MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Maak eens een rekensommetje:
    Rutz heeft 25.000 mensen nodig die gemiddeld €80 p.p. aan entree betalen (VIP meegerekend)
    Glory heeft een maximale capaciteit van 1000 personen... je kan dan nagaan dat je met €80 niet uitkomt op je totale begroting als je de line up bekijkt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    oke rekenwonder! verklaar dan The Sand december waar een kaartje maar €35 kost en ook niet voor een grote publiek!... en vergeet niet hoe meer plaatsen hoe meer belasting, hoe groter pand je nodig hebt, hoe meer plaatsen je nodigt hebt dus grotere en duurdere pand nodig hebt zoals bv. de arena.. hoe meer beveiliging en vooral de allerbelangrijkste!! die MM van GG komt nog lang niet eens in de buurt van de Arena!! als de MM van arena een 10 is dan is die van GG een 2.. nee hoor ik heb het gevoel dat men hier dikke winst wil draaien maar ze voorlopig niet heeft gelukt gezien ze nu met losse kaartverkopen gaan beginnen en de prijs eigenlijk van 250 naar 100 hebben gebracht

  3. #28
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    oke rekenwonder! verklaar dan The Sand december waar een kaartje maar €35 kost en ook niet voor een grote publiek!... en vergeet niet hoe meer plaatsen hoe meer belasting, hoe groter pand je nodig hebt, hoe meer plaatsen je nodigt hebt dus grotere en duurdere pand nodig hebt zoals bv. de arena.. hoe meer beveiliging en vooral de allerbelangrijkste!! die MM van GG komt nog lang niet eens in de buurt van de Arena!! als de MM van arena een 10 is dan is die van GG een 2.. nee hoor ik heb het gevoel dat men hier dikke winst wil draaien maar ze voorlopig niet heeft gelukt gezien ze nu met losse kaartverkopen gaan beginnen en de prijs eigenlijk van 250 naar 100 hebben gebracht
    word jij met het mes op de keel verplicht om glory te bezoeken? Omdat je nog al los gaat over de prijs..... je hoeft niet te gaan, ik ga ook niet.... ga naar de UFC, kost zelfs meer dan 100 euro en is voor een card met crap namen

    Volgensmij mag iedere organisatie vragen wat ze willen, aan ons is dan de keus wel of niet te gaan.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #29
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    heren broeders vergeet niet, namen maken niet de partij.... bijv. Mir/Crocop - LilNOG/Bader... vondt het niet de spectaculairste...terwijl t wel main event was..

    daarnaast is 100e natuurlijk een hoop centjes... heb je t ervoor over is aan een ieder opzich, denk dat dirk5 een heel goed punt heeft...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    word jij met het mes op de keel verplicht om glory te bezoeken? Omdat je nog al los gaat over de prijs..... je hoeft niet te gaan, ik ga ook niet.... ga naar de UFC, kost zelfs meer dan 100 euro en is voor een card met crap namen

    Volgensmij mag iedere organisatie vragen wat ze willen, aan ons is dan de keus wel of niet te gaan.
    Als je het zo brengt,

    Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
    Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

    En dat zijn ook de die-hards!

    Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

    dan klopt het wel.
    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Als je het zo brengt,

    Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
    Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

    En dat zijn ook de die-hards!

    Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

    dan klopt het wel.
    Daarom kunnen die arme jonge vechters van een jaar of 17 naar het bios om live mee te genieten in Pathe Amsterdam

  7. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    Daarom kunnen die arme jonge vechters van een jaar of 17 naar het bios om live mee te genieten in Pathe Amsterdam

    haha doe ff normaal aub.
    Home mtk-gym.nl


  8. #33
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Als je het zo brengt,

    Dan moet Glory ook geen verkopers praatjes houden met voor de "Die-Hard" fans.
    Daar zitten namelijk ook studenten tussen, daar zitten ook jonge vechters van een jaar of 17 tussen, daar zitten ook jongens tussen die met moeite een kaartje van 25 euro kunnen kopen.

    En dat zijn ook de die-hards!

    Glory had beter kunnen zeggen, de rijke die hards.

    dan klopt het wel.
    Als ze bij GG zeggen Sadix is een loser als ie niet komt, ga jij dan een kaartje kopen om wel te gaan omdat je wil dat ze je geen loser vinden?

    Wat kan jou het in hemelsnaam schelen dat ze jou wel of niet een die-hard fan vinden? Je weet toch zelf wel beter?

    behoorlijke Calimero gevoelens gast....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Als ze bij GG zeggen Sadix is een loser als ie niet komt, ga jij dan een kaartje kopen om wel te gaan omdat je wil dat ze je geen loser vinden?

    Wat kan jou het in hemelsnaam schelen dat ze jou wel of niet een die-hard fan vinden? Je weet toch zelf wel beter?

    behoorlijke Calimero gevoelens gast....
    je snapt wat ik zeg niet beste dirk.

    de term die hard fan slaat niet alleen op mensen die wel ff 100 euro voor een niet zo heel bijzondere match making kunnen betalen.
    Maar het slaat op iedereen die, echt fan is van de sport. Maar niet iedereen die diehard is kan 100 euro betalen.

    snap eigenlijk niet, hoe je mijn tekst zo heb kunnen interpreteren.
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    je snapt wat ik zeg niet beste dirk.

    de term die hard fan slaat niet alleen op mensen die wel ff 100 euro voor een niet zo heel bijzondere match making kunnen betalen.
    Maar het slaat op iedereen die, echt fan is van de sport. Maar niet iedereen die diehard is kan 100 euro betalen.

    snap eigenlijk niet, hoe je mijn tekst zo heb kunnen interpreteren.
    Ik snap je heel erg goed, je maakt je druk over het gebruik van een term die jij niet vind passen....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #36
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    de MM is crap voor het bedrag dat ze vragen, dus ga ik niet.
    sommige hier zijn vorige keer gegaan en vinden de service geweldig etc. maar lag dat niet aan dat alles vip was?
    want voor 100 euro zit je niet vip als ik het goed heb begrepen.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Tis toch niet raar dat mensen kritisch zijn over die 100 euro? Ik ken genoeg mensen die dat geld helemaal niet eens kunnen betalen, dan gaat het er dus niet om of je het er uberhaupt voor over hebt.

    Sadix heeft gewoon gelijk, het is een gala dat mikt op bezoekers uit het rijkere segment in de samenleving. Daar is verder niks mis mee en dat mag natuurlijk. Maar het is beslist geen gala voor alle die hard fans, want niet alle die hards kunnen nou eenmaal dat geld missen.
    Last edited by ijsblok; 27-09-2010 at 15:38.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Die 100,- vind ik op zich een mooie prijs voor een VIP-plaats. Maar waar ik benieuwd naar ben is of Nieky Holzken vecht. Hij is toch echt KO gegaan tegen Aussie in de sporthal-zuid en zou dan toch zeker een startverbod moeten hebben/krijgen. Dat is toch altijd minimaal 6 weken?

  14. #39
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Tis toch niet raar dat mensen kritisch zijn over die 100 euro? Ik ken genoeg mensen die dat geld helemaal niet eens kunnen betalen, dan gaat het er dus niet om of je het er uberhaupt voor over hebt.

    Sadix heeft gewoon gelijk, het is een gala dat mikt op bezoekers uit het rijkere segment in de samenleving. Daar is verder niks mis mee en dat mag natuurlijk. Maar het is beslist geen gala voor alle die hard fans, want niet alle die hards kunnen nou eenmaal dat geld missen.
    dus dan zijn jullie toch kritisch op het plakaat die-hard en niet zozeer op de prijs?

    Misschien raar, maar ik ken niemand die geen 100 euro bij elkaar kan krijgen in 2 maanden tijd voor iets waar hij graag heen wil. Of zijn er andere dingen belangrijker, of er zijn geen inkomsten.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    haha doe ff normaal aub.
    haha oke man

    jij maakt je echt druk om dat een kaartje 100 euro kost

    paar weken terug hadden we een topic in het offtopic gedeelte waar jij je helemaal geen zorgen over maakte(jij weet zelf wel welke)..
    maarja dat is niet zo populair he broeder..maakt niet uit ik hoef mezelf niet populair te maken..

    Ik denk dat Remco zijn uitleg wel duidelijk is..
    En dan wordt hij door een snotaap, rekenwonder genoemd

    Maak je over andere dingen druk
    Zoals jezelf blijven en niet naast je schoenen lopen..
    Heb respect voor je omdat je de jeugd in je buurt trainingen geeft maar heb absoluut geen medelijden met je..we leven tenslotte niet in Israel of Pakistan


    Ben zelf student, train elke dag en in het weekend werk ik..maar ik zal wel rijk zijn omdat ik een bijbaantje heb en 100 euro kan missen..

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Gokhan jonge,
    waar heb je het over man?
    Wat is dat allemaal voor onzin?
    wat is populair, waar heb je het over?
    Wie zegt dat ik die 100 euro niet kan betalen? Hoezo moet je medelijden hebben met mij?wat zeg je allemaal voor rare dingen?
    Of je bent echt een dikke golden glory nut hanger of je snapt echt niets van wat ik hier heb geschreven.
    een prijs verlaging maken naar 100 euro en dan zeggen, zo dat de die hards fans ook kunnen komen, daar heb ik het over.
    Dat is gewoon krom! Maak dan ene kaartje 40 euro, dan hoor je mij echt niet zeiken om het feit dat ze zeggen, die hard fan.
    Maar zoals ijsblok al zei, dit event is gewoon voor de rijkere die hard fans, maar zeker niet voor allemaal.

    Hoezo noem je abdel snotaap? Hij geeft een hele heldere en goede uitleg hoor.

    Hoezo loop ik naar mijn schoenen? is iemand die moeilijk doet over 100 euro voor een event, iemand die naast zijn schoenen loopt? Ik denk dat ik dat zou hebben gedaan als ik zou opscheppen over hoe goedkoop het wel niet is, en dat die arme sloebers hier hun bek moeten houden en harder werken. Dat is naast je schoenen lopen.
    Hoezo ben ik me zelf niet? snap er echt geen reet van jonge

    echt een aparte reply, ik maakte me druk om het feit dat ze 100 euro vragen, dat klopt.
    Maar waar the fuck maak jij je zo druk om?


    @dirk, ja precies.
    Last edited by Sadix; 27-09-2010 at 16:48.
    Home mtk-gym.nl


  17. #42
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Heren broeders,

    leuke discussie; maar hou het straat....(wel beetje netjes aub)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  18. #43
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

    Ik mag toch mijn mening geven hier over.
    Home mtk-gym.nl


  19. #44
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

    Ik mag toch mijn mening geven hier over.
    mening mag imo altijd geven... daar is het forum voor, net als discussies...

    maar het taalgebruik is iets waar ik over struikel, en gaf dat aan in vorige post... no hard feelings...

    ps.
    je hoeft het niet eens te zijn met elkaar...daarom is t ook leuk de discussie te volgen...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja ik snap ook niet waarom hij het persoonlijk maakt.

    Ik mag toch mijn mening geven hier over.
    Niets persoonlijk ben best wel zakelijk gebleven eigenlijk..

    Doe niet alsof je uit de ghetto komt elke student kan hier een bijbaantje krijgen desnoods ga je pizza's bezorgen voor 5 euro per uur..

    Abdel een Snotaap omdat hij geen respect toont voor een man(Remco Pardoel) die heel veel heeft betekent voor de sport en nog steeds veel voor de sport doet. En niet onder de indruk van een kickbokser die meedoet aan de laatste 8 bij de K-1

    Naast je schoenen lopen omdat je nog niks gepresteerd hebt en doet alsof je 5 x wereldkampioen ben geweest en 15 kampioenen heb begeleid..
    Je weet niet waarover je praat vriend..

    En oohja populair? Koran verbranden geen probleem maar 100 euro ticket wel probleem?
    Nogmaals ik geef mijn mening gewoon je hoeft er niet mee eens te zijn.

    Voor de rest vind ik je oke hoor


    edit geen ggnuthugger en ook geen ikbenzieliggast
    Last edited by Gokhan; 29-09-2010 at 10:52.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Rezp kom er maar in vriend en leg maar uit waarom ik de plank mis sla.....

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja.. hoe dan ook er zijn in iedergeval losse kaartjes te koop..

    Osu
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #48
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    sorry gokhan,

    Ik ga hier in niet verder.

    Je kent mij echt totaal niet, en hebt een totaal verkeerd beeld over mij.

    Ten 2e, Remco is geen god, Abdel beledigt hem ook zeer zeker niet. Iemand rekenwonder noemen is alles behalve beledigen.
    Remco kan ook voor zich zelf op komen.
    Los daar van, is Remco en nog heel veel andere mensen hier een enorme inspiratie bron voor mij en zijn er veel idolen van mij.

    Ik weet echt niet hoe je mij zo heb kunnen beoordelen, maar ik ben echt niet dat wat jij beschrijft.

    en hoe je deze vergelijking heb kunnen trekken vind ik al helemaal een wonder, snap niet wat die 2 maar ook een klein beetje met elkaar te maken kunnen hebben :

    En oohja populair? Koran verbranden geen probleem maar 100 euro ticket wel probleem?
    Nogmaals ik geef mijn mening gewoon je hoeft er niet mee eens te zijn.
    Daarom ga ik er ook niet verder mee.

    Hou je goed.

    Adios.
    Home mtk-gym.nl


  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    trouwens iemand die doet alsof hij het gemaakt heeft,

    gaat niet opscheppen over het feit dat zn jongens voor het eerst de ring in gaan.

    heb je enig idee hoe spannend ik dat vind?
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Jij kent mij ook niet..ik zie niemand lager en niemand hoger
    Ik veklaar niemand als god hier..ik geloof in 1 god..zou jij moeten weten haha

    Het feit is dat ik voor niemand opkom maar dat haal jij erweer uit.

    Ik heb van mijn ouders/trainers geleerd altijd respect te hebben ook voor mensen die het niet met mij eens zijn..
    Zou jij ook eens moeten doen..en niet zo emotioneel worden..

    Ik wens je heel veel succes met je jongens vriend!

    verder ga ik er ook niet meer op in...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •