MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default bezoekers op de vuist op vechtsportgala

    en de aanval continues
    dit is precies wat de burgemeester wil zien om er een zaak van te maken.
    de dammn media kan er ook wat van zeg, alles opblazen of was het echt zo erg.
    wie was erbij in the sand?

    bron at5: http://www.at5.nl/artikelen/51185/be...-bij-vechtgala
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Jongens... Waar gaat dit heen!!!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    En dit was een reactie van een at5 lezer op twitter;

    Afgelopen vrijdag is er gevochten in de escape, cooldown café, jantjes verjaardag en zo kan ik nog honderden dingen opnoemen.

    At5 ik had jullie echt hoger ingeschat!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Ik was in de Sand gister en idd redelijke vechtpartij om niets eigenlijk.

    Het ging om de uitslag van de partij tussen Malik Groenburg en Miles Simson. Heb niks gezien dat mensen verhaal gingen halen bij de jury. Wat ik achteraf gehoord heb ging het om een uit de hand gelopen grapje tussen supporters van Malik en Miles. Stond er zelf nog geen 3 meter vandaan. Grootste ergnis vind ik dat mensen die er niks mee te maken hebben mee gaan bemoeien of mee gaan doen om allen het vechten. Im mijn ogen geen echte vechtsport liefhebbers. Maar goed dit is weer voer voor de burgemeester donderdag a.s.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil deze 'fans' van harte bedanken voor hun overdachte actie in de aanloop naar de gemeenteraadsvergadering van 4 november aanstaande. Mede namens de burgemeester van Amsterdam.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Ik wil deze 'fans' van harte bedanken voor hun overdachte actie in de aanloop naar de gemeenteraadsvergadering van 4 november aanstaande. Mede namens de burgemeester van Amsterdam.
    x2!
    Fighting is poetry in motion

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik was toen al weg, dit is laat op de avond gebeurd he ?

    en wat was de uit de hand gelopen grapje dan?

    en zoals iemand al zie, gister avond is er in de escape ook gevochten en op tal van plaatsen. Zelfs op het verjaardags feestje van een proffesor collega van mij gister avond kregen 2 mensen ruzie...
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij verteld is dat een dame hard voor Malik aan het schreeuwen was naast iemand voor Miles. Na de uitslag sloeg hij zijn arm om haar en zei dat ze nu ook zo hard voor Miles mag schreeuwen. Hierop haalt een persoon daarnaast uit naar die persoon naast de dame.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Ach ja.. een hoop gezeik de laatste tijd rondom gala's, en dan is er toch nog iemand die het in zn botte hersens haalt om te gaan knokken tijdens een gala! een woord: triest!

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Erg jammer dit weer. Als we de vechtsportgala's in Nederland willen behouden, zullen de organisatoren meer aan zelfregulering moeten doen. Anders regelen anderen het voor je, zie Amsterdam. En volgens mij is er ook niet veel tijd meer. Een voorbeeld zou zijn een zwarte lijst bijhouden waarop niet-welkome gasten worden geregistreerd. Een keer je niet gedragen, en je komt geen gala meer binnen. Ik snap wel dat dit op praktische bezwaren (id-controle's e.d.) zal stuiten, maar als er niets gebeurt, ben ik bang dat het binnenkort afgelopen is.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Erg jammer dit weer. Als we de vechtsportgala's in Nederland willen behouden, zullen de organisatoren meer aan zelfregulering moeten doen. Anders regelen anderen het voor je, zie Amsterdam. En volgens mij is er ook niet veel tijd meer. Een voorbeeld zou zijn een zwarte lijst bijhouden waarop niet-welkome gasten worden geregistreerd. Een keer je niet gedragen, en je komt geen gala meer binnen. Ik snap wel dat dit op praktische bezwaren (id-controle's e.d.) zal stuiten, maar als er niets gebeurt, ben ik bang dat het binnenkort afgelopen is.
    Ik denk niet dat zoiets veel zal uithalen. Ruzietjes kunnen altijd en overal uitbreken om de meest banale redenen. Ik heb het zelfs een keer bij de AH uit het niets zien gebeuren. Dus ik denk niet dat zwarte lijsten iets zullen uithalen. Tenzij het zoals in het voetballen om hooligans zou gaan die telkens weer opvallen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ja maar werd er daar ook gedacht dan....zomaar een ghrapje maken????? oeh......

    tja en als iemand die niet leuk vind heb je het recht uit je plaat te gaan of nog leuker dreigen of zelfs slaan....


    wat een randdebielen....... sorry hoor maar dit gaat fucking nergens over......

    doe normaal!!!!!

    hoe was het gala voor de rest dan?
    om het wel interresant te maken? octavius?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik denk niet dat zoiets veel zal uithalen. Ruzietjes kunnen altijd en overal uitbreken om de meest banale redenen. Ik heb het zelfs een keer bij de AH uit het niets zien gebeuren. Dus ik denk niet dat zwarte lijsten iets zullen uithalen. Tenzij het zoals in het voetballen om hooligans zou gaan die telkens weer opvallen.
    Ben ik met je eens, maar als er van allerlei kanten kritiek komt, moet je kunnen laten zien dat je je ervan bewust bent en dat je er iets mee doet. Dat doen voetbalclubs/stadions ook. Niemand kan voorkomen dat er zo nu en dan een incident plaatsvindt, maar je moet wel kunnen aantonen dat je maatregelen hebt getroffen om het te voorkomen dan wel dat hierdoor de kans in de toekomst kleiner wordt. Dan heb je in ieder geval een verhaal als ze straks vergunningen beginnen te weigeren.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Wat mij verteld is dat een dame hard voor Malik aan het schreeuwen was naast iemand voor Miles. Na de uitslag sloeg hij zijn arm om haar en zei dat ze nu ook zo hard voor Miles mag schreeuwen. Hierop haalt een persoon daarnaast uit naar die persoon naast de dame.
    Ik stond er vanavond weer eens als portier, het begin inderdaad zoals je zegt, toen was het nog redelijk in de hand. maar die dame kreeg toen ook van iemand een knal en toen brak echt de hel los en gingen allelij anderen mensen zich er ook mee bemoeien en werd het een grote vechtpartij. heel jammer.... is voor het eerst sinds tijden dat we zo'n gezeik hebben gehad op een gala.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ben ik met je eens, maar als er van allerlei kanten kritiek komt, moet je kunnen laten zien dat je je ervan bewust bent en dat je er iets mee doet. Dat doen voetbalclubs/stadions ook. Niemand kan voorkomen dat er zo nu en dan een incident plaatsvindt, maar je moet wel kunnen aantonen dat je maatregelen hebt getroffen om het te voorkomen dan wel dat hierdoor de kans in de toekomst kleiner wordt. Dan heb je in ieder geval een verhaal als ze straks vergunningen beginnen te weigeren.
    Dat ben ik met je eens. Maar dat is de taak van de beveiliging om zoiets te sussen of de kop in te drukken. Ik bedoel alleen dat zwarte lijsten zulke, toch behoorlijk zeldzame, incidenten niet zullen oplossen. Omdat het hierbij niet gaat om hooligans die naar zoiets toe gaan met het plan om even lekker te gaan rossen. In zulke gevallen kun je met recht spreken van geďsoleerde incidenten.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Jaa fijn dit alleen maar voer en munitie voor Amsterdam

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Na de vechtpartij was groot gedeelte van het publiek weg. Maar enkele 'fans' waren met een uitslag niet eens gooide met flesjes water en wat stoelen. Ze werden snel zonder dat ze tegenwerkte de sand uitgezet. Ook bij de finale vonden sommige dat je met flessen moest gooien. Trieste avond voor de organisatie, de echte fans en heel vechtsportend Nederland.

    Btw zo zwarte lijst werkt niet zomaar. Je zit dan met regelgeving en wetten. Is niet zomaar ff een lijstje maken.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    bedankt stelletje klootzakken, nu hebben jullie de burgemeester een stok gegeven om mee te slaan.

    Dat er in een discotheek ook gevochten is, is geen excuus. Die worden niet met een vergrootglas bekeken zoals vechtsporters.


  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Mja dan kan de burgermeester alle kermissen , discotheken , kroegen , ook wel sluitenwant daar wordt tenslotte ook geknokt

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    ja jongens dit is niets nieuws hoor het probleem zijn niet die opstootjes (ook wel een beetje hoor) maar de aandacht die hier aan gegeven word.
    Die achtelijke peeneenden die denken dat ze heel tof zijn om tijdens een sport wedstrijd alles te gaan lopen verkloten die heb je overal dit zijn vaak de zuurstof misbruikte 1cellige pantoffel kneuzen van de maatschapij!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Btw zo zwarte lijst werkt niet zomaar. Je zit dan met regelgeving en wetten. Is niet zomaar ff een lijstje maken.
    Is dat dan een reden om het maar niet te doen?! Er zal iets moeten gebeuren, en snel, anders hoeft het straks niet meer.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De Telegraaf heeft het inmiddels ook opgepakt;

    Vechtgala ontaardt in matpartij

    AMSTERDAM - Het vechtgala The Friday Night, Fight Night in Amsterdam is gisteravond uitgelopen op een massale vechtpartij in het publiek.

    Volgens AT5 ontstond het tumult in evenementencomplex The Sand aan de Mekongweg in Amsterdam na onvrede over een beslissing van een scheidsrechter. Een aantal bezoekers wilde verhaal gaan halen bij de scheidsrechter, maar werd tegengehouden door beveiligers. Bij de vechtpartij die daarop volgde, raakten twee beveiligers gewond.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Ik was in de Sand gister en idd redelijke vechtpartij om niets eigenlijk.

    Het ging om de uitslag van de partij tussen Malik Groenburg en Miles Simson. Heb niks gezien dat mensen verhaal gingen halen bij de jury. Wat ik achteraf gehoord heb ging het om een uit de hand gelopen grapje tussen supporters van Malik en Miles. Stond er zelf nog geen 3 meter vandaan. Grootste ergnis vind ik dat mensen die er niks mee te maken hebben mee gaan bemoeien of mee gaan doen om allen het vechten. Im mijn ogen geen echte vechtsport liefhebbers. Maar goed dit is weer voer voor de burgemeester donderdag a.s.
    Inderdaad Harm, dit komt wel heel erg slecht uit!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De Telegraaf heeft het inmiddels ook opgepakt;

    Vechtgala ontaardt in matpartij

    AMSTERDAM - Het vechtgala The Friday Night, Fight Night in Amsterdam is gisteravond uitgelopen op een massale vechtpartij in het publiek.

    Volgens AT5 ontstond het tumult in evenementencomplex The Sand aan de Mekongweg in Amsterdam na onvrede over een beslissing van een scheidsrechter. Een aantal bezoekers wilde verhaal gaan halen bij de scheidsrechter, maar werd tegengehouden door beveiligers. Bij de vechtpartij die daarop volgde, raakten twee beveiligers gewond.
    Hier ook al: PowNed : Matpartij op vechtgala

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •