MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default K1 laatste 16 2 gevechten bekend(officieel)

    De k1 heeft alvast 2 gevechten officieel bekendgemaakt namelijk overeem vs ben edwards en lebanner vs kyatoro(er waren al geruchten dat deze gevechten zouden plaatsvinden).

    http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/0908_wgp_02.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dinsdag word de rest van de card bekendgemaakt trouwens!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Ja ben benieuwd wie er nog bij zitten(6 plaatsen) ik hoop in ieder geval op aerts(vrijwel zeker), saki(vrijwel zeker), spong en hesdy gerges.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Hari doet helaas dit jaar niet mee gehoord van een van zijn trainers

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    Hari doet helaas dit jaar niet mee gehoord van een van zijn trainers

    Wanneer heb je dat gehoord pas geleden of maanden geleden toen hij zogenaamd een persbericht naar buiten bracht dat hij een tijdje rust nam?
    Volgens de k1 en tanikawa doet hij gewoon mee we zullen het wel horen aanstaande dinsdag.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Wanneer heb je dat gehoord pas geleden of maanden geleden toen hij zogenaamd een persbericht naar buiten bracht dat hij een tijdje rust nam?
    Volgens de k1 en tanikawa doet hij gewoon mee we zullen het wel horen aanstaande dinsdag.
    vanmiddag, ik weet het jullie willen echte bronnen etc. maar meer kan ik ook niet aanbieden, hij zit trouwens nog in marokko en is alles behalve afgetraind hij zou zelfs gewoon echt een buikje hebben.. maar inderdaad dinderdag zal het worden bevestigd

  7. #7
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Hier aan wil ik toevoegen

    Aerts vs teixeira
    Saki vs Kemayo
    Zimmerman vs Ghita
    Gerges vs Schilt
    Karaev vs Spong

    Overeem vs Edwards
    Le Banner vs Kyatoro

    Dat zijn er 14...............wie zijn die andere 2 mannen???????

  8. #8
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    vanmiddag, ik weet het jullie willen echte bronnen etc. maar meer kan ik ook niet aanbieden, hij zit trouwens nog in marokko en is alles behalve afgetraind hij zou zelfs gewoon echt een buikje hebben.. maar inderdaad dinderdag zal het worden bevestigd
    Wordt een makkie voor Sem wanneer Badr niet meedoet.

    Jammer, schorst hij zichzelf nu ofzo?

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    en in de panorama zegt ie dat hij voor ArenA 2011niet meer in de ring verschijnt en wil terug keren als een boegbeeld voor de sport..
    persoonlijk vind ik dat hij die titel niet meer opzich kan nemen, maar ik hoop zeker dat hij met gezond verstand en een goede instelling terug komt.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Lijkt me meer een centenkwestie (It's Showtime vs een bijna failliete FEG) dan dat Badr voor z'n gedrag wordt gestraft. Vanuit Marokko had die gewoon fit naar Japan kunnen doorvliegen. Misschien staat z'n hoofd er ook helemaal niet naar.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Zou wel jammer zijn als Hari niet mee zou doen, had zo gehoopt op een 3e partij tussen hem en Overeem
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    had zo gehoopt op een 3e partij tussen hem en Overeem
    Ik ook

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Het wordt weer Nederland tegen een paar anderen en Semmy zal wel weer een spoor van vernieling achter zich laten osu ! Als hij nu weer wint is hij bij leven al een K1 legende mocht die het nog niet zijn.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Wordt een makkie voor Sem wanneer Badr niet meedoet.
    Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg jammer als Badr niet meedoet... Het is een eikel eerste klas maar wel een eikel die goed kan knokken.


  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....
    Je kan het ook omdraaien zoals hun 1e partij?, je kan alles zeggen wat je wil maar badr is 1 van de mensen(zoals overeem) die het schilt moeilijk kan maken. Ik zie saki niet van hem winnen, ik zie zimmerman niet van hem winnen, ik zie ghita niet van hem winnen, ik zie kemaya niet van hem winnen en ga zo maar door de mensen die ik een kans geef zijn badr, overeem en peter aerts en heel misschien hesdy gerges om zijn lengte.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by glazenbol View Post
    Hier aan wil ik toevoegen

    Aerts vs teixeira
    Saki vs Kemayo
    Zimmerman vs Ghita
    Gerges vs Schilt
    Karaev vs Spong

    Overeem vs Edwards
    Le Banner vs Kyatoro

    Dat zijn er 14...............wie zijn die andere 2 mannen???????
    Waar heb je dit vandaan is dit al officieel bekend gemaakt door de k1? Maar de andere 2 namen zouden badr hari en nog een wildcard moeten zijn maar zoals je wel kan lezen zijn er mensen die beweren dat badr hari niet vecht maar dat wachten we nog maar af of het daadwerkelijk zo is.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Je bedoeld zoals hun laatste onderlinge partij ....
    Ik denk wel dat jij me goed begrijpt, Sem heeft er baat bij als Badr niet meedoet, omdat hij een dreiging vormt voor de champ.

    Nu wordt het makkelijk voor Sem om nog een keer de belt omhoog te houden, wat ik hem overigens graag gun.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Overeem vs Schilt is een partij waar ik naar uitkijk.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Overeem vs Schilt is een partij waar ik naar uitkijk.
    Is waarschijnlijk wel de finale waar de meeste fans op zitten te wachten.Hoop en bid alleen dat Peter nog èèn keer gaat knallen........

  21. #21
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Als badr deze k1 er niet bij is, dan zal de show 50% minder zijn. Of je hem nu haat of niet, hij blijft de meest aantrekkelijke vechter om naar te kijken en respect verdient hij ondanks zijn 2 woede aanvallen.

    Voor de rest wil ik niet dat sem het dit jaar weer gaat winnen. Begrijp me niet verkeerd sem heeft het heel goed gedaan en hij gebruikt zijn lengte heel erg goed, maar het is niet echt een vechter waar ik naar uit kijk.

    Peace

  22. #22
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Spong tegen Karaev lijkt me ook een leuke partij, allebei behendig en snel, hoop voor Spong dat hij wint. Aerts zou in principe geen problemen moeten hebben met Teixeira. Le Banner tegen Kyotaro? Gok ik toch op Le Banner, die sinds kort met zijn verstand vecht. Saki kan met geen mogelijkheid verliezen van Kemayo, ook Schilt gaat waarschijnlijk door. Zimmerman tegen Ghita blijft een beetje onzeker, weet iemand hoe serieus Zimmerman traint de laatste tijd? Overeem gaat ook door, zonder twijfel.

    Dan houden we dus over: Aerts, Saki, Schilt, Overeem, Saki, Zimmerman/Ghita, Spong/karaev en dan nog eentje. Misschien hebben ze expres een plekje vrijgehouden tot ze weten of Badr Hari meedoet?

  23. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vs Schilt zou vet zijn.
    From Best!

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat tyrone heel ver komt ik gun het hem ik vind het een hele mooie vechter om naar te kijken mooie vecht stijl snelheid en mooie technieken

  25. #25
    Join Date
    May 2008
    Posts
    206
    vCash
    126000

    Default

    Laat Hari toch lekker thuis. Dan maar zonder hem, ook al is dat jammer. Hoop dat Aerts nog een goeie gooi kan doen dit toernooi.

    Overeem vs Schilt zie ik wel zitten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •