ongelooflijk. Overigens protesteerde Sonnen niet. Hij tapte, maar Rosenthal greep niet in omdat hij twijfelde. Toen lagen ze nog even in deze pijnlijke positie en vroeg Sonnen 'What' aan Rosenthal. Ik dacht het eerst ook, maar nee, hij tapte vol overtuiging maar was verontwaardigt dat het nog 5 seconden moest duren voor hij werd losgelaten.

    En dan Nelson tegen JDS. Nelson heeft echt alles uit de kast gehaald om dit supertalent te bestrijden, maar het was onvoldoende. Toch bijzonder inspirerend hoe deze man het klaarspeelt om die verschrikkelijk harde en nauwkeurige slagen te incasseren. Denk dat JDS ook geschokt was en een hoop heeft geleerd. Dit stoomt hem klaar voor de andere bullebakken in de HW-divisie. Het wordt nog spannend met hem, Cain Velasques en Brock Lesnar in de mix.

    Mooie UFC dus waarin niets was wat het leek en ook de verliezers vaak indruk maakte. 116 was al top, maar voordat 117 wordt overtroffen moet er nog heel wat gebeuren!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  8. #33

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Sonnen domineerde Sliva maar bleef niet scherp.
    En een gameplan?????
    Laat je 4 rondes beuken en hoop op een triangle in de 5 de ronde?????????
    Gewaagd.
    Ik wil hier graag een rematch van zien.
    Wel raar dat sonnen met zoveel ground and pound eigenlijk weinig schade kon aanbrengen bij silva.
    SILVA WILL FIGHT WHOEVER UFC WANTS
    Monday, August 09, 2010 - by Damon Martin - MMAWeekly.com

    It wasn't Anderson Silva's night at UFC 117... until there was less than two minutes to go in his championship bout with Chael Sonnen.

    The Brazilian dug down deep and caught the former All-American wrestler in a fight-ending triangle choke.

    With Sonnen on top of him for the majority of the fight, Silva did his best to stay calm, and wait for the opportunity to strike. Like a deadly tarantula, Silva waited until just the right moment then he launched his attack.

    The champion kept his cool by thinking about the things that are most important to him in life, and what all the hard work over the last several months was for.

    "The main thing I was thinking about, I was thinking about my home, I was thinking about my kids, my family, my wife, I haven't seen them in three months," Silva said. "I was thinking of my grandmother that just passed away about three weeks ago. The whole time I was just thinking about my family and I just couldn't wait to get home to see them."

    At the end of the first round, Silva could be seen wincing as he headed back to his corner, and pointing towards his mid-section. Later, the Brazilian admitted that he had an injury going into the fight, but vowed to not let the fans or the UFC down by canceling.

    "This is not an excuse, but about a week and a half ago I was training with (Satoshi) Ishii. He came to train with Lyoto (Machida), and I had a bad injury to my rib," Silva admitted. "The doctor told me not to fight, but I believe that the show must go on."

    The show did go on, and despite a rough going for most of the fight, Silva found a way to win.

    The champion said that Sonnen's verbal jabs were a "weird" way of promoting the fight, but now that it's all over, he looks at his challenger as he did any before him: just a challenger, nothing more, nothing less.

    "I respect Chael, I respect all of my opponents, and basically I don't hold any grudges," said Silva. "I look at the UFC as we're a big family, we're a big team, and we're prepared to fight any other organization, and of the best of the other organization, everyone in the UFC is the best. We're a big team and we have to fight each other every once in a while. What happens in the ring is in the ring, once it's over, it's done."

    Now that it's done, would Silva entertain a rematch with Sonnen?

    "I'm a fighter. I'm here for the UFC and whatever the UFC decides is fine with me," Silva stated.

    The UFC's middleweight champion will head back to Southern California to help his teammates get ready for upcoming fights before going home to Brazil to spend time with his family. Then it becomes the UFC's job to decide if Silva rematches Sonnen, or if Vitor Belfort could be waiting in the wings.

    For today however, Anderson Silva is simply just the champion and the widely regarded best fighter on the planet once again.


    mma-weekly


    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #35
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    @ dirk5 post...

    imo was Morecraft al out na die links-rechts van struve... spagetti beentjes alom... maar killer instinct van Struve!!!
    Last edited by Slome; 09-08-2010 at 16:28.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #36
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    @ dirk5 post...

    imo was Morecraft al oud na die links-rechts van struve... spagetti beentjes alom... maar killer instinct van Struve!!!
    mee eens, ze riepen het om als een TKO maar moest gewoon KO zijn.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #37
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default







    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^^Ja wat een mooi gevecht was het. Zoveel dingen gezien.
    Hopelijk zien we meer van zulke partijen van Silva(behalve dan dat hij wordt gedomineerd haha)

  14. #39
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Die WWF wrestling move van sonnen was wel erg gaaf trouwens

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Die WWF wrestling move van sonnen was wel erg gaaf trouwens

    http://i34.tinypic.com/24cvejp.jpg
    De cheal flip, ik ga hem alvast oefenen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •