MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default Crack pre-workout

    Een vriend van mij die regelmatig in de fitness gym te vinden is kwam laatst aanzetten met
    een suplement waar ik nog nooit van gehoort had. Crack pre-work out. hij zei ook echt dat hij dacht dat hij alles aan kon.
    Heeft iemand hierr ervaring mee of kent iemand dit product? ik ben benieuwd of het de moeite waard is! hieronder wat meer informatie er over:

    Een nieuwe legende is geboren met Crack; het heftigste pre-workout product dat er bestaat. Vele jaren hebben de onderzoekers van Revolutions aan de formule van Crack gewerkt om deze zo sterk mogelijk te maken. Crack zal je direct meer energie, concentratie, pomp, kracht en dus maximale spiermassa geven vanaf de eerste dosering. Ontwikkeld puur voor serieuze sporters, Crack is een product dat zijn gelijke niet kent. Nog nooit was het zo makkelijk om over je eigen grenzen te gaan en echt geweldige en zichtbare resultaten te boeken. Crack werkt; en hoe. Heftiger bestaat niet!

    VOOR WIE IS CRACK GESCHIKT?

    Crack is perfect voor iedereen die extreme resultaten wil zonder lang te moeten wachten. Crack is geschikt voor iedere serieuze volwassen sporter die meer kracht, spiermassa en uithoudingsvermogen wil. Kortom iedere sporter die maximaal wil kunnen presteren. Krachtsporters, vechtsporters, voetballers, Tennissers, wielrenners, etc…

    GEBRUIK

    Crack is speciaal ontwikkeld om alleen voor de training of wedstrijd genomen te worden. De eerste dosering dient altijd 1 maatschep te zijn.

    Trainingsdagen: Neem 1-3 maatscheppen en meng dit met 300-500ml water. Het poeder zal na enkele minuten gaan bruisen en helemaal oplossen. Crack moet absoluut niet geschud worden, roeren met een lepel of vork kan geen kwaad. Drink Crack pas als het bruisen afgelopen is, 30-45 minuten voor de training of wedstrijd.

    Het lichaam zal naar gelang van tijd gewend raken aan Crack, waardoor de dosering verhoogd kan worden naar 2-3 maatscheppen voor optimale resultaten. Probeer de verleiding te weerstaan om Crack iedere dag te gebruiken. Een of meerdere rust dagen zorgen ervoor dat iedere dosering Crack net zo hard knalt als de vorige!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Volgens my zit Justi ook aan de Crack
    fight to live, live to fight

  3. #3
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Kijk/zoek eens op www.forum.dutchbodybuilding.com in de supplementen afdeling, kan je heel veel info vinden over supps.

    Mijn mening is dat al dit soort supplementen overpiced zijn, maargoed.. dit moet je zelf ondervinden.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb weleens crack gebruikt en bij mij werkte dat erg goed. Ik kreeg er een goede pomp van en het ook het gevoel dat ik beter geconcentreerd was.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    1x gebruikt en niet meer.. Wellicht omdat 2 scheppen toch iets te veel was voor iemand van 70kg . Werd niet moe ofzo tijdens trainen, maar zweten als een gek, en pas de volgende ochtend half 8 in slaap vallen..

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ok bedankt bedankt mss toch maar een proberen ik ben ook nog geen 70kg dus goed doseren dus?!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    1x gebruikt en niet meer.. Wellicht omdat 2 scheppen toch iets te veel was voor iemand van 70kg . Werd niet moe ofzo tijdens trainen, maar zweten als een gek, en pas de volgende ochtend half 8 in slaap vallen..
    LMAO van iemand die communicatiewetenschappen studeert aan de universiteit zou je toch op zijn minst mogen verwachten dat hij een label kan lezen en ook daadwerkelijk leest, waarop de dosering staat vermeld

  8. #8
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    ik train sinds 3 weken met N.O. Explode... minder als Crack als je de andere fora moet geloven... train dr lekker op.. uithoudingsvermogen, pomp, concentratie allemaal top!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen
    Sommige mensen hebben daar geen middelen voor nodig
    En ben ik de enige die eerst aan een wellicht hele andere Crack zat te denken?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Crack

  11. #11
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen
    Gewoon wat pilletjes melatonine slikken .

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruik zelf white flood , super spul.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nopain85 View Post
    Ik gebruik zelf white flood , super spul.
    dat is toch alleen in de VS te krijgen?
    Ik wil crack alleen gebruiken voor de muay thai training
    ik ben heel erg benieuwd weet iemand of er samples te krijgen zijn?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    - Body en Fitshop , 36 euries voor 50 dagen .

    Producten van muscle pharm zijn ook goed maar wel prijzig.
    Last edited by Nopain85; 17-08-2010 at 15:13.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruik zelf NOX Pump Xtreme, spul werkt enorm goed. Maargoed, ik denk dat tussen de meeste "top of the line" pre-WO supplements niet veel verschil zit. Crack, NO Xplode en NOX zullen denk ik niet veel verschillen.

    Maargoed, sommige mensen merken het goed, anderen niks en sommige mensen worden er gewoon ziek van. Ik vind NOX trouwens ook niet te drinken, ga er bijna van over m'n nek, maargoed, het werkt en voor de smaak doen we het niet (:

    Crack! van Revolutions - XXL Nutrition is de site waar ik het koop, meteen maar even Crack opgezet, kun je wat reviews lezen.
    Fitness - if it came in a bottle, everyone would have a great body.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Panicmonger View Post
    Ik gebruik zelf NOX Pump Xtreme, spul werkt enorm goed. Maargoed, ik denk dat tussen de meeste "top of the line" pre-WO supplements niet veel verschil zit. Crack, NO Xplode en NOX zullen denk ik niet veel verschillen.

    Maargoed, sommige mensen merken het goed, anderen niks en sommige mensen worden er gewoon ziek van. Ik vind NOX trouwens ook niet te drinken, ga er bijna van over m'n nek, maargoed, het werkt en voor de smaak doen we het niet (:

    Crack! van Revolutions - XXL Nutrition is de site waar ik het koop, meteen maar even Crack opgezet, kun je wat reviews lezen.
    Bedankt man ik heb gekeken..
    Of het is alles of het is nix tussen in is er bijna niet!
    ik wil een pre workout suplementjezit nou te twijfelen
    tussen die white flood van nopain
    NO Xplode en die crack.. hoewel ik t maar een kut naam vind

  17. #17
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Je kunt bij XXL nutrition in ieder geval 1 sachet los kopen van NOX Pump Xtreme, dat kan bij de Crack niet helaas. Misschien maar eens proberen?
    Fitness - if it came in a bottle, everyone would have a great body.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Junkies!



  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Een beetje winkel heeft testers liggen, dus ook van Crack.
    Kan je het eerst proberen alvorens je een hele pot aanschaft.
    Crack en NO-Xplode deden niet echt veel voor mij, misschien ook omdat ik op mijn werk een hele sloot koffie drink.

    Nadelen zijn dat het wordt geadviseerd om niet in de avond te gebruiken vanwege slapeloosheid (dus inname bij avondtraining valt al af).
    Tevens dien je het op een nuchtere maag in te nemen voor het beste resultaat wat een goed voedingsschema waarbij je iedere 2 uur eet ook al in de weg staat.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Een beetje winkel heeft testers liggen, dus ook van Crack.
    Kan je het eerst proberen alvorens je een hele pot aanschaft.
    Crack en NO-Xplode deden niet echt veel voor mij, misschien ook omdat ik op mijn werk een hele sloot koffie drink.

    Nadelen zijn dat het wordt geadviseerd om niet in de avond te gebruiken vanwege slapeloosheid (dus inname bij avondtraining valt al af).
    Tevens dien je het op een nuchtere maag in te nemen voor het beste resultaat wat een goed voedingsschema waarbij je iedere 2 uur eet ook al in de weg staat.

    ik heb alleen bij reviews van white flood gelezen dat het de slaap niet beinvloed! en ik train alleen maar in de avond uren dus dan lijkt me dat de beste optie. iemand anders hier nog ervaring mee met die white flood anders gaik die denk ik gewoon proberen. blijkt nog een goeie/betere te zijn dan NO Xplode

  21. #21
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    white flood besteld via body en fit shop komt komende week binnen! ik laat weten hoe t is

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default



    hahaha
    Home mtk-gym.nl


  23. #23
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahaha ja idd een waanzinnig slechte naamkeuze!!

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik heb white flood binnen gekregen. ik probeerde eerst 1scoop om te kijken hoe ik er op reageer en hoe t smaakte ( niet daarna getrained het was even uit nieuwschierigheid) het smaakte echt goed en na een kwartier/20min werd ik echt wakker en mijn focus was optimaal. zonder veel moeite te doen begon ik al te zweten en had ik het echt warm. volgende keer echt even gebruiken in combi met sporten!

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Ooit wel eens no explode gebruikt, dat lag me als en steen op de maag. Laat staan dat ik lekker getrained heb.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •