MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61
  1. #1
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default Bloodstain Lane On Fedor/Overeem Debacle

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    good point!
    Blessed are the peacemakers

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    hoe erg je hem ook haat, hij heeft meestal wel gelijk die bloodstain lane. FUCK YO LIFE!!!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    daar kan je niet omheen ,hij heeft gelijk

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Yep


    Dit is het enige gevecht wat ik echt graag nog zou willen zien, en dan gaan ze klooien om geld en weet ik wat. Zonde!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan je hem haten?
    Hij verteld gewoon hoe hij er werkelijk over denkt
    Hij is FAN van de sport

    Hij heeft een heel goed punt over M-1
    Het is inderdaad hetzelfde als Junglefight een organisatie die ook hun nek uitsteekt en veel geld investeert in nieuw talent
    Last edited by remco pardoel; 01-09-2010 at 01:53.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Hoe kan je hem haten?
    Hij verteld gewoon hoe hij er werkelijk over denkt
    Hij is FAN van de sport

    Hij heeft een heel goed punt over M-1
    Het is inderdaad hetzelfde als Junglefight een organisatie die ook hun nek uitsteekt en veel geld investeert in nieuw talent


    There is another “sensation” personal opinion by an attention seeker nobody who needs to send his frustrations to the world.

    Mr bloodstanlame moron is a huge fan of GG, GG has been participating in Japan for a very long time. In k-1 for 18 years there is the same rule, if you become a number 8 fighter by the K-1 GP finals, then you are automatic qualified to fight in the next year last 16.

    The management of GG and Alistair informed Strikeforce in November last year that we were able to fight from April till September in 2010.

    Then the following thing happened, please bloodlame/shame journalist do your research. The management of Fedor thought Alistair was not a worthy opponent and choose for Rogers to fight in april. Lucky for Alistair he could fight in K-1 on April 3th in Japan, if he had to wait for the Fedor fight he would have still be side lined.

    Then finally Alistair defends his belt against the looser of the fight against fedor , Rogers, why? Ask M-1. Fedor?M-1 did not want to fight they now accusing Alistair being a steroid bully in the press, later they apologize when Vadim claimed he did not have said such a thing to the Russian journalist, the Russian journalist taped the conversation and this was the only reason vadim apologized towards Alistair. In the mean time the M-1 management name Josh Barnet (a know caught steroid user) as the possible next opponent for Fedor?

    GG management and Alistair really try to push another strikeforce fight before the end of September and even maybe cancel K-1 if there is sight of a huge fight with Werdrum or even looser Fedor.
    Alistair even goes to La to challenge the winner of the Fedor vs Werdrum fight. He had to challenge Werdrum as he won from Fedor and that would make him the next contender for the belt. The Fedor and his management say we only fight our last fight on the contract with strikeforce if we fight against Werdrum????????????

    GG has been asking for a long period for confirmation to strikeforce for one of these two opponents, but no concrete answer. Therefore Alistair decided to fight again in K-1. If you think it is easy to fight in K-1 and fight in a $400.000 tournament, ask yourself why not one American or Russian has ever been successful in this K-1 tournament over 18 years? Fedor never fought once K-1 rules. Alistair fought the best in stand up and will do it again, because he is a fighter and wants to fight and wants to fight the best. He is also a professional and K-1 offered him a very good contract, knowing the Russian played games fro the last 1.5 years with strikefore and K-1 needed to start their advertisement campaign there was simply no more time, so that’s why Alistair and his management decided to participate in K-1 again (the option was already there as he qualified last year .
    It was Alistair and management who decided maybe cancelling the K-1 GP if a concrete offer was made by strikeforce. But the Russian only wanted to fight Werdrum and Werdrum was injured. Alistair already fought the looser once from the Fedor vs Rogers fight and Alistair and management would not settle with less then Werdrum and fedor which both could not be delivered. As soon as Alistair was confirmed on the K-1 web site to participate in the year’s GP, Fedor / M1 come with the challenge, hahahahaha how much prove do you need Mr bloodlame investigator?

    Not some wannabe “journalist” with a personal opinion and frustrations writing and talking bollocks. GG is not pushing any organization to do co-promotions over the back of their own managed fighters. K-1 was there before UFC and strikeforce and even going to a difficult time, they still are a very thrust full and professional organization with a TV broadcast over 151 countries it is the biggest martial arts show in the world.
    Strikeforce is doing well to they got the best heavyweight division in the US, it is unfortunately Scott has to deal with the last fight of the most screwed up managed fighter Fedor on this planet and an injured Werdrum. We know the frustration as we walked the same way with Alistair when he sustained a hand injury in 2009 and before that strikeforce simply did not have the good heavyweight fighters and TV deals to offer Alistair a decent title fight (there was not a contract in place at that time as well). All that you could have find out, it’s been discussed a gazillion time and official statements were made about all these facts.
    By the way thanks for buying that GG sweater in our store, your contribution and publicity is highly appreciated.

    Bas Boon

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Het Engels blijft dramatisch, maar wat betreft de keuzes van Alistair is hier geen speld tussen te krijgen.......
    Wel apart dat BB de HD van Strikeforce de sterkste van de US (wereld) vindt.....ik niet.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Wel apart dat BB de HD van Strikeforce de sterkste van de US (wereld) vindt.....ik niet.
    Ik denk dat BB dan ook wel de enigste is die dat denkt.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Ik denk dat BB dan ook wel de enigste is die dat denkt.
    Dat is mij persoonlijke mening ja

    Als we kijken naar de heavyweights heb je Fedor. Alistair, Werdrum, Big Foot, Kharitonov om er even een paar op te noemen.

    Bij de UFC het je Brock (5 gevechten) Carwin (iets meer als 10 gevechten) Mir en nog wat andere zwaargewichten ooh ja ik was cro cop vergeten

    Maar goed ik was voorbarig Glory is natuurlijk de absolute number 1

    En wie ik de beste heavyweights vind is een persoonlijke mening. Ik claim niet net als bloodstainelame zogenaamd op onderzoek uit te zijn gegaan en al jaren fan te zijn van GG. Om vervolgens niet eens te weten hoe de K-1 finalisten zich kwalificeren.
    Last edited by anoniem gg; 01-09-2010 at 08:45.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Bloodstain Lane, is close met de mensen van M-1 Amerika vandaar dat hij een "roze" bril op heeft. Op zich niet erg, hij doet zijn best om M-1 te helpen. Wat ik vooral opvallend vind waarom men niet gewoon Silva vs Fedor doet in December, dan is toch probleem opgelost.

    Dan vecht Fedor, Silva en Alistair kan K-1 vechten, misschien komt dat omdat M-1 deze partij niet wilt....

    Snap ook helemaal niet waarom Scott Coker niks van zich laat horen, hij zou zo alle geruchten de kop in kunnen drukken....

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    kan in deze overeem/GG alleen maar gelijk geven....fedor heeft genoeg kansen gehad om tegen overeem te vechten....en nu overeem aangeeft in K1 te gaan vechten gaan ze hem wel ineens uitdagen voor een gevecht....had dat ff 4 maanden eerder gedaan ja! geef overeem groot gelijk....en dat gelul over overeem die nu dan fedor gaat ontlopen....wat een bull....alsof er alleen maar koekies meedoen aan het K1 toernooi....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Carwin en Lesnar zijn de top van de ufc HW division, maar de ene heeft neit eens de conditie om langer dan 1 ronde te vechten en de ander neemt de foetuspositie aan wanneer die een klap krijgt. Gelukkig zijn Velasquez en JDS er, want anders was het niet veel meer ( op Minotauro en Mir na). Dus ik vindt de HW divisie van ufc niet veel beter dan die van SF.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Ik denk dat BB dan ook wel de enigste is die dat denkt.
    In deze ben ik het met ons boontje eens...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dat is mij persoonlijke mening ja

    Als we kijken naar de heavyweights heb je Fedor. Alistair, Werdrum, Big Foot, Kharitonov om er even een paar op te noemen.

    Bij de UFC het je Brock (5 gevechten) Carwin (iets meer als 10 gevechten) Mir en nog wat andere zwaargewichten ooh ja ik was cro cop vergeten

    Maar goed ik was voorbarig Glory is natuurlijk de absolute number 1

    En wie ik de beste heavyweights vind is een persoonlijke mening. Ik claim niet net als bloodstainelame zogenaamd op onderzoek uit te zijn gegaan en al jaren fan te zijn van GG. Om vervolgens niet eens te weten hoe de K-1 finalisten zich kwalificeren.
    En stel nu dat na het winnen van de K1 Alistair de gevechten weer niet krijgt bij Strikeforce, waar hij op zit te wachten dan is het toch wel interessant om weer eens rond de tafel te gaan met Dana???
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Beste Bas,
    Ik hoop dat de pot Overeem Fedor door mag gaan
    Als fan zijnde.
    Ik denk dat zij de absolute nummer een en twee van de wereld zijn op dit moment

    Dank je wel voor de toelichting van je zijde

    grtjs,

    Remco

  18. #18
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wat een zooitje bij SF. Ook een herhaling van zetten weer, stop eens met die onzin en ga vechten man. Als het volgend jaar niet verbetert dan moet Overeem een overstap toch maar overwegen (indien mogelijk ja) en dat zet het onderstaande wel in een ander daglicht btw.

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Ik denk dat BB dan ook wel de enigste is die dat denkt.
    BB de enige? Zag laatst een poll (denk op Sherdog) en daar kreeg de HW Div. van SF toch ook veel stemmen ten op zichte van de UFC HW Div. Maar goed, dit alles gezegd op een forum waar de meerderheid zegt dat Yvel van Overeem wint in een directe confrontatie. Dus ja, wat zegt een poll nou

  19. #19
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    ik ben ook nog hardstikke voor Fedor vs Alistair. Na mijn mening nr 1 en 2 van de wereld

  20. #20
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    ik ben ook nog hardstikke voor Fedor vs Alistair. Na mijn mening nr 1 en 2 van de wereld
    oooh maar dat ben ik ook absoluut.....partij nummer 1 op m'n verlanglijstje! maar ik kan Overeem geen ongelijk geven mbt keuze voor de final 16 en wellicht het eindtoernooi...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    BloodstainLane heeft nooit beweerd dat hij een journalist is.
    Misschien moet je met hem eens gaan mailen en op de hoogte houden.
    Deze man leeft voor de sport als fan en met de info die hij krijgt, en niet alleen van M-1 geeft hij weer wat hij vindt.

    Hij is er erg van ontdaan, zie bijgevoegde tekst:
    " man I'm saddened by this...all I am is a fan, I never claimed to be a journalist...all I want to see is two of my favorite fighters fight...even tho he ripped me I still love Team Golden Glory....War Overeem, Schilt and Gokhan Saki"

    Dus Bas en Golden Glory management. Neem contact met hem op via facebook en houdt hem op de hoogte van al het nieuws.
    Hij is niet tegen jullie...

    grts,

    Remco

  22. #22
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Bloodstane is geen journalist, hij is gewoon een fan die zijn mening geeft samen met zijn partner in crime el creepo americano. haha
    Een beperkt aantal mensen checkt zijn videos, die over het algmeen grappig zijn en goed worden beargumenteerd. Hij heeft nooit meer dan 2000 hits op zijn videos. Dus ja Overeem en Golden Glory moeten gewoon doen wat ze denken wat het beste voor ze is. Ik wil Fedor - Overeem wel zien, maar ik wil Overeem ook in de K1 zien. Dus voor de fans is het een win-win situatie. Hoe het op management niveau tussen allerlei partijen is gesteld, dat is een ander verhaal. Lijkt me frustrerend voor de vechters en voor de mensen die er mee te maken hebben.
    Last edited by Babalu 22; 02-09-2010 at 02:28.
    Blessed are the peacemakers

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    BloodstainLane heeft nooit beweerd dat hij een journalist is.
    Misschien moet je met hem eens gaan mailen en op de hoogte houden.
    Deze man leeft voor de sport als fan en met de info die hij krijgt, en niet alleen van M-1 geeft hij weer wat hij vindt.

    Hij is er erg van ontdaan, zie bijgevoegde tekst:
    " man I'm saddened by this...all I am is a fan, I never claimed to be a journalist...all I want to see is two of my favorite fighters fight...even tho he ripped me I still love Team Golden Glory....War Overeem, Schilt and Gokhan Saki"

    Dus Bas en Golden Glory management. Neem contact met hem op via facebook en houdt hem op de hoogte van al het nieuws.
    Hij is niet tegen jullie...

    grts,

    Remco
    Hij beweerde research te hebben gedaan, hij haalde bv een twitter quote van Alistair erbij (Alistair die ook ziek is van die onzekerheden was, hele tijd uitdagen naar Fedor en dan Werdrum uitdagen maar gevecht komt er niet) dus is onzeker of Alistair de K-1 gaat afzeggen, dat is wat hij bedoelde met die twitter opmerking.
    Bloodlame wil zichzelf graag promoten door youtube filmpjes en commentaar te geven en wil dat graag onderbouwen met zoals hij dat zelf noemt research, dat klinkt erg naar het "beroep" journalist, die ook informatie voorgeschoteld krijgen en er dan hun eigen persoonlijke zwaai en mening aan denken te moeten geven in een stuk dat zij publiceren.
    Beste Remco je kunt op de hoogte blijven van GG op facebook, myspace, GG website, ultimate glary website, united glory website, talloze maandenlijk artiekelen in vechtsportbladsen in binnen en buitenland, persoonlijke websites, blogs, twitter accounts, K-1 web site, Tv,de lijst is eindeloos.
    Vandaar ook mijn reactie omdat ik de research kwaliteiten van "wannabe journalist" bloodstanelame niet erg onder de indruk was.
    Misschien had bloodlame gewoon zelf contact moeten opnemen met het GG management en kunnen vragen: wat bedoeld Alistair met die twitter acount opmerking, is dat niet tegenstrijdig? Of hij had kunnen vragen ik ben een reuze fan maar weet niet echt hoe dat zit met die kwalificatie van de laatste 8 voor het jaar erop, zou je mij dat kunnen uitleggen. Dan kan ook nog aan bron vermelding doen bij zijn research, wat denk je daarvan?
    Last edited by anoniem gg; 02-09-2010 at 03:28.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk, ik hem niet verdedigen of goed praten, dat het een momentopname is geweest en dat hij daarop zijn stukje in elkaar gezet heeft.
    Hij is net zoals Joey Karate entertainment en geen journalistiek.
    Maar beide weten we ook dat journalistiek ook niet echt altijd goed is en vaak eenzijdig is.

    Mensen maken moment uitspraken en daar maken wij ons beide ook schuldig aan zo nu en dan. Daarvoor zijn we mensen met emoties.

    Zoals eerder aangehaald neem contact op met hem en houdt direct contact met hem.
    Dat voorkomt vergissingen / onregelmatigheden in de toekomst van zijn kant.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Daarom zijn sommige mensen ook flapdrollen... zoals deze frikandel.. Wie kan hem nou serieus nemen haha
    Iedereen die klakkeloos meelult trouwens ook.. (Remco pardoel)

    Over de partij kan ik kort zijn;
    De partij komt er zeker.. ik heb lang genoeg op Fedor gewacht, antwoord kwam niet dus nu ga ik k1 doen..
    Nu mogen Fedor en M1 op mij wachten.. En al dat geluk eromheen van M1 en figuren intereseert me helemaal niks.
    Maar, de partij Fedor-Overeem komt zeker.. daar hoeft niemand bang voor te zijn.

    Demolition Man.. uuhh ohja het is The Reem nu, lol

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •