MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default A Dance Party by Roel Van Velzen

    hij heeft er in ieder geval lol in

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    whatever suits you
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    omg.. ook gewoon keihard tegen de lift aan laten rijden...
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik vind hem echt cool.

    made me smile (kan ook de weed zijn)
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    hahah ik vind hem wel super, die man heeft eigenlijk als ik dat vanuit mijn standpunt bekijk een handicap waar vele mensen veel minder positief in het leven zouden staan. Maar deze man heeft sgijt en geniet van zijn leven en dat vind ik mooi aan hem. Veel mensen kunnen er wat van leren, waaronder onze vriend Antonie Kamerling (niet vies bedoeld)

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik vind hem echt cool.

    made me smile (kan ook de weed zijn)

    de weed??:P jij bent toch ook trainer??:P neej grapje doe je ding.
    ff kijken of je begrijpt wat ik zeg nu: besehh hasjieseh wegeh, toe djorekdie wegie wollah eze besche bobe teh:P

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha ik begrijp het half om half. bese betekent stop, maar wegeh betekent weer aansteken haha

    en dat andere is volgens mij, doe dat nog een keer en ik zal het tegen je vader zeggen! hahaha funny ouwe, hoe kom je daar aan?
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een schoonheid

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahahaha ik begrijp het half om half. bese betekent stop, maar wegeh betekent weer aansteken haha

    en dat andere is volgens mij, doe dat nog een keer en ik zal het tegen je vader zeggen! hahaha funny ouwe, hoe kom je daar aan?
    wegeh = drinken/gebruiken Haha maar je hebt gelijk dat is wat ik zei. Mijn familie komt uit Zaxo, dus toen mijn familie naar nederland kwam, het eerste wat ze mij hebben geleerd is Kurmanci of Behdinie, ik weet zelf ook niet welk dialect ik spreek. Kom je uit turkije?

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahaha erg cool man!

    Ik kom uit het noorden ja. Maar oorspronkelijk kom ik uit Iraans koerdistan, vandaar geëmigreerd naar irak en vandaar weer naar turkije en vandaar weer naar midden turkije. In centurm turkije, 90 km van ankara heb je zo een 80 koerdische dorpen, en 1 daar van is de mijne. Mijn voor ouders waren nomaden vandaar.

    En omdat ik uit iraans koerdistan kom oorsornkelijk, spreek ik sixbizini, een zijdialect van het Sorani, dat is denk ik de kleinste koerdische dialect die der is. maar 400.000 mensen spreken dat.
    Maar ik versta wel kirmanci, bahdini en sorani goed.

    Maar spreek je ook Ermeni of niet?
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Aaah zo, welke stad in Irak komen jullie vandaan dan? pfff sorani, soms kijk me pa die koerdische zenders, maar ik snap niks van die sorani man, lijkt wel alsof een heel andere taal is, maar enkele woorden kan ik dan verstaan. welke dialect spreek ik dan, is dat behdini of kurmanci?

    haha ik kan ook wel een beetje armeens ja, niet zo goed als dat ik koerdisch kan. toen ik ongeveer 5 jaar was sprak ik alleen maar nederlands en ik kon een beetje turks. mijn familie kwam rond die tijd uit zaxo naar nederland, ze kwamen bij ons in huis wonen en aangezien ze destijds geen nederlands konden moest ik maar koerdisch leren om te kunne praten met me neefjes, oma, tante, enzovoort. nu kan ik gewoon goed koerdisch praten.. opzich wel raar want ik heb eigenlijk niks met koerdistan te maken.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahaha erg cool man!

    Ik kom uit het noorden ja. Maar oorspronkelijk kom ik uit Iraans koerdistan, vandaar geëmigreerd naar irak en vandaar weer naar turkije en vandaar weer naar midden turkije. In centurm turkije, 90 km van ankara heb je zo een 80 koerdische dorpen, en 1 daar van is de mijne. Mijn voor ouders waren nomaden vandaar.

    En omdat ik uit iraans koerdistan kom oorsornkelijk, spreek ik sixbizini, een zijdialect van het Sorani, dat is denk ik de kleinste koerdische dialect die der is. maar 400.000 mensen spreken dat.
    Maar ik versta wel kirmanci, bahdini en sorani goed.

    Maar spreek je ook Ermeni of niet?
    net zo iets als brabants?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    net zo iets als brabants?
    ja klinkt als brabants maar dan op zn turks

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    toch mooi dat een topic van een of andere muppet op koerdische dialecten uitloopt....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •