MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Statistisch gezien is Fedor Emelianenko de absolute nummer 1 vechter van de wereld.

    Zoals Ernesto Hoost en Peter Aerts in mijn beleving "Dé Helden van het K-1" zijn. (Alhoewel ik nu echt van mening ben dat Peter Aerts hierna echt moet stoppen). Maar goed,

    Om terug te komen op de top 10 MMA vechters, dat is heel moeilijk te bepalen. Op basis waarvan maak je deze conclussie? Werdum verslaat Fedor, maakt dit Fabricio nummer 1, The MMA fighter of the World? Uiteraard kijk je naar zijn staat van dienst, maar ik denkt dat het een gevoel is wat je bij een vechter hebt.

    Alistair Overeem zal iedereen van de top 10 lijst kunnen verslaan, daar ben ik heilig van overtuigd. Ik hoop van harte het gevecht ooit te zien Fedor vs. Alistair en uiteraard hoop ik dat Alistair wint. Maar eerlijk is eerlijk, voor mij blijft Fedor de absolute nummer 1 MMA vechter van de wereld.

    Ik denk als een vechter aan het einde van zijn latijn is en afsluit met een goede staat van dienst, d.w.z. : "tegen de aller beste hebben gestaan", dat men mag spreken over De beste vechter!

    Ik ben igg blij dat we minimaal nog 5jr kunnen genieten van Alistair en hoop dat hij net zo kan afsluiten als Fedor! Dat maakt voor mij "De beste vechter"!


    Collina!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Goed dat je terug bent Collina

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    [QUOTE=The_Rock;961908]Alistar is een beest maar hij is niet #1. Dat is Fabricio ..want hij versloeg de beste MMA vechter in Fedor.
    QUOTE]


    Maar Fabricio verloor weer van Junior dos santos, zo kan je natuurlijk bezig blijven.
    De titelhouder is in mijn ogen de nr 1dan kan je nog discusieren over welke bond het sterkst is (UFC - STRIKEFORCE )en zo dan bijv de nummer 2 van de sterkste bond boven de Champ van de andere kunnen zetten.
    Maar om 2 contenders in een ranking boven de Champ te zetten vind ik een betje bullshit.
    Als Fedor of Fabricio hoger in de ranking willen komen dan Alistair moeten zij hem zijn titel maar afpakken.
    imo is Alistair daarom 1
    Maar eerlijk gezegt vindt ik de eerste 4 erg dicht bij elkaar liggen.

    Alistair Overeem - Fedor Emelianenko - Brock Lesnar - Junior dos Santos
    Last edited by Marchant; 12-10-2010 at 19:36.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Marchant;961967]
    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Alistar is een beest maar hij is niet #1. Dat is Fabricio ..want hij versloeg de beste MMA vechter in Fedor.
    QUOTE]


    Maar Fabricio verloor weer van Junior dos santos, zo kan je natuurlijk bezig blijven.
    De titelhouder is in mijn ogen de nr 1dan kan je nog discusieren over welke bond het sterkst is (UFC - STRIKEFORCE )en zo dan bijv de nummer 2 van de sterkste bond boven de Champ van de andere kunnen zetten.
    Maar om 2 contenders in een ranking boven de Champ te zetten vind ik een betje bullshit.
    Als Fedor of Fabricio hoger in de ranking willen komen dan Alistair moeten zij hem zijn titel maar afpakken.
    imo is Alistair daarom 1
    Maar eerlijk gezegt vindt ik de eerste 4 erg dicht bij elkaar liggen.

    Alistair Overeem - Fedor Emelianenko - Brock Lesnar - Junior dos Santos
    waarom is brock dan geen nummer 1 volgens jou?

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    [QUOTE=Devilprince;962004]
    Quote Originally Posted by Marchant View Post

    waarom is brock dan geen nummer 1 volgens jou?
    Zoals ik al zei zal ik er geen veel geld op durfen zetten als Brock tegen Alistair zou staan
    Maar ik denk toch dat Alistair een completere vechter is dan Brock daarom is hij mijn nummer 1
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Goed dat je terug bent Collina
    Héé, thank you!

    Ik zal Mixfight weer vaker volgen, tijdje eruit geweest idd.

    Gr. Collina.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Omdat veel mensen met de naam Bas een vooruitziend blik hebben, ik heb ook diezelfde galzen bol als Bas USA
    Volgens mij ben je ietsiepietsie bevooroordeeld

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •