MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default Golden Glory preparing for the K-1 WGP Korea at G.G Pattaya Thailand

    September 21st September 2010 Pattaya Thailand

    Golden Glory has been busy and it is going to be very busy in the month of October.
    The second part of 2010 G.G veteran Stefan Leko and new upcoming 70kg GG talented fighter William van Roosmalen winning their fights in Amsterdam Sporthal Zuid on September 12th.
    Nieky Holzken walked into a punch in the first 20 sec of the fight and asked for a rematch.

    Two days later an army of G.G heavyweights is traveling to Pattaya, Thailand to prepare for the K-1 WGP series on October 2nd in Korea.
    Alistair Overeem, Errol Zimmerman, Gokhan Saki, Sergey Kharitonov, Chalid Arrab, Stefan Leko, Philip Verlinden, Nieky Hemmers, Cor Hemmers, Bas Boon are to be found daily at the Pattaya, Thailand training center.
    With temperatures exceeding 34 degrees the team trains twice a day. Sparring, pad training, condition training, running, swimming is the daily routine for the Golden Glory Group. The training is under the guidance of Cor Hemmers under a daily brutal burning sun he brings his almost “sadomasochistic” training schedules to work.
    It is only because of will power and determination that the group is training everyday and good food an Thai massages do help of course.

    On the other side of the Ocean in Holland another G.G fighter with the name of Semmy Schilt is preparing for the K-1 WGP final 16 Korea. With the help of G.G Romania who always brings a group of great sparring partners, Semmy is going to conquer his 5th K-1 WGP title.
    Together with Dave Jonkers and Horia from Romania Semmy is getting his daily routine of crazy training schedules to become even more fit and dangerous then during his last domination and fastest K-1 GP win ever in the history of K-1.
    International in the same month of October Golden Glory fighter Marloes Coenen will fight for the world strike force title and Jason Jones will fight in Macau. Don’t be surprised if that same Golden Glory logo will be in your face in the month October, G.G is all over the globe.

    The Golden Glory team would like to dedicate all fights in October to their friend a chief navy seal Adam Brown who was killed in action in Afghanistan.

    www.goldenglory.com

    Story by Bas Boon
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default




































  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default










































  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    bedankt Dirk!

    GG POWERRR
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #6
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    leuk om te zien, thanks!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Echt mooie foto's

    WAR ZIMMERMAN, ik ben waarschijnlijk de enigste die dat zegt op dit forum maar alsnog.
    Everyone is invited at the WarWagon!!!
    Bier staat klaar...

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Topper Dirk, ziet er goed uit en zo te zien heeft iedereen het ook goed naar hun zin, ook niet onbelangrijk..
    Op naar de WGP!!
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Erg leuk om te zien! Ik ben in april in deze sportschool geweest en ik zie dat er alweer het nodige is veranderd/verbeterd. Goed bezig, ik zal in november nog eens komen kijken

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Bedankt.

    Zo Bas. Je ziet er fit uit. Sta je als reserve vechter

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    ziet er goed uit lijkt me fantastisch om daar te trainen

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Hey Heren!

    Ziet er goed en veel belovend uit hoor!
    Maar dat gaan jullie ook wel waar maken he!

    GG Power!!

    Groetjes Jamila

  13. #13
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Karaev? Al nieuws waarom hij er uit is? Saki ziet er goed fit uit overigens.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Dirk,

    ziet er goed uit!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #15
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    heel vet, they mean business, wist niet dat bas zo fanatiek mee trainde.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    RIP Adam...

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Gaat Bas ook de ring in?
    Best shape ever!

    Ziet er goed uit!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Knap dat Bas Boon zo mee doet,
    Misschien dat hij ook met laatste 16 mee doet
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  19. #19
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    wat ik me altijd afvraag is wat is de verstandshouding daar met sem schilt? echt waar ik zie bijna altijd errol,alistair en gohkan zo vrolijk bij elkaar maar nooit sem.. ook hier is die weer niet bij en bij it's showtime toen gohkan zag je wederom alistair en errol in de hoek etc. ook bij lotingen van K1 evenementen staan ze weer met z'n drieen leuk doen lachen etc. het verbaasde me echt ook helemaal niks begin van het jaar toen ik hoorde 2gg toppers vechten tegenelkaar dat het tegen sem schilt zou zijn, nou mag natuurlijk iedereen z'n eigen vriendengroep hebben maar heb het gevoel dat sem niet zo populair is bij z'n teammaten en dat net als japan is wat wel zonde is voor zo'n terechte kampioen

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    wat ik me altijd afvraag is wat is de verstandshouding daar met sem schilt? echt waar ik zie bijna altijd errol,alistair en gohkan zo vrolijk bij elkaar maar nooit sem.. ook hier is die weer niet bij en bij it's showtime toen gohkan zag je wederom alistair en errol in de hoek etc. ook bij lotingen van K1 evenementen staan ze weer met z'n drieen leuk doen lachen etc. het verbaasde me echt ook helemaal niks begin van het jaar toen ik hoorde 2gg toppers vechten tegenelkaar dat het tegen sem schilt zou zijn, nou mag natuurlijk iedereen z'n eigen vriendengroep hebben maar heb het gevoel dat sem niet zo populair is bij z'n teammaten en dat net als japan is wat wel zonde is voor zo'n terechte kampioen
    x2

    zo'n indruk heb ik ook een beetje... misschien dat bas hier meer over kan vertellen?!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    wat ik me altijd afvraag is wat is de verstandshouding daar met sem schilt? echt waar ik zie bijna altijd errol,alistair en gohkan zo vrolijk bij elkaar maar nooit sem.. ook hier is die weer niet bij en bij it's showtime toen gohkan zag je wederom alistair en errol in de hoek etc. ook bij lotingen van K1 evenementen staan ze weer met z'n drieen leuk doen lachen etc. het verbaasde me echt ook helemaal niks begin van het jaar toen ik hoorde 2gg toppers vechten tegenelkaar dat het tegen sem schilt zou zijn, nou mag natuurlijk iedereen z'n eigen vriendengroep hebben maar heb het gevoel dat sem niet zo populair is bij z'n teammaten en dat net als japan is wat wel zonde is voor zo'n terechte kampioen
    Schilt is de vaandeldrager van Golden Glory, een hele loyale vechter die zijn trainer en managers altijd blijft verbazen met zijn onverbeterde trainingsinzet. Tuurlijk traint Sem Schilt ook wel eens in Breda GOLDEN GLORY .
    Maar Sem heeft een hele goede thuisbasis in Golden Glory Zuid Laren, het is een lange weg maar soms op woensdag gehaktdag komt Sem toch naar Breda (soms 6 uur in de auto heen en terug) Dave Jonkers altijd aan zijn zijde. Als Cor Sem op de trapkussens neemt of strategien uitwisseld met Dave Jonkers is er alleen maar respect en interesse (wat vrij zeldzaam is onder trainers). Hetzelfde geld voor de samenwerking met Martijn de Jong. Overigens waarom een goede formule uit elkaar halen, Sem heeft de laatste GP met een snelheidsrecord gewonnen, dit bijna geheel onder leiding van Dave Jonkers en met de hulp van Horia de trainer van GG Romania. Vaak gaat Schilt in Romania trainen of komen er sparringspartners naar Nederland van GG Romania. Overigens is dat alleen maar beter want Sem is toch the men to beat. En de meer je met elkaar traint is het soms moeilijker om een echt gevecht aan te gaan, overigens is het op woensdag altijd vechten voor je leven bij GG in Breda, op woensdag gehakt dag.
    Over mijn shape en meetrainen, ik heb dat mijn hele leven al gedaan (vroeger al met Luc Verheye en Ramon Dekker en zelfs een hele tijd getraint met Peter Aerts bij Eddy Smulders in Eindhoven), heb lange tijd last gehad van een beetje opgeblazen gevoel vanwege een gecompliceerde navelbreuk. Een jaar geleden ben ik hier aan geopereerd en draai inmiddels weer op volle toeren zonder pijn. Over vragen op welk niveau ik sta, vindt ik moeilijk te beantwoorden, ik zou zeggen stel die vraag aan Alistair, Errol, Saki, Kharitonov en andere GG vechters met wie ik geregeld in de ring sta.
    Overigens die foto met mijn blauwe hoofd van mij was omdat er een G.G trein overheen was gereden, sparren met Alistair, Errol, Saki, Leko, Kharitonov en Chalid op een dag, doet een gemiddeld gezicht er zo uitzien.

    Keep healty and Peace

    Bas Boon
    Last edited by anoniem gg; 22-09-2010 at 17:09.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Breda
    Posts
    199
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Echt mooie foto's

    WAR ZIMMERMAN, ik ben waarschijnlijk de enigste die dat zegt op dit forum maar alsnog.
    Everyone is invited at the WarWagon!!!
    Bier staat klaar...
    Nee hoor je bent niet de enige.. WAR ERROL!

  24. #24
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    respect shabba... euhh bassha!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wat een crew, mag je toch trots op zijn als Nederlander, zo'n groep vechters. Hopelijk gaan ze op het gebied van MMA (Sergei) ook meer scoren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •