MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Mike Tyson gaat er weer voor

    We weten allemaal dat Iron Mike de laatste tijd niet meer in top shape is.
    Máár daar komt verandering in volgens Tyson. Via zijn twitteraccount zegt hij; I am still fasting for Rahmadan, just got P90X workout program. Gonna do it @ night when I break my fast.

    Here's a pic of me before, I'll send an updated pic every 30 days for next 90 days to see my progress on P90X .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Hij doet aan ramadan? + 10
    Hij ziet er wel goed uit hoor ..maar ben benieuwd hoe hij er na 90 dagen uti zal gaan zien.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    WAR MIKE TYSON
    mike tyson = badass
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Mike is al jaaaaaaaren Moslim, dus geen wonder dat hij mee doet aan de ramadan. (wel vind ik het erg cool)

    Ik word echt spontaan vrolijk als ik mike normaal zie functioneren.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Waar gaat ie nou precies voor? Afvallen....met deze topic titel wordt er gesuggereerd dat hij de ring weer in gaat. Waar ik overigens niet op zit te wachten.


    @kmr; dit is een heel andere discussie dus je post is geheel niet op zn plek. ik hoop dat ook dat je post gewoon wordt verwijdert (niets persoonlijks hoor maar dan gaat deze discussie de verkeerde kant op (offtopic dus))

  6. #6
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat om afvallen PinPoint!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat het laatste jaar steeds beter met Tyson. Hij was 150 kilo 2 jaar geleden. Hij is inmiddels veganist, en blijkbaar moslim, en weegt nog 100 kilo. Verder geen coke en alcohol meer, dat helpt ook..... Traint 2 keer per dag en krijgy nu dus waarschijnlijk geld van P90X om dat te promoten.
    Hij is en blijft een held, ondanks een aantal mindere escapades.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    hij ziet er weer erg fit uit
    dat dieetje doet hem goed

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ben benieuwd over 30 dagen hoe hij er dan uit ziet!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    jonge.... hij zegt toch zelf al in die post afvallen. Pinpoint bedoelt dat jij met 'Mike tyson gaat er weer voor' suggereert/de indruk wekt in de titel dat de topic gaat over dat Tyson weer z'n bokscarriere oppakt wat dus niet zo is....

    Anyway, mike tyson zoekt het maar uit. Hij is zo gek als een deur en het maakt niet uit of ie nou moslim, joods, christelijk of wat dan ook is. Dit is ook weer iets wat ie misschien even volhoudt en dan valt ie weer terug.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    lol dat p90x heb ik bij onze fitness stuk of 3 keer gedaan, volgende dag kon ik amper lopen van de spierpijn

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Juist ja, maar dat is niet echt wat ik bedoelde want dat weet ik zelfs. Was misschien wat vaag geformuleerd. Wat ik bedoelde was dat het niet uitmaakt welke religie hij aanhangt, omdat hij zo gek als een deur is en niet meer in staat is zijn leven ooit weer normaal op te bouwen. Altijd wanneer je denkt hij pakt het weer op, komt er weer iets naar buiten dat hij in diezelfde periode weer iets doms uitgehaald heeft.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Mensen hebben het over de splinter in iemands oog, terwijl ze de balk in hun eigen ook niet zien.

    Ik vind dat Iron Mike de laatste tijd goed bezig. Hij is minder snel agresief, scheld niet zo vaak, komt goed door de vele interviews heen zonder iets raars te doen of te zeggen. Mischien komt dat doordat hij wat meer afstand heeft genomen van alle aasgieren om hem heen.
    Blessed are the peacemakers

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Rustig maar bezem, ik neem aan dat je het tegen mij hebt.
    Ik zeg het misschien wat bot, maar dit zijn wel zijn eigen woorden in onder andere een uitgebreide documentaire over en met hem op de publieke omroep een keer. Anyway de indruk die ik kreeg was dat het door de jaren heen eigenlijk door van alles en nog wat zo kut met hem ging, dat ik sindsdien dacht: hoe moet het ooit nog goed met die man komen? Hij heeft natuurlijk een veel moeilijker leven gehad dan de meesten hier, maar dat doet niks af aan hoe de situatie nu is, lijkt me. Uiteraard heb ik respect voor het feit dat ie z'n best doet. Het is niet eens dat ik een hekel aan hem heb ofzo, al wek ik misschien die indruk.
    Misschien lukt het hem wel en dat zou heel mooi zijn, maar ik acht de kans klein. Als je daar heel kwaad om wil worden is dat goed, maar het lijkt me niet zo'n hele onlogische gedachte.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bezem View Post
    heb net ff snel een account aangemaakt om jou ff te vragen op te houden met die bullshit die je uitkraamd!
    ben je gek dat je zulke bulshiit hierzet lekker vanuit je je pc hond!?

    Als je iemand wil bekritiseren doe dit dat fatsoenlijk zonder daar bij te gaan schelden....hou het gewoon netjes en probeer iemand met de juiste woorden te overtuigen.

    En probeer ook vooral het stereotype gedrag niet te bevestigen...

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    MODBREAK

    Zo, ik heb een hoop offtopic genozel verwijderd.

    Dit topic gaat over Mike Tyson die zich ten doel gesteld heeft om weer in shape te komen.
    Dit topic gaat vooral NIET over welke religie hierbij gemoeid is.

    Ik wil jullie dan ook vragen om het ontopic te houden. Bedankt!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd naar onze Mike, de ramadan maakt je in principe sterker ( mentaal )

    Ik hoop dat ze lichaam ook een beetje meewerkt, zodat we nog kunnen genieten van z'n skills.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Goed om te lezen dat ie aan het vasten is en dat ie weer fit wil worden. Hoop dat ie het volhoudt. We zullen hem niet meer terug zie in de ring. Na die partij tegen Mcbride was ie vrij duidelijk. Hij heeft diverse malen gezegd dat hij na 1990 die honger om te presteren niet echt meer had.

    Ben benieuwd hoe hij er na 30 dagen uitziet.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vraag me af of Tyson uberhaubt van plan is om "iets" in de ring te doen... Denk dat ie daar wel klaar mee is.
    Wel goed om te lezen dat ie het beste uit zijn lichaam wilt halen. Dat is iets dat ie jarenlang te weinig gedaan heeft (drank en drugs)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me de 'clash' met Bob Sapp nog herinneren.....die mag er van mij nog wel komen :P

  21. #21
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd!!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Babalu 22 View Post
    Mensen hebben het over de splinter in iemands oog, terwijl ze de balk in hun eigen ook niet zien.

    Ik vind dat Iron Mike de laatste tijd goed bezig. Hij is minder snel agresief, scheld niet zo vaak, komt goed door de vele interviews heen zonder iets raars te doen of te zeggen. Mischien komt dat doordat hij wat meer afstand heeft genomen van alle aasgieren om hem heen.
    X2!
    Ondertussen wachten we op foto , ben benieuwt....
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Dit maakt hem ook sterk(moderator snap niet dat je dit ook hebt weggehaald, denigrerende opmerking over relegie ok maar hij geeft zelf aan dat hij aan de ramadan mee doet dan kan dit er ook nog bij, dit heeft hem ook sterk gemaakt: pelgrimstocht)


  24. #24
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik vraag me af of Tyson uberhaubt van plan is om "iets" in de ring te doen... Denk dat ie daar wel klaar mee is.
    Wel goed om te lezen dat ie het beste uit zijn lichaam wilt halen. Dat is iets dat ie jarenlang te weinig gedaan heeft (drank en drugs)
    als scheids nog mischien?

  25. #25
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ziet er goed uit, ben benieuwd of dit hem nog lukt

    Quote Originally Posted by joost View Post
    We weten allemaal dat Iron Mike de laatste tijd niet meer in top shape is.
    Máár daar komt verandering in volgens Tyson. Via zijn twitteraccount zegt hij; I am still fasting for Rahmadan, just got P90X workout program. Gonna do it @ night when I break my fast.

    Here's a pic of me before, I'll send an updated pic every 30 days for next 90 days to see my progress on P90X .
    http://c0013479.cdn1.cloudfiles.rack...com/x2_294f0b6
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •