MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 70 of 70
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Een column is een column en zoals elke column (ook in de krant) moet je dat vaak met een korreltje zout nemen...als de soep niet zo heet is als die wordt opgediend...
    Precies, niet al te serieus nemen... misschien heeft Gordeau wel met Barbie gehad over Amsterdam.

    http://www.youtube.com/watch?v=VEIiDhwzi0w
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightchick View Post
    @impulse

    Tja, misschien moet ik zijn columns niet meer lezen. Maar aangevallen voel ik me niet hoor, ik irriteer me alleen aan de dingen die hij schrijft. En aan de reacties hier te zien ben ik daar niet de enige in.
    Iedereen heeft zijn eigen mening hierover en dat mag en moet kunnen.....Tuurlijk heb ik ook beelden gezien waarvan ik dacht tering wat doe hij dan...zoals inderdaad die gozer die hij in de ogen stak.

  3. #53
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    ik reageer hier niet op omdat ik zo nodig Gordeau wil verdedigen, maar meer omdat ik slecht tegen stoere internetmannetjes zoals jij kan... maar ik denk niet dat Gordeau er moeilijk over doet om dit soort dingen in bepaalde plekken in amsterdam te herhalen, daar is ie zeker gek genoeg voor
    Luister schuimpie (begrijp je wel als hagenees zijnde toch? ) je hoeft je niet meteen op je haags pikkie getrapt te voelen omdat ik een minder positieve opmerking maak over Gordeau. Als je buiten de bekende verhalen om ook nog andere verhalen hoort over hem van mensen die hem van dichtbij hebben meegemaakt, dan kun je niet anders concluderen dan dat hij geen leuke/goede persoonlijkheid heeft, weinig respect voor anderen heeft en al helemaal geen goede voorbeeld is voor de sport! Gelukkig zie ik dat er ook andere forumleden zijn die dit inzien. Dus ja, ik heb geen goed woord over voor deze man! Beter een "stoer internetmannetje" zoals jij dat noemt met een realistische blik dan een haagse kontenlikker!

  4. #54
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default



    Hou het wel netjes broeders!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #55
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    dudes,

    ff zonder dollen....Gordeau is niet ok......niet als sportman en niet als persoon...
    ken mensen die zijn weggegaan bij hem door racistische uitlatingen....nare vent...

    ik heb al tijden geen Ringsports meer gelezen, maar als hij een vaste column daar heeft, hou ik dat liever zo...

    ik ben geen internetwarrior....alles behalve, maar de man klopt niet....helaas maar waar

  6. #56
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dudes,

    ff zonder dollen....Gordeau is niet ok......niet als sportman en niet als persoon...
    ken mensen die zijn weggegaan bij hem door racistische uitlatingen....nare vent...

    ik heb al tijden geen Ringsports meer gelezen, maar als hij een vaste column daar heeft, hou ik dat liever zo...

    ik ben geen internetwarrior....alles behalve, maar de man klopt niet....helaas maar waar

    Lol @ ik ben geen internetwarrior haha dats een goeie
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Deze man is zeker geen reclame voor de sport, ziet er ook uit als een Hells Angel.

    Met alle respect, maar als je dit soort mensen ziet, hoort en leest begrijp je waarom "onze" sport in zo'n slecht daglicht staat.
    x2
    Old school vechters zoals de gracies en bas rutten hebben veel voor mma gedaan.. kan echter niet hetzelfde zeggen over gerard gordeau. mma is waar het nu is juist vanwege het feit dat dat soort figuren er niet meer aan deelnemen (iig niet op topniveau). er was een tijdje geleden ook een filmpje op mixfight geplaatst van een of ander reporter als ik me niet vergis die een gesprek voerde met gerard over mma en ook daarin gedroeg gerard zich alles behalve een "ambassadeur" voor de sport (en dat is nog zacht uitgedrukt).

    ik heb wel een bepaald niveau van respect voor iedereen die de ring instapt en daar geef ik hem dan natuurlijk ook credit voor maar daar blijft het ook bij

  8. #58
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vale Tudo View Post
    Luister schuimpie (begrijp je wel als hagenees zijnde toch? ) je hoeft je niet meteen op je haags pikkie getrapt te voelen omdat ik een minder positieve opmerking maak over Gordeau. Als je buiten de bekende verhalen om ook nog andere verhalen hoort over hem van mensen die hem van dichtbij hebben meegemaakt, dan kun je niet anders concluderen dan dat hij geen leuke/goede persoonlijkheid heeft, weinig respect voor anderen heeft en al helemaal geen goede voorbeeld is voor de sport! Gelukkig zie ik dat er ook andere forumleden zijn die dit inzien. Dus ja, ik heb geen goed woord over voor deze man! Beter een "stoer internetmannetje" zoals jij dat noemt met een realistische blik dan een haagse kontenlikker!
    vriend, ben je scheel? lees mn eerste zin, ik probeer Gordeau niet te verdedigen, die man moet lekker zelf weten hoe hij zich gedraagt daar oordeel ik niet over. Ik ben op m'n haagse pikkie getrapt omdat jij een grote bek over hagenezen heb, wat opzich geen probleem is, maar ik trek het slecht omdat je het niet in iemands gezicht zegt maar laf op het internet veilig achter je toetsenbordje. Als je het in het echte leven niet zegt zet dan geen grote bek op op internet, internethooligan.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Liever een slechte naam, dan geen naam! (Gordeause "wijsheid")
    Zelf nooit problemen met hem gehad, en ja, hij beet liever als dat hij aftikte.
    Maar toen niemand wist wat de regels waren en wat er te verwachten was met mma, stond hij daar wel met een enorm gewichtsverschil.(Teila)
    Altijd vechten tot het eind en verder, dus niet voor niets zo populair in Japan.
    En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen..

  10. #60
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by boldhead View Post
    Liever een slechte naam, dan geen naam! (Gordeause "wijsheid")
    En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen..
    Werp!

  11. #61
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    ik reageer hier niet op omdat ik zo nodig Gordeau wil verdedigen, maar meer omdat ik slecht tegen stoere internetmannetjes zoals jij kan... maar ik denk niet dat Gordeau er moeilijk over doet om dit soort dingen in bepaalde plekken in amsterdam te herhalen, daar is ie zeker gek genoeg voor
    Een forum is, net als een column, een medium om je mening te uiten zonder gelijk een klap te vangen. Dat is het hele idee...

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  12. #62
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Je kan ook Hans Kraaij jr een column laten schrijven.Die hangt altijd de demagoog uit ha ha.Maar goed ik ben het ook niet altijd met hem eens in de columns.Maar dat zal iedereen hebben met hem of andere columnisten.Nederland is nog altijd een vrij land......

  13. #63
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    vriend, ben je scheel? lees mn eerste zin, ik probeer Gordeau niet te verdedigen, die man moet lekker zelf weten hoe hij zich gedraagt daar oordeel ik niet over. Ik ben op m'n haagse pikkie getrapt omdat jij een grote bek over hagenezen heb, wat opzich geen probleem is, maar ik trek het slecht omdat je het niet in iemands gezicht zegt maar laf op het internet veilig achter je toetsenbordje. Als je het in het echte leven niet zegt zet dan geen grote bek op op internet, internethooligan.
    Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!
    Last edited by Vale Tudo; 21-10-2010 at 18:52.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vale Tudo View Post
    Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!
    misschien vinden jullie elkander in real life best aardig...

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  15. #65
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vale Tudo View Post
    Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!
    Nou ik ben benieuwd naar de video, gezien die smiley gaat dat wel gezellig worden denk ik

  16. #66
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #67
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vale Tudo View Post
    Volgens mij is een forum toch om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen toch? Of zit jij ook onder de befaamde hagenese 80- IQ grens? Als je een keertje naar Amsterdam gaat moet je even een tijdstip en locatie doorgeven, dan zeg ik recht in je gezicht dat je een %$$#*& hagenees bent en dan krijg je daarna een haags bakkie van me oke? Maken we er een video'tje van en posten het op mixfight, iedereen weer happy!
    Ah weer stoere praat

    Afspreken zelfs

    Jij moet wel heel tof zijn

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Op welk gala gaan jullie vechten?


    op de vot dermit

  19. #69
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    lolz

    maar alle gekheid op een stokje, ik denk niet dat "vecht talent"en daar hard voor werken samen hoeft te gaan met een mooi en minzaam karakter, als dat zo is dan is dat meegenomen maar meer niet.

    Van wat ik van Gordeau gezien heb heb ik ook geen hoge pet op idd maar dat die man dan geen column zou moeten schrijven is natuurlijk onzin.
    Bovendien kijken we meestal liever naar bad guys dan naar (saaie) good guys, zie ook Yvel en een Badr, dat zijn toch vaak smaak makers that you love to hate.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  20. #70
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Gerard Gordeau is niet de "vechtsportpionier" waar wij als Nederlanders trots op moeten zijn.

    Ik kijk liever naar mensen als Remco Pardoel, Bert Kops, Rob Kaman, Ernesto Hoost, Mark Huizinga... om er maar een paar te noemen.
    x2!

    Als je iemand z'n oog eruit drukt of aan z'n kop loopt te knabbelen als een knaagdier heb je geen respect en spoor je niet, punt.
    Fighting is poetry in motion

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •