MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default Wat Cro Cop Zei Tegen Frank Mir Tijdens Het Gevecht

    Cro Cop: Let me go, lets go to the center and fight
    Mir: Let's go to the mat
    Cro Cop: OK - if I'm on top
    Mir: We'll stay in the clinch
    loool wat een gesprek zeg tijdens zo'n gevecht...

    Cro Cop na de fight

    "I'm sorry like a dog! I could eat myself alive! I can only congratulate Mir, he really caught me with that knee. But taking all circumstances in to consideration I think I did a pretty decent job. Its too bad because there was only a minute left to go [when I was stopped]. I had him against the fence and that was my chance. The deal with my coach was not to go in any hard exchanges until the third round because I thought I was not as prepared as him. But it turned out that I was more prepared than him. I felt more powerful than him in the third and I went after him aggressively. Too bad I caught that knee, but that's what this sport is about. I want to thank everybody for their support and apologize to the ones I've disappointed."
    MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    En hierom ben ik groot fan van CroCop!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    En hierom ben ik groot fan van CroCop!
    x2

    zie mijn sig! Warrrrrrrr Cro COp
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    En hierom heb ik niks meer met de huidige Cro Cop. Altijd excuses achteraf. Het is gewoon niet meer de vechter van weleer en dat is helemaal niet erg, maar kom niet met van die kreten als "Ik had hem dit als..." of "Als hij dit had gedaan dan had ik". Als mijn tante een pik had gehad, dan was het mn oom geweest.

    Doet me pijn om te zeggen dat ik hem liever zie stoppen. Dit ziet geen enkele Cro Cop fan graag, dat maak je me niet wijs.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Kutgevecht, zie ik inderdaad niet graag. Maar ik zie hem niet excuses maken achteraf zoals bijvoorbeeld Chael dit zou doen. Hij maakt duidelijk dat hij vind dat hij meer had moeten doen, en sommeert alleen maar wat hij beter had kunnen doen en wat er dan allicht gebeurd was. Ik zie dit niet echt als simpelweg excuses zoeken voor het verlies.

    Zie hem inderdaad liever niet zo vechten, maar ik denk/hoop dat dit een one-time iets was.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    wat een bout partij... sorry hoor maar dit sloeg echt nergens op... letterlijk

  7. #7
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    eindhoven
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van deze pot idd, had veel potentie maar weinig van terecht gekomen!

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Kutgevecht, zie ik inderdaad niet graag. Maar ik zie hem niet excuses maken achteraf zoals bijvoorbeeld Chael dit zou doen. Hij maakt duidelijk dat hij vind dat hij meer had moeten doen, en sommeert alleen maar wat hij beter had kunnen doen en wat er dan allicht gebeurd was. Ik zie dit niet echt als simpelweg excuses zoeken voor het verlies.

    Zie hem inderdaad liever niet zo vechten, maar ik denk/hoop dat dit een one-time iets was.
    Welke excuusjes heeft Chael dan gemaakt, ik dacht dat hij juist heel positief was over Anderson na het gevecht?
    of bedoel je na andere partijen van hem?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default


  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    was dat exact wat er gezegd werd tussen die 2 ?
    wel lachen maar komt wel raar over ,. beetje afspraken maken tijdens een partij

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dit is mijn letterlijke vertaling na het kijken van het filmpje:

    "Nee, nee ik zei eerst tegen hem

    CroCop: laat me los, dan gaan we in het midden vechten
    Frank Mir: Nee ik wil niet, laten we naar de grond gaan
    CroCop: Dat wil ik wel maar alleen als ik op jou mag
    Frank Mir: Dan blijven we hier

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Achja, dit was in mijn ogen wel te verwachten van te voren.

    Sta niet raar te kijken, wel met pijn in mijn hart
    Wat mis ik die tijden maar achja, was vroeger niet altijd alles beter haha.

    Mis the old days, not in mma alone!
    From Best!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Je kan ook de strategie hebben om iemand er zo snel mogelijk uit te slaan/trappen, als je denkt dat je niet goed voorbereid bent. Als dat niet lukt kan je altijd nog op plan 2 over gaan.... Had ik leuker gevonden om naar te kijken.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    alles bewaren voor ronde 3?

    Het lijkt me dat je dan in ronde 1 en 2 samen toch wel meer dan 3 keer kunt trappen....

    Ik heb ook niks met de nieuwe CC, is niet te vergelijken met de oude.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dit is mijn letterlijke vertaling na het kijken van het filmpje:

    "Nee, nee ik zei eerst tegen hem

    CroCop: laat me los, dan gaan we in het midden vechten
    Frank Mir: Nee ik wil niet, laten we naar de grond gaan
    CroCop: Dat wil ik wel maar alleen als ik op jou mag
    Frank Mir: Dan blijven we hier
    tja lijkt wel de vertaling van een goedkope seksfilm..
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    alles bewaren voor ronde 3?

    Het lijkt me dat je dan in ronde 1 en 2 samen toch wel meer dan 3 keer kunt trappen....
    Dan had Mir misschien een takedown kunnen forceren. Dit is hem de hele wedstrijd niet gelukt. Crocop ging op save denk ik de eerste 2 rondes, wat ik gezien de omstandigheden erg slim vind.

    De nieuwe crocop is wel erg voorzichtig. Dat is jammer. Toen het hem met de opengp in pride niks meer kon schelen ging hij helemaal los. Dan is hij op z'n best denk ik. Maargoed wie weet zien we dat nog wel weer een keer terug bij de ufc.

    WAR CROCOP!
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roob View Post
    Dan had Mir misschien een takedown kunnen forceren. Dit is hem de hele wedstrijd niet gelukt. Crocop ging op save denk ik de eerste 2 rondes, wat ik gezien de omstandigheden erg slim vind.

    De nieuwe crocop is wel erg voorzichtig. Dat is jammer. Toen het hem met de opengp in pride niks meer kon schelen ging hij helemaal los. Dan is hij op z'n best denk ik. Maargoed wie weet zien we dat nog wel weer een keer terug bij de ufc.

    WAR CROCOP!
    CC stond altijd bekend omdat hij 1 van de beste TD defences had in mma.
    Mir zijn td's zijn niks vergeleken met degene die hij in zijn carriere al heeft gestopt.

    Als je dan nog 2 rondes niks kunt doen omdat je niet neergehaald wilt worden dan vraag ik me af wat hij nog in de sport doet.
    Het is zijn goed recht natuurlijk, maar van de magie van CC gaat elke keer dat hij vecht een groot stuk verloren, en dat komt ook nooit meer terug...
    En dat vind ik als fan erg jammer...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    CC stond altijd bekend omdat hij 1 van de beste TD defences had in mma.
    Mir zijn td's zijn niks vergeleken met degene die hij in zijn carriere al heeft gestopt.

    Als je dan nog 2 rondes niks kunt doen omdat je niet neergehaald wilt worden dan vraag ik me af wat hij nog in de sport doet.
    Het is zijn goed recht natuurlijk, maar van de magie van CC gaat elke keer dat hij vecht een groot stuk verloren, en dat komt ook nooit meer terug...
    En dat vind ik als fan erg jammer...
    x2

    het was al vrij gauw duidelijk dat mir moeite had met cro cop naar de grond te krijgen... dan zou je denken dat cro cop dus helemaal los zou gaan omdat hij de takedowns niet vreesde... maar dat bleek dus niet het geval.
    ik ben een grote cro cop fan maar het is duidelijk dat mirko de agressie en vuur mist om nog goed te kunnen vechten. is natuurlijk ook wel logisch... die man heeft meer dan 70/80 partijen gedraaid (k1, mma en boksen gecombineerd).

    ik zou zeggen nog een aller laatste gevecht tegen een mindere tegenstander... die (hopelijk) winnen en dan stoppen met vechten

  19. #19
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Stephan View Post
    Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.
    Maar Mir heeft gewonnen op KO, en winnende partij heeft altijd gelijk hoe slecht hij ook was hij heeft 100% rendement met minimale inspanning
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    crocop heeft meer dan 100 partijen gedraaid. Alleen de uitleg die hij eraan geeft is helemaal waardeloos net als het gevecht. Die man moet stoppen, vindt het zo jammer dat hij doorgaat en daarmee zijn legacy verpest. Herinner hem als in ijn pride dagen. Fantastisch vond ik het om naar te kijken in de k1 en pride, hij is nog maar een kwart van wat hij vroeger was.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    iemand de beelden van dit onderonsje?
    of wanneer ze het hierover hebben?

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Stephan View Post
    Iedereen heeft het maar over CRO COP maar wtf die MIR dan hoe slecht was hij en valt hij even door de mand.
    Het was idd vreemd dat Mir zowat niks kon doen tegen een vechtlustloze CC. Ik zeg nog een afscheidspartij voor CC tegen Randy Couture en dan stoppen. Hoe fucked up hij ook vecht, ik zal zijn topdagen nooit vergeten. Maar nu heb ik een punt bereikt dat ik zijn partijen liever niet meer zie.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Maar Mir heeft gewonnen op KO, en winnende partij heeft altijd gelijk hoe slecht hij ook was hij heeft 100% rendement met minimale inspanning
    Dus het was een gameplan???? Nou ik weet zeker dat hij nooit meer voor de titel vecht en mocht dat wel zo zijn dan maar tegen Overeem dan wordt dat gedrag gelijk afgeslacht.
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Stephan View Post
    Dus het was een gameplan???? Nou ik weet zeker dat hij nooit meer voor de titel vecht en mocht dat wel zo zijn dan maar tegen Overeem dan wordt dat gedrag gelijk afgeslacht.
    Mir voor de titel tegen Overeem???????????

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •