MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default Loek Hollander expelled from IKO as of August 13, 2010

    OOOOW! Wat is hier gebeurt??? Bronnen, inside info????

    http://www.kyokushinkaikan.org/en/branch/europe.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Karate soaps episode 345 --> Ik zit er klaar voor

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    + + =

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ligt even iets genuanceerder, shihan Hollander is niet expelled maar heeft een "ontslagbrief" ingediend bij IKO Matsui ...................... maar wordt vervolgd, van de week is er een vergadering in Roemenie met alle kopstukken van europa en vertegenwoordigers van IKO.

    Wens allen veel wijsheid toe in het belang van het kyokushin

    Osu !

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Jammer he dat gedoe altijd in vechtsportland.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    nee we hebben het samen uitgemaakt.....

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Maar we blijven vrienden....................

  8. #8
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    En ze leefde nog lang en gelukkig...................
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    de vliegende hollander..
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu afgunst en jaloesie verteerd een mens verkwijnt ze , Grote EGO,S zijn het roem en macht en geld staat boven in hun hoofd harses geschreven daar draai alles om , ze willen allemaal koning keizer admiraal zijn van hun organisatie bond enz en meedelen in de winsten ,dat is niet alleen in het Kyokushin karate zo maar in velen andere stijlen ,sporten ,vechtsporten , heerst het ook en zal eeuwig voortduren , ik doe al jaren jaren aan het Kyokushin karate martial arts budo het kost mij nog iedere dag geld waar ik ook heen moet ik hou van de vechtsporten doe het niet voor de poen maar het is mijn manier van leven ik zet mijn in en velen andere kyokushins om de volgende generatie,s alles te leren wat nodig is om deze prachtige harde stijl van Sosai Masutatsu Oyama voort laten bestaan Kyokushin mag nimmer verloren gaan .
    Never Give Up !!!
    Never surender !!!
    Ps zo wou het even kwijd .
    Osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 18-08-2010 at 12:54.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Heb het boek van Bluming. Die heeft ook fijne verhalen over deze heer.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu afgunst en jaloesie verteerd een mens verkwijnt ze , Grote EGO,S zijn het roem en macht en geld staat boven in hun hoofd harses geschreven daar draai alles om , ze willen allemaal koning keizer admiraal zijn van hun organisatie bond enz en meedelen in de winsten ,dat is niet alleen in het Kyokushin karate zo maar in velen andere stijlen ,sporten ,vechtsporten , heerst het ook en zal eeuwig voortduren , ik doe al jaren jaren aan het Kyokushin karate martial arts budo het kost mij nog iedere dag geld waar ik ook heen moet ik hou van de vechtsporten doe het niet voor de poen maar het is mijn manier van leven ik zet mijn in en velen andere kyokushins om de volgende generatie,s alles te leren wat nodig is om deze prachtige harde stijl van Sosai Masutatsu Oyama voort laten bestaan Kyokushin mag nimmer verloren gaan .
    Never Give Up !!!
    Never surender !!!
    Ps zo wou het even kwijd .
    Osu
    Dus waarom is hij ontslagen?

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Nu begrijp ik waarom het posten van nieuwsberichten in het Engels hier niet gewenst is. Het Nederlands lijkt al moeilijk zat.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Betekent dit dat de Nederlandse tak van de IKO zich nu bij een andere organisatie aan gaat sluiten? En Matsui.. daar was toch ook iets mee.. Iets met geld ofzo?

    (ik volg de Bald ook al jaren niet meer, As the world turns is.. ook al te moeilijk)

    Kan iemand even zijn licht laten schijnen in dit topic? Ben wel nieuwsgierig...

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Okay ik heb zelf al wat research verricht, :

    http://www.kyokushin4life.com/forums/showthread.php?t=12005


    http://www.europeankyokushin.org/news/

    Osu
    & have a nice day

  17. #17
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    Hij gaat weer lekker in het kyokushin, sommige hebben waarschijnlijk weer last van hun testeron en de zoveelste rel is geboren.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Kreeg een mailtje uit buitenland en de WKO is een feit (World Kyokushin Organisatie).

    Succes met de "nieuwe" organisatie.

    Osu !!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Sorry typefout het is KWO Kyokushin World Organisatie want er is al een WKO (Shinkyokushin)

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Blijft toch jammer dat er niet gewoon 1 echte bond is.
    Dit hele gezeur is wat ik zo zonde vind in het karate wereldje.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  22. #22
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Kreeg een mailtje uit buitenland en de WKO is een feit (World Kyokushin Organisatie).

    Succes met de "nieuwe" organisatie.

    Osu !!
    Ah gelukkig! Nu karate eindelijk een bond heeft moet het vast goed gaan komen.....
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default ons kyokushin

    Wat een lach wekkende situatie .

    Zo zie je maar hoogmoed komt voor de val.

    Het is makkelijk slecht te praten over een ander maar je wordt altijd beoordeld over je eigen c.v.

    Het bedroeft mij wat er van het Kyokushin is geworden en zeker de kritiek die men over elkaar heeft niemand is perfect en hierdoor mede is alles zo gekomen.Naar mijn mening is dit al gebeurd met het verlies van Kancho Bluming vroeger die het karate naar ons heeft gebracht.Geen enkele organisatie kan het kwijtraken van
    grootheden zich veroorloven en hiermee werd het zaad geplant voor de ondergang van het kyokushin.
    Hij was de eerste die dit overkwam en later andere die niet meer konden werken binnen kyokushinkaikan
    Nakamura Kurosaki en vele andere dat kost je je organisatie dus er was iets goed mis als je dat niet aanpakt wordt het alleen maar erger.Oyama en Bluming waren zelfs bijvoorbeeld weer on speaking terms er gloorde weer hoop maar helaas Oyama overleed,te laat zag Oyama de noodzaak zijn oude leerlingen terug te halen
    oude liefdes roesten niet maar de rest weten we machtstrijd zoals in het oude feodale Japan.
    Ze moeten zich schamen allemaal een ieder wil koning zijn dan kan je net zo goed allemaal een rode band omdoen dan hoef niemand meer te buigen voor een ander.Met al deze groepen die er nu zijn zal het niet bevoordelijk zijn voor onze stijl vele kunnen niet meer door een deur met elkander scholen gaan zelfs onafhankelijk verder baas in eigen dojo vele docenten zijn hoog genoeg en gradueren zelf want te veel strijd maken centraal examineren zelfs al moeilijk zorgwekkende ontwikkelingen zelf made organisaties, te veel om op te noemen als het maar leuk klinkt.
    Wie is nog serieus te nemen .
    OSU

  24. #24
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default ons kyokushin

    Wat een lach wekkende situatie .

    Zo zie je maar hoogmoed komt voor de val.

    Het is makkelijk slecht te praten over een ander maar je wordt altijd beoordeld over je eigen c.v.

    Het bedroeft mij wat er van het Kyokushin is geworden en zeker de kritiek die men over elkaar heeft niemand is perfect en hierdoor mede is alles zo gekomen.Naar mijn mening is dit al gebeurd met het verlies van Kancho Bluming vroeger die het karate naar ons heeft gebracht.Geen enkele organisatie kan het kwijtraken van
    grootheden zich veroorloven en hiermee werd het zaad geplant voor de ondergang van het kyokushin.
    Hij was de eerste die dit overkwam en later andere die niet meer konden werken binnen kyokushinkaikan
    Nakamura Kurosaki en vele andere dat kost je je organisatie dus er was iets goed mis als je dat niet aanpakt wordt het alleen maar erger.Oyama en Bluming waren zelfs bijvoorbeeld weer on speaking terms er gloorde weer hoop maar helaas Oyama overleed,te laat zag Oyama de noodzaak zijn oude leerlingen terug te halen
    oude liefdes roesten niet maar de rest weten we machtstrijd zoals in het oude feodale Japan.
    Ze moeten zich schamen allemaal een ieder wil koning zijn dan kan je net zo goed allemaal een rode band omdoen dan hoef niemand meer te buigen voor een ander.Met al deze groepen die er nu zijn zal het niet bevoordelijk zijn voor onze stijl vele kunnen niet meer door een deur met elkander scholen gaan zelfs onafhankelijk verder baas in eigen dojo vele docenten zijn hoog genoeg en gradueren zelf want te veel strijd maken centraal examineren zelfs al moeilijk zorgwekkende ontwikkelingen zelf made organisaties, te veel om op te noemen als het maar leuk klinkt.
    Wie is nog serieus te nemen .
    OSU

  25. #25
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Mensen zijn vaak rare wezens
    zij maar zeker ik vooral remco hahaha grtz

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •