MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15

Thread: fightshop4u

  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default fightshop4u

    ik heb vorige week zondag bokshandschoenen besteld via fightshop4u maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen.

    heeft iemand hier ervaring mee?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Heb hele goede ervaringen met fightshop4u.
    Na geld overmaken altijd volgende dag in huis, en een keer gehad dat wat ik wou op was en dat ik een telefoontje kreeg of de duurdere versie goed was zonder dat ik extra bij hoefde te betalen.
    Gewoon even bellen of mailen, misschien is er iets fout gegaan.
    Kan altijd,

    Mvg. T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Heb hele goede ervaringen met fightshop4u.
    Na geld overmaken altijd volgende dag in huis, en een keer gehad dat wat ik wou op was en dat ik een telefoontje kreeg of de duurdere versie goed was zonder dat ik extra bij hoefde te betalen.
    Gewoon even bellen of mailen, misschien is er iets fout gegaan.
    Kan altijd,

    Mvg. T.
    okee bedankt ik ga morgen zeker even bellen

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gisteravond wat besteld; hoop het morgen in huis te hebben! Zullen zien, laat het je wel weten!
    "I need u cool, are u cool?"

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illuminati View Post
    Ik heb gisteravond wat besteld; hoop het morgen in huis te hebben! Zullen zien, laat het je wel weten!
    okee dan illuminati

    ik kreeg net een mail waar je ook niet echt bij van word maar hopen dat het goed komt.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    na gebeld te hebben zijn ze vandaag pas van plan het op te sturen. beetje vreemd maar goed ik weet iig waar ik mn bokshandschoenen nooit meer ga bestellen.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Eergister wat besteld, vandaag alles in huis; topservice!
    "I need u cool, are u cool?"

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illuminati View Post
    Eergister wat besteld, vandaag alles in huis; topservice!
    vreemd, ik heb het zondag besteld, gister gebeld en te horen gekregen dat ik het vandaag zou krijgen maar nog steeds niks van gehoord...

  9. #9
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Overijssel
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb 2x besteld, 1e keer was alles goed, 2e keer hadden ze het niet en kreeg ik een andere variant(ipv rode joya, zwarte joya handschoentjes)
    zeer tevreden!

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PB View Post
    Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.
    ff contact opnemen zou ik zeggen

  12. #12
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Limburg
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PB View Post
    Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.
    Je had al gemaild zag ik. Het probleem bij Lonsdale is de levering. Hebben toen telefonisch contact gehad en is gezegd: Kan tot 4 a 5 weken duren in verband met het langzaam leveren van Lonsdale. Keuze was geld terug of wachten, de reactiebal komt volgens Lonsdale eind van deze week bij ons binnen.

    Sorry, maar helaas zijn niet alle leveranciers even snel met het opsturen van de spullen van de klant.

    Tip voor de mensen, als ze iets heel snel willen hebben; ga voor Adidas, TUF Wear, Sportief, SuperPro, Twins. Deze merken hebben snelle voorraad

  13. #13
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Je hoeft zowieso niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt, tenminste als je in NL bestelt, want volgens mij kan je als hun geen leveringsbevestiging hebben gewoon je geld via de bank laten terugstorten. Ik ben hier niet 100% zeker van, maar ik geloof dat het mogelijk is.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Nou zo werkt dat niet, helaas.

    Tenzij je met automatisch incasso betaald, kan je je geld alleen terug krijgen door de shop te benaderen. Persoonlijk vind ik het niet netjes van de betreffende shop. Reageren op emails is wel de minste moeite en als iets niet leverbaar is moet je dit ook aan je klant laten weten.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Limburg
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Geld teruggave is geen enkel probleem. Emails worden overigens altijd beantwoord. Mochten er nog vragen zijn, kan je ook contact opnemen via 046-4000107

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •