MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default Binnen 2 sec snelste dames KO!!

    http://www.youtube.com/watch?v=fv5pIAMlEeA

    NW-ling party Hellevoetsluis Chantal van Prooijen ( Phuket Gym) vs Tantra (Pattaya Gym)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    zozo die viel gelijk weg zeg...
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    NICE

  4. #4
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    NICE
    Ja maar nou zie ik het volgende by de buren en dan kryg ik wel een vieze smaak in me bek kyk is eventjes hier:

    http://www.sportschoolmuilwijk.nl/in...ngraadhouders/


    ff Google en en dat is dat meisje van Fightmasters met Lucia en Verschuur!

    Leuke binnenkomer als nw-ling..
    Last edited by Floyd; 01-11-2010 at 18:16.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    wat is dat weer voor een actie!?
    Zoiets kan echt niet

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Als het niveau verschil dermate groot is dan kan ik alleen maar zeggen SCHANDALIGE match making en bijzonder onsportief gedrag!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik snap het niet boys,

    wat is er nou aan de hand? (het filmpje snap ik natuurlijk wel)

    nu zie ik het.

    Ze is 2e dan Karate.

    maar geen kickboks ervaring? Dan is het toch logisch dat ze als nieuweling start in het kickboksen? Der zit heel wat verschil tussen Karate en Kickboksen hoor, ook in wedstrijden.
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Nou hoewel er een degelijk verschil zit tussen karate en kickboksen, vind ik dat mensen die zo'n hoge graad hebben minimaal moeten beginnen met C-klasse.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Dan nog is Karate een hele andere discipline met andere technieken.
    Ze heeft geen technieken gebruikt die ongewoon zijn in het kickboxen
    of die typisch karate zijn.
    het is gewoon een mooi geplaatste trap.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Zo speciaal was het nou ook niet, gewoon een hoge trap die niet op de dekking kwam (eerste wat je leert, dekking hoog)

    Die trap hoeft niet eens zo perfect en heel hard te zijn als hij 0% bedekt wordt lig je wel.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt dochter van Cro Cop wel

  12. #12

    Default

    Zoals iedereen weet zijn er vele vormen van karate. Deze dame heeft nog NOOIT "full contact" geknokt en begint daarom bij de nieuwelingen.
    Dat dit gebeurd hadden wij ook niet verwacht maar zegt nog maar heel weinig over haar Thaiboks kwaliteiten, die ze overigens inmiddels wel heeft.
    Maar eerlijk blijft eerlijk, Thaiboksen is een hele andere sport!!!!!!
    Ush

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Phuket Gym View Post
    Zoals iedereen weet zijn er vele vormen van karate. Deze dame heeft nog NOOIT "full contact" geknokt en begint daarom bij de nieuwelingen.
    Dat dit gebeurd hadden wij ook niet verwacht maar zegt nog maar heel weinig over haar Thaiboks kwaliteiten, die ze overigens inmiddels wel heeft.
    Maar eerlijk blijft eerlijk, Thaiboksen is een hele andere sport!!!!!!
    Ush

    Deze dame geven jullie aan heeft nog nooit een kickbok of Muay Thai party gedraaiit.Maar iemand die een 1ste graad Judo,2e graad Karate,en dan nog een 1ste graad Jiu-Jutsu heeft en de vele partijen die ze gedaan heeft in deze takken van vechtsport is eigenlijk iets wat je als sportschool weet en natuurlijk niet deze vechter in de nieuweling kan gooien puur uit principieel oogpunt.Niet uit het oogpunt van het is haar 1ste partytje pas want dáár hebben jullie gelijk in want ergens doen jullie niets verkeerd begrijp me goed.

    Neem hetzelfde met een bokser die 30 A-klasse partyen gedraaid heeft maar nog nooit full contact gedaan heeft en gooi deze dan óók in de nieuwelingen klasse .Zal je jong maar wezen die tegenover hem staat.

    In dat op zicht vind ik deze reactie "thaiboksen is een andere sport" dan ook gelden.maar uit principe,en uit eerlijkheid kunnen jullie deze discussie niet winnen .Wél met regels want die zijn niet overtroffen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    tja lastig een inschattingsfout van de trainer is het volgens mij!

    Volgende keer toch maar C klasse?

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Moeilijk om te zeggen of hier sprake was van een mismatch. Na een partij van 2 seconden kun je dat onmogelijk zeggen. Als die highkick niet was aangekomen had je maybe best een leuke evenwichtige match kunnen hebben maar dat kun je nu onmogelijk weten. Een goed stoot/trap kan nu eenmaal meteen einde partij betekenen, dat is deel van de sport.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Floyd View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=fv5pIAMlEeA

    NW-ling party Hellevoetsluis Chantal van Prooijen ( Phuket Gym) vs Tantra (Pattaya Gym)

    Deze dames N-partij was ook binnen 2 seconden afgelopen (op 1:07-1:09):

    http://www.youtube.com/watch?v=LmDx2rlFrLI

    Arev Tasirmaz (Scorpio Gym) slaat met een linkerhoek Anna Jedigarijew (Fight Club, Duitsland) KO.
    En Anna stond nog te tollen op haar benen toenbij de dokter.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Phuket Gym


    Je kan er lang en breed over praten,maar als deze dame al zo een ervaring heeft in de vechtsport in het algemeen,en al zoveel heeft gepresteerd (andere vechtsport of niet) Dan had dat op zijn minst eve eerlijk gemeld mogen worden,en aan de reaktie van jullie : "Phuket Gym" is al te merken dat jullie / deze daar geen seconde over getwijfeld hebben...En dat vindt ik persoonlijk oneerlijk,en niet echt sportief.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arabic-sniper View Post
    Lijkt dochter van Cro Cop wel
    Welke dame bedoel je?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Nu is het maar te hopen dat dat meisje ooit de ring weer in durft. Vind dat iemand met relavante vechtsport/ring/wedstrijdervaring de N-kl over hoort te slaan. Vind het gewoon zielig voor zo iemand die neer gaat, die dan waarsch 0 wedstrijdervaring heeft en er keihard voor getraint heeft.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    lol, ik heb jarenlang met chantal getraind in het jiu jitsu en judo en ik kan zeggen dat deze meid echt de warriors spirit heeft en nieuw is in het wereldje van kickboxen en muay thai. zij heeft jarenlang wado karate gedaan, wat dus niet full contact is.
    Max 400x125

  21. #21
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Chantal heeft nooit full contact gevochten. WTF is het probleem. Als ze zelf neer was gegaan zou niemand wat hebben gezegd.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Dat ze een nieuwelingen partij vecht is op zich helemaal niet raar, maar haar trainer dienst dit wel aan te geven bij de trainer van de tegenstander die dan zelf de keus heeft om de partij door te laten gaan of niet, wel zo sportief.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by masterv View Post
    Chantal heeft nooit full contact gevochten. WTF is het probleem. Als ze zelf neer was gegaan zou niemand wat hebben gezegd.
    dat lijkt me vrij logisch dat niemand iets zou zeggen als het anders was hahaha

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Heb van Theo Maassen geleerd dat Tantra iets met uitstel te maken heeft, maar dat was hier niet het geval.......

    Serieus, Wado is geen full contact, maar toch, als je zo veel vechtsport ervaring hebt is het wel prettig om dat even te melden, voor een nieuwelingen partij... Ook een taak van de promotor/match maker, om de achtergrond van vechters na te gaan. Zeker in die klasse...

  25. #25

    Default

    Ik lees hier al zo lang mee op deze site.
    Erg leuk sommige discussie's sommige wat minder maar deze discussie slaat werkelijk nergens op.
    Ik ben zelf 1 ste dan wado karaten maar zou voor geen goud de ring in willen want karaten is geen thaiboxen
    het is appels met peren vergelijken en dat vind ik een belediging voor beiden sporten. gewoon een wereld van verschil.
    Ook ik was aanwezig die dag en heb de wedstrijd gezien en heeft veel indruk op me gemaakt.
    Vooral dat ik er later achter kwam dat het de aller eerste keer was voor chantal van prooijen in de ring.
    Ze had geen enkele ring en fullcontact ervaringen heeft.
    In tegen deel tot Tantra declerq dit was voor haar de derde partij in de ring NW partij 63.50 kg en zij wist wie chantal van prooijen was en zij is zeer zeker ook geen leek in de vechtsportwereld zij heeft
    ook meerderen malen in de ring gestaan ook met de jeugd klasse
    ( Dus wie heeft er nou meer ervaring zou ik zeggen )
    En chantal van prooijen na horen zeggen heeft in haar jeugd op de maten gestaan (dus geen ring en geen fullcontact)!
    Dus met al vind ik het een terechte winnaar en die ko trap/stoot binnen zoveel sec daar droom toch iedereen Thai/kickboxer van.

    Arhtur

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •