MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default Fedor hints new 4-6 Fights Deal with Strikeforce

    Was just cruising the INternet and found this:

    Fedor Emelianenko Hints At Four to Six Fight Contract Extension With Strikeforce - Bloody Elbow

    Fedor - "For now M-1 Global works with Strikeforce and we are concentrating on that, the contract is not over yet. So for now we don’t have any interest in the UFC."

    "So far I feel very comfortable fighting, very good with my fighting, and I’m planning of fighting as long as I can physically. As far and I’m concerned we should discuss the possibility of signing another contract for 4-6 fights."
    M-1 Global director of operations Evgeni Kogan adds:
    "Now we are in talks to extend the contract for Fedor and at the same time to settle on who, when and where he is fighting next. These talks are going smoothly and we are hopeful of a full resolution very shortly."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....
    x2 hij wil dus niet meer tegen de besten knokken.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn nog steeds top vechters (hw) buiten de ufc om tegenover Fedor te staan , denk aan Overeem , Werdum (rematch) , big foot silva, misschien Lashley in de toekomst ( over misschien 18 maanden ofzo).
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #5
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Barnett...
    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Er zijn nog steeds top vechters (hw) buiten de ufc om tegenover Fedor te staan , denk aan Overeem , Werdum (rematch) , big foot silva, misschien Lashley in de toekomst ( over misschien 18 maanden ofzo).

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....
    pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

    dikke min voor jouw

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

    dikke min voor jouw
    x 2

    haters gonna hate...

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    X3

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

    dikke min voor jouw

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Fedor was,is en blijft de grootste!
    No doubt about it!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

    dikke min voor jouw
    Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO

  11. #11
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Het magische is er voor mij een beetje af door het hele m1 verhaal.
    stress - crush - kill - destroy

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is speciaal. Ik zal zijn partijen altijd volgen en genieten. Niemand komt in de buurt van Fedor.

    Ik denk dat hij Brock binnen 3 minuten heeft verslagen(nu of over 5 jaar het maakt niet uit). Overeem verslaat ie in de 1e ronde via KO.

  13. #13
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO
    ach nee die kerel blijft de beste vechter ooit. In z'n toptijd stond en staat hij tegen de absolute top en niemand had een schijn van kans. Een gewonnen partij tegen een topper en hij is weer terug. Alleen het speciale is er even af omdat je er nu achter komt dat die gast geen machine is.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Werdum had z'n huiswerk perfect gedaan. Fedor blijft voor mij een legende.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO
    Natuurlijk was het kut, de manier waarop hij verloor, maar verliezen hoort er bij en ik denk dat Fedor vele malen sterker terug komt door deze verliespartij. Ik denk dat hij van deze ene verliespartij meer heeft geleerd als van zijn laatste vijf overwiningen....

    teken dat contract van zes partijen, pak Werdum in een rematch en vervolgens de andere HW van Strikeforce...
    Last edited by steftheboxer; 13-08-2010 at 10:08.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Kom Fedor, veeg de hele SF HW divisie er alsnog uit. Sign een deal met UFC. Pak Brock, Cain en JDS en ga met pensioen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #17
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    KLinkt goed, hoop 4 gevechten
    Ali O, Werdum, big foot, Barnett
    Daarna op naar de rest

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Werdum had z'n huiswerk perfect gedaan. Fedor blijft voor mij een legende.
    Volledig mee eens, fedor is en blijft een legende, de beste heavyweight ooit!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •