MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 64
  1. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Ik wil Spong niet te kort doen, maar ik zie hem nu nog niet als kanshebber. Misschien later, wie weet hoe hij zich ontwikkelt, maar nu is hij echt nog een maatje te klein voor Overeem of Schilt. Als ik me niet vergis is Badr de enige die tegen beiden heeft gevochten en gewonnen (maar ook verloren).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Ik wil Spong niet te kort doen, maar ik zie hem nu nog niet als kanshebber. Misschien later, wie weet hoe hij zich ontwikkelt, maar nu is hij echt nog een maatje te klein voor Overeem of Schilt. Als ik me niet vergis is Badr de enige die tegen beiden heeft gevochten en gewonnen (maar ook verloren).
    en sergei
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    toch gun ik het spong na badr het allermeest.
    dus war spong

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tonebizz View Post
    zonde, hij is nu jong dus als je geld wil pakken moet je nu knokken, er zit een houdbaarheids datum op je als vechter, hij moet zijn pauze niet te lang uitstellen..
    hij is pas 25 hij kan egt nog wel een hele tijd mee kijk maar naar peterr aerts!?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #31
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.
    x2

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Goed nieuws dat Badr niet meedoet. Na het verhaal over "spijt" en "willen veranderen" zou het een aanfluiting zijn geweest als hij nu al weer klaar zou staan. Badr heeft aangegeven eerst met zichzelf aan de slag te willen. Het is nu eigenlijk voor het eerst dat ik die uitspraak ook echt serieus neem.
    x3

  8. #33
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ja maar de k1 wil hem gewoon weer hebben hoor. De man is een pscyhopaat en een geweldige vechter. Is idd het tyson effect. Je mag hem of je mag hem niet, dat maakt niet uit het is altijd vuurwerk in de ring. Het is dat hij er zelf voor kiest. Hari probeert iemand 2 keer heel erg te verwonden binnen de ring op een onreguliere manier( heb ik het nog niet eens over zijn acties in zijn prive leven, daar lukt het hem wel) en schilt willen ze van zijn k1 belt strippen, omdat hij een flauw grapje maakte. haha

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by baraa_a View Post
    Klopt maar, Spong is zeker beter geworden dan de laaste tijd,
    Maar tegen saki, overeem maakt hij geen kans wel tegen schilt!!

    Nou misschien begrijp ik je verkeerd maar ik denk dat Schilt gewoon weer de titel gaat pakken daar gaat Spong (met alle respect) echt geen verandering in brengen.

    ontopic jammer voor Badr maar ik denk dat de k1 titel er voor hen er niet meer bij zit ik denk ook dat de k1 niet lang meer bestaat zeker met dat achtelijke wildcard gedoe
    Gewoon weer gp tournooien kijken wie de besten is en dan pas naar de final 16 dat was voor mij de k1 maarja geen geld is geen tournooi is ook niet zo gek als er op een finale nog maar 20000 man komt kijken in plaats van 60000 of meer in de goeie ouwe tijd.
    En dit jaar dus geen Badr en geen Remy en dat zijn wel de publiek trekkers in Japan ik denk dat Simon Rutz er ook niet rauwig om zal zijn als de k1 stopt met het oog op een eigen europees tournooi waar denk ik veel meer belangstelling voor zou zijn.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Met het oog op de perikelen in Amsterdam en de Bibob wet zal Rutz zich ook niet echt gemakkelijk voelen vrees ik..
    Wellicht komen alle grote gala's straks in Bonn, Keulen of Antwerpen

  11. #36
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Still isn't number 1..... Heeft nog nooit de K1 gewonnen......
    Zeg toch ook niet dat Nederland de nummer 1 is..... want dat is spanje....
    Ow dat is kwestie van tijd,dat hij die belt(s) wint.
    K-1 zonder Badr Hari is net als Barcelona zonder Messi...
    En die vergelijking met NL laat ik maar links liggen.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    Ow dat is kwestie van tijd,dat hij die belt(s) wint.
    K-1 zonder Badr Hari is net als Barcelona zonder Messi...
    En die vergelijking met NL laat ik maar links liggen.
    Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

    Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
    Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

    Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  13. #38
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Met het oog op de perikelen in Amsterdam en de Bibob wet zal Rutz zich ook niet echt gemakkelijk voelen vrees ik..
    Wellicht komen alle grote gala's straks in Bonn, Keulen of Antwerpen
    Mja lijkt me van een pr standpunt niet echt slim. Hij claimt immers dat ie niks te verbergen heeft. Als hij dan plotseling toch verkast naar het buitenland krab ik me ook wel even achter de oren moet ik zeggen....

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    je kan het wel serieus nemen dat Badr met zichzelf bezig gaat, maar het aard van het beestje verander je toch niet. Het zal altijd een opvliegerig baasje blijven die je mag of niet mag. Dat hij nooit de K-1 gaat winnen lijkt me onzin. Hij is nu al 1 van de betere en zal alleen maar beter worden. Ben ook benieuwd wat het gaat gebeuren als hij wint. Hoe hij daar mee omgaat. Maja dit jaar nog maar een keertje Schilt dan maar, al denk ik dat Gerges gelijk een pittige tegenstander is. Wordt hoe dan ook een leuk jaar. Tenslotte is Barcelona zonder Messi nog steeds 's werelds best voetballende team.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    kom op man, je doet spong tekort...

    off topic:
    Stel je eens voor dat Arvloski alistair ko'ed... Hoe zou strikeforce voor schut staan.

    Spong, hahaha wat een lachertje. Nu ff serieus. Badr is de beste en de fans betalen graag een kaarte van 100 euro om hem te zien vechten. Als ik naar AJAX ga wil ik Suarez in aktie zien!!

  16. #41
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    je kan het wel serieus nemen dat Badr met zichzelf bezig gaat, maar het aard van het beestje verander je toch niet. Het zal altijd een opvliegerig baasje blijven die je mag of niet mag. Dat hij nooit de K-1 gaat winnen lijkt me onzin. Hij is nu al 1 van de betere en zal alleen maar beter worden. Ben ook benieuwd wat het gaat gebeuren als hij wint. Hoe hij daar mee omgaat. Maja dit jaar nog maar een keertje Schilt dan maar, al denk ik dat Gerges gelijk een pittige tegenstander is. Wordt hoe dan ook een leuk jaar. Tenslotte is Barcelona zonder Messi nog steeds 's werelds best voetballende team.
    Het hele verhaal van Badr die aan zich zelf moet werken en die kort gezegd gewoon niet helemaal oke is, begint wel wat weg te hebben van Ignashov. Zijn talent en prestaties beloofden destijds ook gouden bergen, maar doordat hij zijn levensstijl niet kon aanpassen werd 't nooit wat. Ben bang dat Badr deze lijn ook wel eens kan nemen, mocht hij zichzelf niet op het goede spoor krijgen.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Spong, hahaha wat een lachertje. Nu ff serieus. Badr is de beste en de fans betalen graag een kaarte van 100 euro om hem te zien vechten. Als ik naar AJAX ga wil ik Suarez in aktie zien!!
    Waarom is Badr de beste.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Waarom is Badr de beste.

    Dat is dit..... nog nooit geweest en zal die ook niet worden.
    Is die al wel weer in Nederland of hoe zit dat?

    Echt een typisch geval van : wasting talent
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  19. #44
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    erg jammer
    met afstand mijn favo k1 vechter

  20. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

    Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
    Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

    Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.
    Ik heb liever dat jij wegblijft.
    Zoals jij jaren aangeeft? en wie moet jij dan wel zijn? je bent al die jaren een hater geweest dus.
    Dat verklaard ook alles eigenlijk.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Dat is dit..... nog nooit geweest en zal die ook niet worden.
    Is die al wel weer in Nederland of hoe zit dat?

    Echt een typisch geval van : wasting talent
    Wasting talent Hij is nog 25!!!!!
    Heb jij ook een glazenbol dat je beweerd dat hij het niet gaat worden?

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    Wasting talent Hij is nog 25!!!!!
    Heb jij ook een glazenbol dat je beweerd dat hij het niet gaat worden?

    Hey triest mannetje , met je nutteloze uispraak "hater"geweest. Leren lezen vrint.

    25 jaar en ondergedoken/gevlucht in marokko, 2 x zwaar misdragen in de ring laat staan erbuiten.
    ZIJN FEITEN!! Mijn mening is dat hij heel veel talent heeft! maar hij het nooit zal maken.
    En als je 25 bent en je bent dan niet doorgebroken ben je talentje af vrint.

    Heeft niks met haten te maken, mensen zo als jij fokken de boel op en als ze niet met de feiten kunnen omgaan ben je meteen een hater.

    ik haat niemand. Badr is een waardeloos figuur tot nu toe en denk niet dat hij ooit zal veranderen.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  23. #48
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Messi is een topsporter op alle vlakken, misschien dat je wat meer daglicht nodig hebt omdat te zien.....

    Badr wint de K1 NOOIT!!!!! Zoals ik al jaren aangeef eigenlijk. Hij heeft niet de juiste instelling die had die vroeger ook al niet.
    Talent genoeg echt waar daarom heeft hij het ook zover gebracht. Maar hij heeft het complete plaatje niet.

    Badr komt of in de gevangenis of ze schieten hem overhoop. Lekker wegblijven die Badr.
    Dus Badr is geen topsporter?
    Kerel ik hoop voor je dat dit alles wat je zegt een grote grap is want anders
    moet je je eigen echt eens grondig laten onderzoeken.

    Badr wint de K1 nooit?
    Als hij niet de juiste instelling had gehad dan had hij uberhaupt nooit in de K1 gestaan.
    Het zegt genoeg dat hij 2 jaar achter elkaar in de finale staat.

    Die jongen staat 24 uur per dag in de schijnwerpers, en ja als je dan een keer de fout ingaat word het gelijk wereldnieuws.
    Zijn goede kanten worden in de media nooit beschreven.

    Hij is een lust voor het oog voor iedere vechtsportliefhebber.

    hate him or love him, he is a boss.

    Veel succes verder in je bekrompen haters wereldje

  24. #49
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik ben t eens met bjjrajawali!
    En over hater gesproken KIK M GOAN tegen bjjrajawali..
    You hate haters so you are an hater to!

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Erg jammer. Is toch een beetje een WK zonder Duitsland.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •