MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default what if: Alistair Overeem vs Semmy Schilt?

    Dit is een mooie partij die nog niet gebeurd is. Het is onwaarschijnlijk dat er ooit zo'n partij komt of niet?
    En wie zou er winnen? Ik denk dat Alistair's kracht moeilijk zou zijn zelfs voor Semmy's grootte.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik denk dat Overeem het vermogen heeft om dichtbij te komen en Schilt vanuit daar te pakken.

    Overeem op KO
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    overeem loopt op de selfde linker (stop)stoot als hari
    schilt op KO 2e ronde

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    MMA of K1 regels? in beide gevallen zou Overeem het winnen denk ik
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Op K1 regels. Ik denk niet dat Schilt tegen iemand met zo'n kracht heeft gevochten. Wat een gezicht is dat als hij Semmy zo neergooit in een clinch.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    denk dat jullie je vergissen in de kracht van iemand die 130kg weegt en 2.12 is...
    Goldenglorynutloverhater

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    denk dat jullie je vergissen in de kracht van iemand die 130kg weegt en 2.12 is...
    ik denk niet dat ze zich vergissen maar alistair weet ze kracht beter te gebruiken

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Nou het kan beide kanten op gaan hoor. Alsof Sem zijn kracht niet weet te gebruiken?
    Schilt heeft al een paar keer mensen uitgeschakeld met die frontkick van hem waarbij hij zijn grote teen tussen de ribben van die gasten plaatst. Hij gaf Badr ook een down met die trap, dus wat kracht betreft
    Fat girlz need lovin too!



  9. #9
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    De lengte + gewicht van Sem brengt zoveel voordelen met zich mee dat het bijna onmogelijk is op dit moment van hem te winnen. Een paar gelukstreffers als die van Aerts & Badr kunnen Sem van z'n stuk brengen maar als Sem geconcentreerd bezig is dan is het bijna onmogelijk om van hem te winnen.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Zou het zowel op K1 als MMA regels een leuke partij vinden. Waarbij ik het voordeel van de twijfel aan Ali geef.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Dit zal niet 1.2.3. gebeuren, Alistair en Sem zijn goede teamgenoten van elkaar.

    Het enige wat zou kunnen gebeuren is als zij elkaar treffen in een K-1 final 8, maar dit zal het management GG niet zelf oproepen.

    Lijkt me nogal vreemd, Bas Boon: "Alistair en Sem, wat zouden julie er van vinden om tegen elkaar te vechten"? Een vriendschappelijke wedstrijd zeg maar...

    Dit zal nooit gebeuren, mits Alistiar of Sem een andere management heeft, maar ook dat zie ik niet 1.2.3. gebeuren omdat ze al meer dan 10jr bij de zelfde organisatie zitten. One happy family!

    Dit is net zoiets als Mike zou zeggen: "Badr en Melvin, zouden jullie in de Arena tegen elkaar willen vechten, just for fun"..

    Ik hoop echt dat Melvin ooit in een final 8 K-1 komt, het is hem zo gegund. Ze hadden Melvin tegen Zabit Samedov moeten zetten en Jerome le banner tegen Badr, dan was de kans groter dat de vrienden elkaar zullen treffen. Alistair, Sem, Badr en Melvin.

    Wellicht leuk voor het publiek, (ook al ben je en echter vechter) maar dit lijkt me zo zuur voor de ander.

    Collina

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.
    Max. 400 x 125

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.
    niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)
    dan kunnen ze er in japan een mooie `gehaktdag` versie van maken

  15. #15
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)
    Word er door butcher Sem dan Ali-gehakt gemaakt?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Word er door butcher Sem dan Ali-gehakt gemaakt?

    Komt er dan ook jus bij kijken,... want als ik bepaalde mensen mag geloven

    sorry kon het niet laten dadelijk krijg ik Hans weer op mijn dak.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.
    Meen je dit nou echt?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Op K1 regels. Ik denk niet dat Schilt tegen iemand met zo'n kracht heeft gevochten. Wat een gezicht is dat als hij Semmy zo neergooit in een clinch.
    Denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan als bij de overige K1 vechters...
    Ook Sem heeft namelijk een dikke MMA achtergrond, o.a. tot 3 keer toe de titel :
    King of Pancrase
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by angelo_1 View Post
    ik denk niet dat ze zich vergissen maar alistair weet ze kracht beter te gebruiken

    Waar is dat op gebasseerd (MMA gebied) dat Alistair zijn krachten beter weet te gebruiken ? Die niets zeggende tegenstanders van afgelopen maanden zeggen totaal niets over die groundskills van Alistair op dit moment.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik zou niet wakker liggen over de groundskills van Alistair als ik jou was

  21. #21
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zou niet wakker liggen over de groundskills van Alistair als ik jou was

    Hoezo neem jij aan dat ik daar wakker van lig ?

    Heeft jouw mentor BB jou nooit geleerd om geen aannames te doen ?

  22. #22
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    op MMA regels denk ik dat Overeem wint, K-1 weet ik nog zo net niet..

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Dit zal niet 1.2.3. gebeuren, Alistair en Sem zijn goede teamgenoten van elkaar.

    Het enige wat zou kunnen gebeuren is als zij elkaar treffen in een K-1 final 8, maar dit zal het management GG niet zelf oproepen.

    Lijkt me nogal vreemd, Bas Boon: "Alistair en Sem, wat zouden julie er van vinden om tegen elkaar te vechten"? Een vriendschappelijke wedstrijd zeg maar...

    Dit zal nooit gebeuren, mits Alistiar of Sem een andere management heeft, maar ook dat zie ik niet 1.2.3. gebeuren omdat ze al meer dan 10jr bij de zelfde organisatie zitten. One happy family!

    Dit is net zoiets als Mike zou zeggen: "Badr en Melvin, zouden jullie in de Arena tegen elkaar willen vechten, just for fun"..

    Ik hoop echt dat Melvin ooit in een final 8 K-1 komt, het is hem zo gegund. Ze hadden Melvin tegen Zabit Samedov moeten zetten en Jerome le banner tegen Badr, dan was de kans groter dat de vrienden elkaar zullen treffen. Alistair, Sem, Badr en Melvin.

    Wellicht leuk voor het publiek, (ook al ben je en echter vechter) maar dit lijkt me zo zuur voor de ander.

    Collina
    Ahh management. Veel van die GG vechters zou men tegen elkaar willen zien. Als het om vriendschap gaat begrijp ik het wel maar een aantal matchups zoals deze moet toch kunnen.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Los van alles zijn ze wel gestart in hetzelfde toernooi afgelopen keer waar Karaev en Zimmerman dan nog eens bij komen.

    Logisch zou zijn dat wanneer je 4 GG deelnemers hebt in één 8 mans toernooi dat men zich al verzoend heeft met het feit dat het voor kan komen. De prestaties van de vechters en tegenstanders hebben er dan wel voor gezorgd dat er geen GG vechters tegenover elkaar kwamen te staan, maar ik ga er vanuit dat ze allemaal voor de winst gingen en dus dat ze ook tegen elkaar zouden vechten voor de volle 100 % als ze tegen elkaar moesten.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    idd, denk dat deze partij er toch wel een keer komt. Ik ga voor Sem als ze tegen elkaar staan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •