MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Crocop vs Roy Nelson? (UFC 125)

    “I wonder if Lorenzo [Fertitta] is going to call Cro Cop to see if he wants to fight, he is [a] legend and has done some great things, would love the challenge, but as everybody knows I just like to fight the best and the challenges that it brings.”
    Roy Nelson was scheduled to meet Shane Carwin at UFC 125, but Carwin pulled out with neck and back injuries. One fighter who doesn't seem to mind facing "Big Country" is Mirko 'Cro Cop' Filipovic. The Croatian recently said, he doesn't mind being Carwin's replacement at UFC 125. Apparently, The Ultimate Fighter season 10 winner doesn't mind hooking up with the Pride 2006 Grand Prix winner either (via Fighters Only). If this fight does indeed go down, who do you have? Nelson or Cro Cop?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lijkt me een leuke pot
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Altijd leuk om Cro Cop te zien vechten.. Maargoed zie hem niet graag verliezen en Cro Cop is duidelijk uit vorm, en heb gewoon geen zin om Cro Cop weer eens te moeten zien verliezen.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Maar Big Country die slaag krijgt is wel tof en als dat door CC kan gebeuren is dat mooi. Maja heb dezelfde twijfels.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    cc was 98 kg zn vorige gevecht. waarom probeert hij het niet op lhw?

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Dat ze Nelson maar tegen Mir zetten en Cro-Cop een andere tegenstander zoeken.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Maar Big Country die slaag krijgt is wel tof en als dat door CC kan gebeuren is dat mooi. Maja heb dezelfde twijfels.
    I couldn't have said it better myself

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Het is al lang niet meer leuk om Cro Cop te zien vechten! Noem de laatste partij die leuk was eens...? Cro Cop krijgt ook van Nelson weer een pak slaag. Daar zit toch niemand op te wachten! Zowel de Cro Cop fans, waar ik zelf toch een hele grote was, als vechtsport fans niet. Cro Cop is al lang de Pride Cro Cop niet meer en zal het nooit meer worden. Het is elke keer weer als dit en als dat. Zonde van de reputatie van de man, hij helpt hem op deze manier grondig naar de Kl*^te.

    Ben verre van een fan van Nelson, maar Cro Cop is geen partij voor hem. En dan? Verdient een van beide dan een titleshot, zoals dat met Carwin het geval zou zijn geweest? Is toch een lachertje? Cro Cop voor een titleshot, op basis waarvan? Dan geef ik nog eerder Nelson de kans op een titleshot op basis van zijn prestaties.

    Doet me pijn om te zeggen dat ik Cro Cop liever zie stoppen nu hij nog zijn cult status heeft. Als hij zo doorgaat verspeeld hij die ook nog en dat zou eeuwig zonde zijn van de vechter Cro Cop.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Het is al lang niet meer leuk om Cro Cop te zien vechten! Noem de laatste partij die leuk was eens...? Cro Cop krijgt ook van Nelson weer een pak slaag. Daar zit toch niemand op te wachten! Zowel de Cro Cop fans, waar ik zelf toch een hele grote was, als vechtsport fans niet. Cro Cop is al lang de Pride Cro Cop niet meer en zal het nooit meer worden. Het is elke keer weer als dit en als dat. Zonde van de reputatie van de man, hij helpt hem op deze manier grondig naar de Kl*^te.

    Ben verre van een fan van Nelson, maar Cro Cop is geen partij voor hem. En dan? Verdient een van beide dan een titleshot, zoals dat met Carwin het geval zou zijn geweest? Is toch een lachertje? Cro Cop voor een titleshot, op basis waarvan? Dan geef ik nog eerder Nelson de kans op een titleshot op basis van zijn prestaties.

    Doet me pijn om te zeggen dat ik Cro Cop liever zie stoppen nu hij nog zijn cult status heeft. Als hij zo doorgaat verspeeld hij die ook nog en dat zou eeuwig zonde zijn van de vechter Cro Cop.
    x2
    je haalt de woorden uit mijn mond.
    ik ben een gigantische cro cop fan, maar hij heeft zijn tijd gehad. no shame in that... elk kampioen wordt op een gegeven moment ouder en presteert minder goed. betekent niet dat cro cop niet alle respect verdient maar ik vind ook dat hij maar eens moet denken aan stoppen met vechten. hij heeft al een geweldige carriere gehad.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ik ben een super grote cro cop fan mar roy nelson is geen walk in the park
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #11
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf een Cro Cop fan, en vind dit een goeie match-up na zīn laatste prestatie. Heb er vertrouwen in dat deze keer het niet zoīn lachertje zal zijn als zīn laatste gevecht.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    cc is exit, netzoals otiz. Roy Nelson mepte struve uit met een goeie rechtse binnen 40 sec.

    F$cking hillbilly

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ik blijf een Cro Cop fan, en vind dit een goeie match-up na zīn laatste prestatie. Heb er vertrouwen in dat deze keer het niet zoīn lachertje zal zijn als zīn laatste gevecht.
    CC laatste gevechten zijn haast een lachertje. Helaas een constatering. Of weet jij een partij van de laatste jaren die goed was?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    Roy Nelson bij right hand KO!!

    Crocop gaat idd Ken Shamrock, Tito Ortiz, Chuck Liddell, Gilbert Yvel etc. achterna.

    Ooit bijna onverslaanbare sterren, nu kanonsvlees voor opkomend talent.
    HELAAS...

  15. #15
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    een makkie voor nelson. obv de laatste gevechten van cc zou ik geen idee hebben op welke manier hij zou moeten winnen.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Roy Nelson bij right hand KO!!

    Crocop gaat idd Ken Shamrock, Tito Ortiz, Chuck Liddell, Gilbert Yvel etc. achterna.

    Ooit bijna onverslaanbare sterren, nu kanonsvlees voor opkomend talent.
    HELAAS...
    Dat is idd waar. Ik kijk er liever niet meer naar omdat je steeds de vergelijking met vroeger maakt. Maar de mensen die zeggen dat zijn status als 'legende' o.i.d hierdoor kapotgaat hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen. Die highlightreel knockouts zullen niet vergeten woorden. Muhammad Ali en Tyson zijn aan het einde van hun carriere ook vies ten onder gegaan en toch hebben ze nog dezelfde status.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Dat is idd waar. Ik kijk er liever niet meer naar omdat je steeds de vergelijking met vroeger maakt. Maar de mensen die zeggen dat zijn status als 'legende' o.i.d hierdoor kapotgaat hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen. Die highlightreel knockouts zullen niet vergeten woorden. Muhammad Ali en Tyson zijn aan het einde van hun carriere ook vies ten onder gegaan en toch hebben ze nog dezelfde status.
    Maar die zijn nog redelijk op tijd gestopt. Ik hoop dat CC hetzelfde doet. Want wat een super knokker was t!!! Saku is ook zo'n voorbeeld.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Toch hoop ik dat CC met een highkick nelson KO'ed.

    Maar het vuur is weg idd.

    Ik quote:

    I want a normal life. I'm entering a cage and thinking about fishing in Privlaka. You can't win that way. Maybe I should've quit after I won the open weight grand prix."
    bron: http://www.mmamania.com/2009/09/20/m...-prix-in-2006/

  19. #19
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoef die pot echt niet te zien. CC is over,.. helaas maar waar.
    En zoals we gezien hebben krijg je Nelson niet makkelijk KO (zie partij tegen JDS) dus zie eigenlijk geen kansen voor CC.
    hoop dus ook echt dat dit niet doorgaat.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik wil nog 1 keer iemand zwaar KO zien gaan op die LHK (en niet CC zelf...). Dus nog een keer Nelson op UFC 125 en dan kappen.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Hele topic weer voor niks, want:

    Roy Nelson is out of UFC 125 and Jose Aldo-Josh Grispi might be in, according to reports.

    Promoters have sent contracts to 145-pound champion Aldo and Grispi for the Jan. 1 show in Las Vegas, Versus.comand the Boston Herald report. It would be the featherweights' debut for UFC following the brand's absorption of World Extreme Cagefighting.

    If everything goes as planned, Aldo-Grispi would take the place of Shane Carwin-Roy Nelson as the co-main event. Carwin withdrew from the card because of an ailing back.

    The Ultimate Fighting Championship would not confirm Aldo-Grispi, although it did confirm that Nelson is off the card.

    Grispi had been scheduled to face Erik Koch on Nov. 11, but that won't happen if the Aldo fight happens, according to Versus.com.


    Nelson off UFC 125; Aldo-Grispi planned? - MMA Fighting Stances: Mixed martial arts intelligence from the cage and ring - USATODAY.com

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •