MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default UFC 124: Georges St-Pierre vs. Josh Koscheck II

    UFC 124: Georges St-Pierre vs. Josh Koscheck II

    is an upcoming mixed martial arts event to be held by the Ultimate Fighting Championship and
    it is expected to take place on December 11, 2010 in Montreal, Quebec, Canada.



    Georges St-Pierre's title defense against Josh Koscheck will take place on Dec. 11 at the Bell Centre in Montreal, Quebec, Canada, UFC president Dana White confirmed with MMA Fighting Monday.

    UFC 124 will happen at the end of the 12th season of The Ultimate Fighter, which premieres on Spike TV on Sept. 15. St-Pierre and Koscheck will serve as opposing coaches on the show.

    The event will mark the second time the UFC comes to Montreal this year. UFC 113 also took place in Montreal.

    St-Pierre has only fought once before in his hometown as a member of the UFC roster. He defeated Matt Serra to regain his welterweight title in April 2008 at UFC 83.

    The UFC has since held two other events in "La Bell Province": UFC 97 in April 2009 and the aforementioned UFC 113 in May 2010.

    St-Pierre defeated Koscheck at UFC 74 via unanimous decision in a non-title fight. His most recent successful title defense came against Dan Hardy at UFC 111.

    Since losing to Paulo Thiago at UFC 95, Koscheck has won three in a row. His most recent win actually took place in Montreal when he defeated Paul Daley at UFC 113.

    Koscheck will no doubt enter the cage on Dec. 11 as a major villain since he is fighting the hometown favorite and also took shots at Montreal Canadiens following his win over Daley.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    fuck koscheck, war GSP!!!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    fuck koscheck, war GSP!!!
    x 2

  4. #4
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    fuck koscheck, war GSP!!!
    x3

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    fuck beide, dit wordt de meest saaie main-event van de UFC sinds..ja sinds welke, 112 was niet goed maar met de dansbewegingen van silva viel er toch nog iets te beleven.. dan dus 111 de vorige main-event waar gsp betrokken dus bij was

  6. #6
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    vette poster!
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    GSP by total domination.
    Liefst 5 rondes totale vernedering

  9. #9
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig... kijk er al naar uit
    Wordt een mooi weekend: K-1 finale & UFC 124!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Zelfde als vorige keer denk ik... Koscheck wordt 5 ronden lang op zijn eigen gebied gedomineerd en GSP weet het vervolgens niet af te maken.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Once again the Ultimate Fighting Championship heads to Montreal and it’s bringing its brightest star to illuminate the always raucous Bell Centre. Two-time UFC welterweight champion and Montreal native Georges St-Pierre goes home to once again face his most heated rival and No. 1 contender Josh Koscheck at UFC 124: ST-PIERRE VS. KOSCHECK, presented by Affliction and live from the Bell Centre in Montreal, Quebec, Canada on Saturday, December 11, 2010.

    Main card:
    Georges St. Pierre (20-2) -500 vs. Josh Koscheck (15-4) +350

    Stefan Struve (20-4) vs. Sean McCorkle (10-0)

    Jim Miller (18-2) vs. Charles Oliveira (14-0)

    Joe Stevenson (31-11) vs. Mac Danzig (19-8-1)

    Thiago Alves (17-7) vs. John Howard (14-4)


    Preliminary fights:
    Mark Bocek (8-3) vs. Dustin Hazelett (12-6)

    Matt Riddle (5-1) vs. T.J. Waldburger (13-5)

    Joe Doerksen (46-13) vs. Dan Miller (12-4)

    T.J. Grant (16-4) vs. Ricardo Almeida (12-4)

    Rafael Natal (12-3) vs. Jesse Bongfeldt (21-6)

    Pat Audinwood (9-1-1) vs. John Makdessi (7-0)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  12. #12
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik moet zeggen in het begin was ik niet zo happig naar deze gevecht, maar de goede sportman in GSP(en met name de laatste TUF's) kijk ik er heel erg naar uit dat die Josh helemaal verbouwd, btw effe serieuze vraag zijn er mensen van Koscheck? ik ken niemand in mijn vrienden/trainers/familie noem het maar op die MMA kijken en uitkijken of fan zijn van Koscheck en laatste UFC kwam die binnen en die kreeg bak ellende met zich mee zeg van die publiek ow wacht ik denk dat Daley misschien wel groot fan is van Koscheck

  13. #13
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    KLopt die lineup die hier staat? Struve als co main event zou wel echt zeer vet zijn!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    en dus struve instead of thiago co-main event bv. dat zou ik dan wel heel raar vinden

  15. #15
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    ik moet zeggen in het begin was ik niet zo happig naar deze gevecht, maar de goede sportman in GSP(en met name de laatste TUF's) kijk ik er heel erg naar uit dat die Josh helemaal verbouwd, btw effe serieuze vraag zijn er mensen van Koscheck? ik ken niemand in mijn vrienden/trainers/familie noem het maar op die MMA kijken en uitkijken of fan zijn van Koscheck en laatste UFC kwam die binnen en die kreeg bak ellende met zich mee zeg van die publiek ow wacht ik denk dat Daley misschien wel groot fan is van Koscheck
    Kom op, baseer je echt je mening van die twee op de TUF afleveringen? Ik geef toe dat sommige opmerkingen van Koscheck dusdanig idioot zijn dat het moeilijk is zoiets gescript te krijgen, maar ik ben er vrij zeker van dat hij betaald krijgt om de eikel te zijn. Het is ieder TUF seizoen hetzelfde liedje.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Kom op, baseer je echt je mening van die twee op de TUF afleveringen? Ik geef toe dat sommige opmerkingen van Koscheck dusdanig idioot zijn dat het moeilijk is zoiets gescript te krijgen, maar ik ben er vrij zeker van dat hij betaald krijgt om de eikel te zijn. Het is ieder TUF seizoen hetzelfde liedje.
    nou ik ben er onderhand best zeker van dat koscheck gewoon een eikel is... dus heeft niks met scripts te maken... niks met editing.. het is gewoon een eikel. een 12 jarig kind trapped in het lichaam van een volwassen man

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    nou ik ben er onderhand best zeker van dat koscheck gewoon een eikel is... dus heeft niks met scripts te maken... niks met editing.. het is gewoon een eikel. een 12 jarig kind trapped in het lichaam van een volwassen man
    x2
    D**d aan Koscheck.
    Last edited by Slome; 28-10-2010 at 19:54. Reason: dat wensen we niemand toe...

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    fuck beide, dit wordt de meest saaie main-event van de UFC sinds..ja sinds welke, 112 was niet goed maar met de dansbewegingen van silva viel er toch nog iets te beleven.. dan dus 111 de vorige main-event waar gsp betrokken dus bij was
    Helemaal mee eens. Waneer heeft GSP voor het laats gevochten, en waneer zal ie tegen echte toppers vechten?? Triest om zo kampioen te blijven in mijn ogen!

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Helemaal mee eens. Waneer heeft GSP voor het laats gevochten, en waneer zal ie tegen echte toppers vechten?? Triest om zo kampioen te blijven in mijn ogen!
    Triest om kampioen te blijven? Tegen wie zou hij dan intussen moeten hebben gestaan. ....

    hij heeft alle grote namen op WW die in de UFC vechten gedomineerd. Penn, Fitch, Hughes, Alves.

    Wie zijn dan echte toppers volgens jou????????????

    Volgend jaar zal hij tegen Jake Shields komen te staan. Dat is nog wel een pittige test.

    Ergens hoop ik op Nick Diaz naar de UFC.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Hoop zo dat GSP wint, die Koshit is mij veel te bijdehand in TUF.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Diaz vs gsp zou indd erg leuk zijn.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    Gsp gaat deze echt winnen of hij moet tegen een lucky punch aan lopen, de man is vele maal meer bezig met de sport en gameplan dan die geblondeerde losbol. kijk alleen maar naar hoe hij de jongens in tuf s12 begeleid t.o.v. koscheck. deze man is echt niet dom en is goed met lichaam en geest bezig.
    Max 400x125

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat een haat voor koscheck. Ik vind die gozer geweldig dat vond ik in TUF1 dat vond ik nu en dat zal ook wel zo blijven. Hele gave vechter die absoluut top 5 is.
    De afgelopen twee gevechten van gsp waren saaaaaaaaai. Hij vecht gaat nooit voor de kill.
    Max. 400 x 125

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat een haat voor koscheck. Ik vind die gozer geweldig dat vond ik in TUF1 dat vond ik nu en dat zal ook wel zo blijven. Hele gave vechter die absoluut top 5 is.
    De afgelopen twee gevechten van gsp waren saaaaaaaaai. Hij vecht gaat nooit voor de kill.


    hierom, schwalbes horen niet this in mma en ik heb het hem al meerdere keren zien doen....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #25
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default



    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •