MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Geinig Dirk.. als je op dit moment een poll zou houden over welke internationale vechter men het liefst in de ring zou zien zou het toch wel Alistair moeten zijn. Aoki is na zijn verlies tegen Melendez minder interessant, hem de international fighter of the year benoemen vind ik enigszins hilarisch maar je zult altijd mensen hebben die per se tegen de richting in moeten lopen, zo ook in discussies en polls.

    Dat Alistair maar één partij heeft gedraaid is nauwelijks zijn fout te noemen. Iedereen weet dat hij de #1 wou (Fedor), maar die ontliep hem.. geen if's en but's meer - Ali werd simpelweg ontlopen door Fedor, en aan het lijntje gehouden door diens management.

    Anyways, ik hoop en denk dat Alistair de eerste vechter wordt met een Pride, Strikeforce, K1 en UFC titel op zak. Heb in ieder geval wel op hem gestemd, en op Arianny natuurlijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArtistiC View Post
    Geinig Dirk.. als je op dit moment een poll zou houden over welke internationale vechter men het liefst in de ring zou zien zou het toch wel Alistair moeten zijn. Aoki is na zijn verlies tegen Melendez minder interessant, hem de international fighter of the year benoemen vind ik enigszins hilarisch maar je zult altijd mensen hebben die per se tegen de richting in moeten lopen, zo ook in discussies en polls.

    Dat Alistair maar één partij heeft gedraaid is nauwelijks zijn fout te noemen. Iedereen weet dat hij de #1 wou (Fedor), maar die ontliep hem.. geen if's en but's meer - Ali werd simpelweg ontlopen door Fedor, en aan het lijntje gehouden door diens management.
    Dat kan, die mening deel ik niet, moeilijk he accepteren dat er mensen zijn die anders denken.... Heeft niks te maken met tegen de richting in lopen...

    het is toch geen verplichting om op de Nederlander te stemmen als die er bij staat?

    verder ben ik benieuwd, vind jij k-1 ook mma?
    Last edited by dirk5; 14-10-2010 at 15:12.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArtistiC View Post
    Anyways, ik hoop en denk dat Alistair de eerste vechter wordt met een Pride, Strikeforce, K1 en UFC titel op zak.
    Welke Pride titel ? Verder vind ik dat je gelijk hebt.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    hahahahah x2

    Heb ook niet gestemt op Alistar, hij mag meer gaan presteren in MMA voor ik voor hem stem.
    Zo wordt het wel heel makkelijk!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •