MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default 'Politie wil verklaring tegen Badr Hari'

    "De politie wil via mijn cliënt Badr Hari pakken." Dat zegt de advocaat van de portier die in februari zwaar mishandeld werd voor de deur van Club Blinq tegen AT5.
    K1-vechter Hari is verdachte in deze zaak. Volgens de raadsman zou er vanuit de politie druk op het slachtoffer worden uitgeoefend om aangifte te doen tegen Hari. Dat wil de portier echter niet. Hij ontkent acht maanden na het incident zelfs dat Hari die bewuste avond bij club Blinq aanwezig was. Volgens de advocaat kent zijn cliënt Badr Hari niet eens.
    De politie reageert tegen AT5 verbaasd op deze verklaring. Een woordvoerder laat weten dat ze het slachtoffer namelijk al drie maanden niet hebben gesproken. Ook de uitspraak dat Hari die avond niet aanwezig zou zijn geweest, wekt bevreemding. "Dit past niet in het beeld dat we op het moment hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd", aldus de woordvoerder.
    Hari zelf is al maanden voortvluchtig. De K1-vechter ontkent zelf de mishandeling. Hij zit in Marokko. Hari zegt zich zelf bij de politie te melden. Wanneer is nog onduidelijk.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    geen aangifte geen zaak beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    geen aangifte geen zaak beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)
    als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
    alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Die portier is doodsbang....

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Piet Hein View Post
    Die portier is doodsbang....
    Denk eerder dat hem een geldsom is uitgeloofd als hij alles ontkent.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Denk eerder dat hem een geldsom is uitgeloofd als hij alles ontkent.
    jijwelpunt.nl

    Ik denk dat hij misschien dreigmails of iets in die richting heeft gehad..
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    +Kut
    Posts
    608
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht dat tegenwoordig wanneer een slachtoffer geen aanklacht in durft te dienen of een aanklacht intrekt na bijvoorbeeld bedreigingen dat jusititie dan de aanklacht overneemt?

    of heb ik dat verkeerd? Roy?
    MrMiyagi sais "Ja Zegge!?"

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Het wordt nu een welles-nietes spel en dat zal niet veranderen tot het moment dat Badr z'n verantwoordelijkheid pakt en zich in Nl meldt.
    Quote Originally Posted by MrMiyagi View Post
    Ik dacht dat tegenwoordig wanneer een slachtoffer geen aanklacht in durft te dienen of een aanklacht intrekt na bijvoorbeeld bedreigingen dat jusititie dan de aanklacht overneemt?

    of heb ik dat verkeerd? Roy?
    Ik ben geen Roy, maar ik dacht dat dit voor huiselijk geweld gold.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
    alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    geen aangifte geen zaak beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)
    Het slachtoffer hoeft trouwens helemaal geen aangifte te doen . Het OM kan er ook een zaak van maken en aangezien de Nederlandse vechtsportscene onder druk staat bij de Gemeente Amsterdam zou me dat niets verbazen.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat de portier overhoop geknald wordt als hij gaat getuigen. Hari heeft genoeg onderwereld maatjes die hem wel willen beschermen door de enige getuige in het proces van kant te maken.

    En dat weet de portier ook wel (die heeft vast al tig bedreigingen gehad) dus er is geen case.

    Maar ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen.

    - Hari blijft schuilen in Marokko
    - portier houdt zich van het domme

    Hoe lang gaat dit voortduren? Is er een tijdslimiet wanneer de case gedropped wordt en het weer 'veilig' wordt om terug naar NL te komen?
    Het zou dom zijn om de rest van z'n leven in Marokko te schuilen. Elk jaar verdient hij een miljoen euro met z'n partijen. Dus dat loopt hij nu mis.

    En als over 5 jaar de zaak wordt gedropped dan is hij zo lang eruit geweest en oud dat hij geen kans meer maakt om zelfs maar geselecteerd te worden voor K-1.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Het slachtoffer hoeft trouwens helemaal geen aangifte te doen . Het OM kan er ook een zaak van maken en aangezien de Nederlandse vechtsportscene onder druk staat bij de Gemeente Amsterdam zou me dat niets verbazen.
    Ja maar als de portier zegt dat Badr er niet bij was heeft het OM bijzonder weinig kans

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Piet Hein View Post
    Die portier is doodsbang....
    en dat kun je hem niet eens kwalijk nemen....misschien niet eens voor badr maar meer voor gasten die daar omheen hangen of 'fans'
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    dat is dan ook weer klaar , geen getuigen geen zaak !!!! gewoon melden dus in nederland ,een paar dagen voorarrest en naar huis . gr hans

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Lekker weg laten blijven die gadvr hari. Geen toevoeging hier. slechte sportman, slecht voorbeeld voor jongeren.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Aangifte of niet, als er meerdere getuigen zijn die Hari aanwijzen als verdachte is hij waarschijnlijk evengoed de klos. Dergelijke zaken zijn al eerder voorgekomen...

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Er hangt weer teveel slijm langs je mond, ff weg vegen of een emmer eronder houden..
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    x2

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by arabic-sniper View Post
    Er hangt weer teveel slijm langs je mond, ff weg vegen of een emmer eronder houden..
    Heb het je al eens vaker gezegd, reageer aub ff normaal man.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
    alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)
    x3 mocht hij t gedaan hebben mee afstraffen zoals elke andere persoon!
    Maar ik denk idd ook dat meneer de portier een beetje bang is.. t zaakje stinkt heb ik t idee

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ja is toch lullig, zo loopt hij voor lul, hij moet blij zijn dat ik het zeg..
    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Heb het je al eens vaker gezegd, reageer aub ff normaal man.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by arabic-sniper View Post
    Ja is toch lullig, zo loopt hij voor lul, hij moet blij zijn dat ik het zeg..
    Dat is jou mening, maar we gaan het hier niet op de man spelen.. dat doe je maar via pm

    Nu weer on-topic aub.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    dat ie weg blijft, zegt eigenlijk alles over zijn betrokkenheid in deze zaak...
    aanleiding voor z'n vakantie was die actie tegen Gerges in de Arena geloof ik...

    trouwens, over dat gevecht doen ook de meest vreemde verhalen de ronde....heb de meest maffe dingen gehoord...

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dat ie weg blijft, zegt eigenlijk alles over zijn betrokkenheid in deze zaak...
    aanleiding voor z'n vakantie was die actie tegen Gerges in de Arena geloof ik...

    trouwens, over dat gevecht doen ook de meest vreemde verhalen de ronde....heb de meest maffe dingen gehoord...
    voor jou een tip. horen zien en zwijgen.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik hoop hem snel weer terug te zien in de ring

  25. #25
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    voor jou een tip. horen zien en zwijgen.
    want?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •