MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28
  1. #26

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Ik denk oprecht dat als je het Silva zo lastig maakt je niet "maar" bovengemiddeld bent. Bovendien heeft ie hard moeten knokken voor deze title shot. Ik denk oprecht niet dat hij het zover zou hebben geschopt als hij niet de potentie in zich zou hebben gehad om deze pot op zn naam te zetten. Ik snap niet zo goed dat hij zn credit niet krijgt voor het bijna verslaan van de regerend kampioen. En ik ga er even vanuit dat het gesubmit worden geen argument is in deze want volgens mij werd Anderson zelf ooit ook eens slachtoffer van een van de meest briljante submissions in MMA history..
    Waarom zou deze armbar geen argument zijn, het heeft tenslotte de uitkomst van deze partij bepaald. Als Sonnen dit niet had laten gebeuren was hij ufc champion geweest, dus lijkt me juist wel een goed argument, en zelfs het enige juiste.
    Van mij krijgt Sonnen die credit wel, maar daarnaast krijgt hij ook debet omdat hij het niet heeft afgemaakt, die klappen waren meer om het aantal, en om hem bezig tehouden, dan om de schade.


    Veel meer credit krijgt anderson van mij omdat hij op het laatste moment onder vuur (met een gebleesserde rib)nog een submissie perfect weet uitevoeren. Ik dacht dat het was afgelopen voor silva.

    Daarnaast vond ik sonnen smerig vechtten met zijn handen in zijn gezicht en telkens de vingers langs de ogen te halen, het valt me tegen dat hij hier geen waarschuwing voor heeft gekregen.

    Ook heb ik het niet zo met trashtalkers, dus sonnen mag blij zijn met de credit die hij krijgt.

    Hij heeft toch echt wel afgetikt, hiervan kan hij geen enkele hispanic de schuld van geven.(al probeerde hij het wel..)










    (misschien telt het ook mee dat ik een anderson silva fan ben...?)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #27
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Of ie nu een rematch verdient of niet, ik zou wel een 2e match willen zien.
    stress - crush - kill - destroy

  3. #28
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ja idd silva is wel exposed, die submission was niet nodig geweest maar dat is het mooie van mma. Tís een geweldige vechter die Sonnen en hij heeft gedaan wat hij ook gezegd heeft. het gevecht naar silva brengen en daarbij niet bang zijn om klappen te vangen. En die interviews van die man zijn echt hilarisch. 'fighting silva is just like eating chinese, after 20 minutes you want it again'. Hij leievr dan de rest denk ik... Zou hem niet gelijk een titelgevecht weer geven. eerst tegen Belfort en dan weer evt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •