MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Heb wel aardig wat vechters gezien buiten de ring,maar nog nooit echt hele gesprekken mee aangegaan..Dus lang niet zo indrukwekkend als de bovenstaande lijstjes Heb vorig jaar nog een paar uur naast Tyrone Spong gestaan bij een gala,waarbij we op een gegeven moment aan de praat raakte,het leuke daarvan was,dat hij me daarna ook gewoon aasprak als er iets intressants gebeurde tijdens de wedstijd.. Kortom,normale coole dude..Heb les gehad van Ton Vriend,en wel eens gesproken met Robin Vriend..Allebei super aardige mensen.
    Bericht op Facebook als Fan zo nu en dan wel eens met Ernesto Hoost,maar ook dat voelt alsof hij gewoon je buurman zou kunnen zijn,mischien toch die hollandse nuchterheid,want volgens zijn de meeste vechters uit nederland allemaal wel frisse mensen.
    Last edited by Peter0711; 19-10-2010 at 19:28.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Ik had het geluk dat ik een vriend had, die later wereldkampioen werd, Peter Smit. Via hem heb ik veel vechters leren kennen en ook omdat ik al 25 jaar lang naar gala’s gaat. Het zijn er heel veel, Rob Kaman, Ramon Dekkers, Peter Aerts, Branco Cikatic, Ivan Hippolyte, Fred Royers, Ernesto Hoost, André Mannaart, Luc Verheije, Lucien Carbin, Tyrone Spong, Imro Main, Alistair Overeem, Ilonka Elmont, Albert Kraus, Chris van Venrooij, Alviar Lima, Chico Swerts, Malaipet, Marcel Doomernick,Ole Baguio Laursen, Peter Crooke, John Wayne Parr, Frank Lobman, Jan Oosterbaan, Nieky Holzken, Gokhan Saki, Errol Zimmerman, Andy Souwer, Warren Stevelmans, William Diender, Sergei Kharitonov, Ruslan Karaev, André Masseurs, Faldir Chahbari, Chris Dolman, Dick Vrij, Hans Nijman, Bas Rutten, Peter Verschuren, Joop Kasteel, Rob van Esdonk, Pajonsuk, Benji Zimmerman en alle vechters van Team Super pro en Team Kraus en dan vergeet ik er nog wel een paar !!

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Ryan Simson, erg relaxte kerel. Tijdens Latin Village tegen gekomen en ff snel foto'tje gemaakt, wilde 'm ook niet storen tijdens zijn vrije tijd...

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Remy bonjasky ernesto hoost tyrone spong badr hari sato murat direkci william diender melvin manhoef nieky holzken.
    owja pajonsuk ook ja

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Almere Buiten
    Posts
    192
    vCash
    126000

    Default

    MINOWA-MAN!!!! Geweldige kerel..!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Meerdere gasten (en dames) ontmoet de meesten waren zeker fan vriendelijk, maar even de ontmoetingen uit Japan uitlichten. Caol Uno was lachen en daar op sleeptouw genomen door Albert Kraus, Alviar Lima en Dennis Krauweel. Super relaxte gasten.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Veel vechters ontmoet maar de leukste ontmoeting was toen we met zijn alle in Japan waren GP 2005.

    Alistair verloor toen van Shogun. Daarna zijn we met alle wezen stappen, uiteraard ging Shogun mee.

    Alistair en ik kregen als gewoonlijk en leuke kinderlijke discussie waarop ik tegen Mauricio Shogun zei, Please, kick his ass again waarop Shogun en Alistair mij een pakrammel gaven. (voor de grap natuurlijk) wie de Demolitionman Docu heeft gezien zag een kleine surinamer rennen door het Center Haihat hotel einde van de docu, dat was dus de reden. Twee giganten die iemand van 70 kilo een pakslaag wilde geven.

    Maar shogun is een tegekke gast en erg vriendelijk.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Roy van der Wal - coole gast uit het oosten, nooit te beroerd voor een praatje over zijn passie...
    Danial Sharifi - ook zo'n coole gast. Was een keer met hem in Zaandam, zat hij te mediteren op een vuilnisbak in de kleedkamer.
    Peter Aerts uiteraard - nog nooit in zo'n grote auto gezeten als hij had. Kan ook komen doordat ik klein van formaat ben...
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    ččn ontmoeting blijft me bij : was volgens mij 2003,superleague,Topsporthal Rotterdam,Chico Swerts moest toen tegen Japanner vechten,en de volgende dag kwam hij bij z`n broer kijken in de kuip,die moest toen voetballen met feyenoord.Stond ik in de rust met Swerts te praten over z`n gevecht de avond ervoor,staat er ineens een Japanner naast ons met een grote grijns en een dik oog,was het z`n tegenstander van de avond ervoor.Bleek dat die was uitgenodigd door landgenoot en feyenoordspeler Shinji Ono!!!Was leuk om te zien hoe de beide vechters daarna met elkaar een gesprek wilden aangaan maar wat niet helemaal lukte doordat de Japanner geen Engels sprak!!!

  10. #35
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    tijdje geleden loyd van dams geholpen die met autopech stond. ik had gelukkig wat spullen mee. daarna kon hij weer verder.
    denk dat hij mij vooral aardig vond

    mn vader kreeg op zn werk weerbaarheidstraining. eigenlijk van de broer van bob schreiber maar die kon niet en dus was bob er. mn vader herkende hem van de videos die ik al een x of 1000 had bekeken. vertelde dat zn zoon groot fan was en kwam de volgende training met een shirt van team schreiber, een promo video en een gesigneerde foto. uiteindelijk mijn mooiste kerstkado ooit!
    heb m niet zelf ontmoet maar vond het wel passen in dit topic

  11. #36
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Gilbert Yvel in Las Vegas 2 dagen voor UFC 108. relaxt praatje staan houden over zijn aankomende gevecht met JDS en hoe we de nieuwjaar viering in Vegas waren doorgekomen.

    Amir Sadollah bij Calmarogym, waar hij enkele weken per jaar traint.

    Terry Etim op de Fibo 2009. heel lang en relaxt mee staan buurten, vooral omdat hij verschrikkelijk moeilijk te verstaan is; echt Liverpools accent.

    wishlist: Aoki, Hellboy, Fedor....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #37
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Een hoop ontmoet maar Yvel is echt kicken ik zat naast 'm tijdens Showtime in eindhoven heb echt gelachen!!

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Oh. Die was ik helemaal vergeten. Denis Schneidmiller. Toen hij bij de S-Cup Europe in Gorinchem had gewonnen was hij de dag daarop met zijn trainer bij Ring Rage....3, geloof ik, in Groningen. Zijn trainer moest toen tegen Akdeniz vechten. Aardige vent. Blijkbaar blij verrast dat zomaar iemand op hem afstapte om hem met zijn overwinning te feliciteren.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Er kwam laatst trouwens ook een Engelse vechter bij ons in de club om zijn worstel skills te verbeteren , In Engeland is hij een vrij bekende MMA vechter. In Nederland ken vast niemand hem , hij heeft recentelijk Alex Reid verslagen voor de BAMMA title. Niets bijzonders maar wel een soon to be star denk ik .

    Trouwens hij heet Tom Watson.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Watson_(fighter)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #40
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Roger Gracie kwam gisteren langs bij ons om aan z'n worstelen te werken in voorbereiding voor z'n volgende gevecht tegen Trevor Prangley @ Strikeforce. Hij is echt een coole dude , ff serieus echt niet iemand die aandacht zoekt of die arrogant is . Hij is een hele hardwerkende vechter met een super karakter. Totdat hij vliegt naar USA zal hij bij ons 2x per week aan z'n worstelen werken.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    melvin manhoef heb ik op kkc gala gevraagt en hij zij meteen ja , die dag op 21 juni in kkc gala heb ik ook badr hari gezien en vroeg aan hem of hij ook met mij op de foto wou en als grap zij hij in het begin nee! en ik dacht van WTF!!! en dan zij jawel kom , en ik was terug blij geworden

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    FLOYD MONEY MAYWEATHER en zijn trainer-oom roger heb ik enkele weken geleden in antwerpen gezien en zij waren echt aardig !
    CROCOP ZOU IK EENS WILLEN ONTMOETEN

  18. #43
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Stefan Struve tijdens zijn workshop in heerlen (en ff lunch vooraf en een sponsordeal)

    Hele aardige nuchtere gast. En tering wat is ie lang.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #44
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    jeetje... moet ik dat hier vertellen....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #45
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Was Badr tegen gekomen twee dagen nadat hij vrij was, hele chille baas!

  21. #46
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Heb voor de zomer bij Mikes Gym Melvin Manhoef gesproken, supperchille gast!!! Hij was net klaar met training. Ik was daar ff op bezoek.

    Joop Ubeda vaak gezien en gesproken, top Gozer


    Peter Aerts zou ik wel eens willen ontmoeten, lijkt me lachen met die gast
    Last edited by Mister_K1; 24-12-2010 at 19:55.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Overijssel
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    woensdag mma training, tips gekregen van de kant door Melvin Manhoef, bij mike's gym!
    schijnt daar heel normaal te zijn:P

  23. #48
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    had dit al een keer gepost volgens mij....maar past wel bij dit topic..

    Ergens begin jaren 2000 besloot ik bij Vos gym te gaan kickboksen.......'kickboksen' zo noemde ik het....aangekomen bij Aiko Budo sports in Amsterdam (geuzenveld) was ik een broekje aan het uitzoeken toen de verkoper op me afliep en vroeg of ik naar iets speciaals zocht....een tengere indo-achtige gozer....ik zei van 'Ja, ik zoek een leuk broekje.....ik ga kickboksen'....hij zo van 'kickboksen?'.....ik....'ja, kickboksen'......verkoper: 'waar ga je trainen?'................ik weer 'uhmm Vos gym'.....verkoper: 'ooooooooooh dan ga je thaiboksen man, want kickboksen is voor flikkers!'.....hij vond het maar niks dat trappen boven de gordel en die lange broeken.....

    later kwam ik erachter dat dat Tyrone Spong was.....vet relaxte gast!.....hij vond dat ik 1 broekje echt moest nemen......die vond ie zelf ook erg vet.....een gab van me vond dat broekje veels te blits en zei met z'n stonede kop...'nee, als je die neemt krijg je klappen'.....de blik die tyrone hem daarop gaf was TE grappig....het is me altijd bijgebleven hahaha....
    Last edited by Illest; 24-12-2010 at 22:11.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    zuipen met barrington patterson en ze broertje was wel geinig

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik heb een tijdje training gehad van perry ubeda en had ook met hem samengewerkt voor een studie opdracht.
    een top gozer is het, erg vriendelijk en down to earth

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •