MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    WARRRRRRRRRRRRRRRRRRR AERTS hoppa onze Mo krijgt gelijk die scheen in z'n nek en gaat liggen.
    Schilt gaat wel winnen van die Japanse sissie.
    Saki vs Ghita.......weet ik eigenlijk niet ik denk wel Saki echt alles wat die jongen doet is kogel hard.
    En dan Overeem tegen Spong word denk ik wel een makkelijke winst voor Overeem.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Nou Snipert, ik zal niet verrast zijn als Mighty Mo wordt vervangen door Badr...
    Mighty Mo maakt geen kans op de titel, krijgt een mooie 'step aside fee'...en dan wordt deze final 8 misschien toch nog leuk.
    Snap alleen niet op basis van welke k-1 overwinningen de mensen het Spong zo gunnen..
    Ik hoop dat je gelijk hebt, badr inplaats van Mo zou top zijn!!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ervan overtuigd dat het een Overeem-Schilt finale zal worden en daar ben ik erg blij om. Ik wacht al lange tijd op deze matchup en had niet gedacht dat het ooit zou gebeuren.

    Maar goed Mo heeft hier niets te zoeken. Was ook zo met Le Banner. Het is gewoon zonde van andere jongere vechters die het echt willen en zo hard knokken maar er niet kunnen komen omdat ze niet zo'n grote naam hebben als hun.

  4. #54
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    vroeger sloopte spong overeen op trainen altijd...maar dat was voor al dat paardenvlees dus....gun het spong echt meer hij moet uit de buurt blijven van die mokerslagen

  5. #55
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    idd haha
    hopelijk overleeft spong het
    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ali Vs Spong... Wat een gekkewerk!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    het wordt weer schilt.
    maar wat ik zou willen is het volgende
    aerts-mo AERTS (doorzettingsvermogen)
    schilt- kyotaro KYOTARO (zeer sterke kin en bewegelijk)
    saki- ghita GHITA ( ik zie trouwens saki gesloopt worden met lowkicks, weet niet waarom)
    overeem spong SPONG (die gaat zo hard trainen als rocky)

    aerts- kyotaro KYOTARO
    ghita- spong SPONG

    FINALE KYOTARO- SPONG

    SPONG als winnaar.
    hij verdient de gunfactor.

  7. #57

    Default

    Mensen denken dat Saki verliest door lowkicks, ik denk van niet, als je vorige partijen van hem ziet, blokt hij de helft als het niet meer is.
    Spong dat wordt een moeilijk verhaal, Overeem is een monster. Plus er is zeker 10 cm lengte verschil. Ik gun het hem wel maar realistisch gezien is het een moeilijk verhaal. Verder als Schilt zijn ding blijft doen dan heeft Kyotaro geen schijn van kans. Hebben jullie Hesdy zijn voorhoofd gezien, helemaal blauw geslagen door jabs. Let op mijn woorden, 1 jab en gevolgd door een linker knie. Het zelfde wat Overeem deed bij Badr en hoe Schilt vorig jaar Badr neer kreeg. Aerts verliest van Mo, Aerts had zn handen zo wat in zn broekzak zitten. Als hij dit doet zal het geen probleem zijn en dan wint hij op punten. Verder hoop ik dat een knal avond gaat worden daar en als Badr meedoet, dan zit iedereen op zn puntje van zn stoel........ps Complot dat Badr sowieso mee zou doen in de finale/ reserve vechter. Dat ze bang waren dat hij eruit zou liggen omdat hij niet getraind heeft, is toch hun cashcow???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •