MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default Amsterdam vreest invasie hooligans




    AMSTERDAM - Er zijn aanwijzingen dat de betoging van de English Defence League (EDL), morgen in Amsterdam, zou neerkomen op een ,,veldslag'' tussen voetbalhooligans uit diverse landen en de politie.



    Dat zegt burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam. Hij heeft overwogen de demonstratie - bedoeld als steunbetuiging voor Geert Wilders en de PVV - te verbieden, maar besloot dat die toch mocht doorgaan. Alleen niet op het Museumplein, maar weg van de binnenstad in het Westelijk Havengebied.
    De EDL is op zichzelf al een soort samenwerkingsverband van rivaliserende voetbalhooligans tegen een gemeenschappelijke vijand zoals buitenlanders. Woensdag kwam er volgens Van der Laan ,,nieuwe, harde informatie'' dat die hulp zouden krijgen van ,,Nederlandse groepen die uit zijn op een confrontatie''.
    ,,De EDL, Ajax-supporters en de tegendemonstranten van groepen als Antifascistische Aktie Amsterdam vormden al een explosief mengsel en daar komen die andere hooligans bij. De emmer stond al helemaal vol, maar nu loopt die over'', zo vreesde de burgemeester.
    'Noodbevelen' en 'strikte tolerantiegrenzen' omtrent bijvoorbeeld discriminatie moeten ingrijpen vergemakkelijken, ook als losse groepen alsnog proberen de binnenstad in te komen.
    ----
    Ajax-supporters dulden EDL niet in hun stad



    29-10-10 09:21 uur

    AMSTERDAM - De extreemrechtse English Defence League (EDL) is zaterdag wat Ajax-supporters betreft niet welkom in Amsterdam. De website AFCA.nl roept Ajax-aanhangers op om zaterdag naar de demonstratie in de Generatorstraat te komen, ''omdat wij geen (gewelddadig) racisme en fascisme in onze stad tolereren''.

    ANP


    Op de homepage van de site voor Ajax-supporters staat een foto van een EDL-demonstratie met een rood kruis daar doorheen en daarboven de tekst 'Niet in onze stad!'.

    De schrijvers van de oproep stellen geen geweld tegen de politie te willen gebruiken en de EDL niet te dulden in Amsterdam. Ajax-supporters zullen volgens de site om 13.00 uur verzamelen op station Sloterdijk, alvorens ze naar de Generatorweg in het Westelijk Havengebied zullen trekken. (ANP)


    http://www.afca.nl/index_3.htm?x=484&y=417

    vechtsport is slecht, verbieden die hap. maar voetbal, daar komen geen problemen van....

    wordt morgen volgens mij een broeierig sfeertje in amsterdam, laat ik net morgen met een paar maten naar amsterdam gaan.......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als je morgen toch gaat ... filmen die handel
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Pfff laat ze lekker wegblijven!
    Niet Mendo en z'n maten hoor. Die mogen gewoon komen hahaha.
    Ga zaterdag worstelen kijken in Dordrecht dus mag het allemaal missen denk ik.....

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap het niet... domme leeghoofden verpesten alles.

    Uiteraard gaat dit alles gebruikt worden om Geert Wilders consequent te linken aan dat soort debielen. Laat ze toch wegblijven, ze doen de zaak geen goed.

    Kan iemand mij uitleggen waarom buitenlanders überhaupt een vergunning krijgen om te komen lopen in een protest mars? Fuck die mongolen.


  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg: politiefuik!! Eerlijk is eerlijk,want stel je toch is voor dat er tussen al die honderden voetbalhooligans in Amsterdam 1 kickbokser loopt.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik zeg: politiefuik!! Eerlijk is eerlijk,want stel je toch is voor dat er tussen al die honderden voetbalhooligans in Amsterdam 1 kickbokser loopt.
    tja.. ga er maar wel van uit

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb morgen niks te doen, denk dat ik naar Amsterdam ga om een lekker potje te knokken

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Zou Eberhard nu ook voetbal willen gaan verbieden? Dit is toch duidelijk een verwijzing van het circuit van het voetbal.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #9
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik heb morgen niks te doen, denk dat ik naar Amsterdam ga om een lekker potje te knokken

    Heb nog wel een paar leuke adressjes voor je hoor

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Snap het probleem niet echt, gewoon de wedstrijd verbieden als men al vreest voor een "veldslag".

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Jij snapt het probleem inderdaad niet... er werd namelijk helemaal geen wedstrijd gespeeld

    Achteraf natuurlijk storm in een glaasje water.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Heb nog wel een paar leuke adressjes voor je hoor
    Blue Oyster Bar zeker

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    was idd nix....... was weer een leuk dagje amsterdam!!


    op de vot dermit

  14. #14
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Jij snapt het probleem inderdaad niet... er werd namelijk helemaal geen wedstrijd gespeeld

    Achteraf natuurlijk storm in een glaasje water.
    Idd!
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •