MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default is het nu helemaal over voor yvel in de ufc??

    ik heb een tijd niets meer gehoord\gelezen over deze topper,maar klopt het nu dat twee verlies achter elkaar pleite is? fore ever?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    nee. Oberhausen misschien
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad, volgens mij staat er nog wel een partij op het programma voor hem.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Het is nog niet over, maar Gilbert moet nu wel echt winnen wil hij bij de UFC blijven. Zoniet dan kan hij het schudden.

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    als hij zijn volgende partij op KO wint is hij een beetje terug

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    inderdaad hij moet op KO winnen dan maakt hij nog een kans.. of zoizo winnen... want verlies is echt einde verhaal..

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ja hoop het voor hem. maar bij de heavy weights in de ufc zal hij weinig kans maken. Hij zou nog naar light heavy weight kunnen daar heeft hij meer voordeel denk ik.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem ook graag in de light heavy weight zien vechten. In zijn goede tijd - lees Rings en Pride - woog hij volgens mij ook niet meer dan 95kg.

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik zou hem ook graag in de light heavy weight zien vechten. In zijn goede tijd - lees Rings en Pride - woog hij volgens mij ook niet meer dan 95kg.
    klopt toen woog hij iets van 95 kilo. In die oude ring partijen en in de kooi in rusland lijkt het ook wel dat hij in die tijd veel meer snelheid en conditie had. En dat was ook altijd zijn natuurlijke gewicht tot 100 kilo. heb ook een stuk van Carbin gelezen die ook zei dat hij met dat surplus aan gewicht veel van zijn snelheid kwijt is geraakt, waar hij juist zo gevaarlijk om was.
    Last edited by kooivechter; 18-08-2010 at 23:01.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Of hij nou op LHW of HW gaat zitten schiet niet op. Komt er een worstelaar schiet hij te kort. Zijn striking is niet genoeg om het te redden. Om nu te winnen zouden ze hem echt een pannenkoek moeten geven.

    Dana was beter af geweest om Manhoef te tekenen. Zijn ground skills zijn niet helemaal geweldig maar omdat hij zo kort is wordt het lastig voor een takedown te gaan en hij zou zomaar iemand ko kunnen slaan en z'n trappen zijn ook zeker daar.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou perfect zijn inderdaad, een gevecht tegen Wanderlei op 205 zou een hoop fans gelukkig maken aangezien we die nog te goed hebben! Maar ik weet Wanderlei vecht 185 dus zal wel niet. Dromen mag toch?
    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ja hoop het voor hem. maar bij de heavy weights in de ufc zal hij weinig kans maken. Hij zou nog naar light heavy weight kunnen daar heeft hij meer voordeel denk ik.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    klopt toen woog hij iets van 95 kilo. In die oude ring partijen en in de kooi in rusland lijkt het ook wel dat hij in die tijd veel meer snelheid en conditie had. En dat was ook altijd zijn natuurlijke gewicht tot 100 kilo. heb ook een stuk van Carbin gelezen die ook zei dat hij met dat surplus aan gewicht veel van zijn snelheid kwijt is geraakt, waar hij juist zo gevaarlijk om was.
    En niet te vergeten, hij was toen ook 10 jaar jonger...

  13. #13
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default



    WEC 50: After the Weigh Ins - Tapout hosted a fight preparty at PURE Nightclub on Tuesday night that was host to many fighters and industry faces.

    Blijkbaar is ie nog @ the US of A!!!!! alleen maar positief, tenminste als ie niet alleen maar de party's afgaat!!!
    Last edited by Slome; 20-08-2010 at 18:49.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  14. #14
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    maar goed,als deze partij ook verlies wordt,staat er mischien nog een deur open bij strikeforce.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Blij te zien dat hij op zijn gewicht let....Bud Light......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •