MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ook gezien die docu, heel ziek volkje die settlers in Hebron. Blij dat ik niet zo beperkt word door een boek en een stuk grond ga claimen omdat dat duizend jaren geleden is geschreven op een stuk papier. Mafkezen zeg.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Het mes snijd aan 2 kanten... zowel de palestijnen als de israeliers pakken dit conflict al tientallen jaren niet zo handig aan.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
    Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
    een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub

  4. #54
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jitsinho View Post
    kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
    Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
    een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub
    Oooh jaa tasjesdief was trouwens 16 jaar!!!!!!!! ook een kind dus

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by jitsinho View Post
    kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
    Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
    een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub
    Quote Originally Posted by jitsinho View Post
    Oooh jaa tasjesdief was trouwens 16 jaar!!!!!!!! ook een kind dus
    Oja hoor daar gaan we weer.
    "Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn boeeeehoehoeoee ".

    Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.
    Fighting is poetry in motion

  6. #56
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Oja hoor daar gaan we weer.
    "Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn boeeeehoehoeoee ".

    Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.
    sorry maar jij bent echt dom
    Ik vergelijk alleen de reacties van die tasjesdief en die stenengooier maar jij begrijpt het niet he.
    In nederland werd positief gereageerd op de vrouw die de tasjedief dood reed maar niet op die stenengooier waarvan zijn vrijheid huis van zijn ouders land van zijn volk is gepikt.
    Veel reacties in de telegraaf en mixfight nl geven die zionist gelijk terwijl hun de dieven zijn hij rijdt in bezet gebied en gepikt land vind je het gek dat ze met stenen gooien.

    ps ik ben helemaal geen marokaan trouwens

  7. #57
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Oja hoor daar gaan we weer.
    "Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn boeeeehoehoeoee ".

    Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.
    Jou reactie slaat de plank letterlijk mis.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •