MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Even voor de duidelijkheid. Ik ken Tantra en ze heeft nooit in de jeugdklasse gevochten. Dit was inderdaad haar derde partij.
    Dus Arthur, jou informatie klopt niet volledig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    pats die zat er goed op

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Dit kan iedereen gebeuren. Heeft verder niet te maken met hoeveel evaring iemand heeft.
    Al was het in mijn ogen wel zo netjes geweest als ze het hadden vermeld.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by WadoArthur View Post
    Ik lees hier al zo lang mee op deze site.
    Erg leuk sommige discussie's sommige wat minder maar deze discussie slaat werkelijk nergens op.
    Ik ben zelf 1 ste dan wado karaten maar zou voor geen goud de ring in willen want karaten is geen thaiboxen
    het is appels met peren vergelijken en dat vind ik een belediging voor beiden sporten. gewoon een wereld van verschil.
    Ook ik was aanwezig die dag en heb de wedstrijd gezien en heeft veel indruk op me gemaakt.
    Vooral dat ik er later achter kwam dat het de aller eerste keer was voor chantal van prooijen in de ring.
    Ze had geen enkele ring en fullcontact ervaringen heeft.
    In tegen deel tot Tantra declerq dit was voor haar de derde partij in de ring NW partij 63.50 kg en zij wist wie chantal van prooijen was en zij is zeer zeker ook geen leek in de vechtsportwereld zij heeft
    ook meerderen malen in de ring gestaan ook met de jeugd klasse
    ( Dus wie heeft er nou meer ervaring zou ik zeggen )
    En chantal van prooijen na horen zeggen heeft in haar jeugd op de maten gestaan (dus geen ring en geen fullcontact)!
    Dus met al vind ik het een terechte winnaar en die ko trap/stoot binnen zoveel sec daar droom toch iedereen Thai/kickboxer van.

    Arhtur
    Hoe kom je erbij dat Tantra jeugdpartijen heeft gevochten, Tantra heeft één partij voor Oosterbaan gym gevochten en dit was haar 2e voor Pattayagym van jeugdpartijen weet ik niks vanaf.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Hallo,

    ik ben het er totaal niet mee eens wat hier allemaal op de site gezegt word.
    Tantra wist wel degelijk dat chantal goed was met haar benen. en is meedere malen gewaarschuwd door mensen dat chantal gevaarlijke trappen heb.
    dat werd gezegt door tantra zelf, omdat chantal uit respect nog even na afloop naar haar toe was gegaan om te praten. en toen tegen chantal zij dat ze gewaarschuwd voor haar was. maar buiten dat is het ook wederzijds want chantal is ook gewaarschuwd dat ze super snel is met haar stooten. en tenslotte ze gaan alle 2 niet ongetraaint de ring in. ze zijn beide gewaarschuwd door mensen dat zij gevaarlijke stooten heeft en chantal gevaarlijke trappen heeft. En WADOARTHUR jij heb je goed laten informeren behalve op dat ene stukje dat tantra jeugd partijen heeft gedraait. Je kiest toch immers zelf voor de sport? dus mensen jullie moeten niet iets gaan vertellen terwijl jullie geen verstand hebben wat karate inhoud! of dat er niks gezegt is, want dat is ze wel degelijk en chantal ook!

    Valetina.

    P.s Respect voor beide meiden!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Naar mijn idee is het ook gewoon een mooie hoge trap,maar eve los van die hele trap en knock-out :

    Als een dame al ervaren is in welke vechtsport dan ook,dan sta je naar mijn idee wel eve iets anders en zelfverzekerder in de ring met je eerste kickbokswedstrijd (beginnersklasse) als normaal,vandaar dat ik het niks meer als sportief en eerlijk vindt om deze ervaring ook van te voren eve te melden.Gebeurt is gebeurt,en de dame die neer is gegaan zal ongetwijfeld balen,maar bij deze :

    Kin omhoog,schouders naar achter,en gewoon weer die ring in! Laat je niet kisten! Net 1 wedstrijd gehad,en wat mij betreft een al hele goeie rematch in the making! Dus succes meid!
    Last edited by Peter0711; 03-11-2010 at 18:31.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Kin omhoog,schouders naar achter,en gewoon weer die ring in!
    In dit geval zou ik toch ander advies willen geven: kin op de borst, hoofd tusssen je schouders en handjes omhoog

    Valetina geeft het verder heel mooi weer naar mijn idee.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #33
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Wat een papegaaien allemaal.
    Er wordt zonder kennis van feiten te hebben, zondermeer aangenomen dat de hoek van Tantra niet op de hoogte was van de geschiedenis van Chantal. En dat blijft maar herhaald worden, ondanks dat anderen duidelijk maken dat het wel degelijk het geval was.
    Chantal was weken van tevoren al zenuwachtig, Tot en met in de ring, waar ze trilde als een rietje van de zenuwen en niet eens naar Tantra durfde te kijken.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Even ter info....

    Tantra en haar trainer waren inderdaad op de hoogte van de geschiedenis van Chantal.
    De informatie kwam echter van andere mensen die dit wisten en niet van de trainer van Chantal....

  10. #35
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Als de tegenpartij inderdaad op de hoogte was van de geschiedenis van de dame in kwestie,en daar ook zelf helemaal geen problemen mee hadden,veranderd dat de hele situatie natuurlijk wel een beetje. (Alleen heb ik daar overheen gelezen in dit topic,totaan de post net van Vuurvlieg,die aangeeft dat dit van een 3de kwam. )

    Daarintegen ben ik wel van mening dat als iemand ervaring heeft met "andere" vechtsporten,en daar ook vrij gedreven in is,dat er wel eve gekeken kan worden of de beginnersklasse ook daadwerkelijk een goeie klasse is om te beginnen. (niet zozeer voor deze wedstrijd hoor,maar gewoon in het algemeen)

    Verder begint het een beetje een storm ineen glas water te worden denkik

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by valetina View Post
    Hallo,

    ik ben het er totaal niet mee eens wat hier allemaal op de site gezegt word.
    Tantra wist wel degelijk dat chantal goed was met haar benen. en is meedere malen gewaarschuwd door mensen dat chantal gevaarlijke trappen heb.
    dat werd gezegt door tantra zelf, omdat chantal uit respect nog even na afloop naar haar toe was gegaan om te praten. en toen tegen chantal zij dat ze gewaarschuwd voor haar was. maar buiten dat is het ook wederzijds want chantal is ook gewaarschuwd dat ze super snel is met haar stooten. en tenslotte ze gaan alle 2 niet ongetraaint de ring in. ze zijn beide gewaarschuwd door mensen dat zij gevaarlijke stooten heeft en chantal gevaarlijke trappen heeft. En WADOARTHUR jij heb je goed laten informeren behalve op dat ene stukje dat tantra jeugd partijen heeft gedraait. Je kiest toch immers zelf voor de sport? dus mensen jullie moeten niet iets gaan vertellen terwijl jullie geen verstand hebben wat karate inhoud! of dat er niks gezegt is, want dat is ze wel degelijk en chantal ook!

    Valetina.

    P.s Respect voor beide meiden!
    maar ze was dus gewaarschuwd als ik het goed begrijp?

  12. #37
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    tsja dr gebeuren wel meer rare dingen..

    jongen van onze school staat in de nw klasse voor de 2de keer in de ring op hetzelfde gala, tegen iemand die dr na wat search werk al 10x heeft gestaan met 2 C partijen..

    is volgens mij ook nie helemaal netjes toch?

  13. #38
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Nee,das inderdaad niet helemaal netjes.. :S

    Heb trouwens net (volgens mij) een fotootje gezien van die Tantra,maar das toch best een gruwelijk lekker ding!

    Maar volgens mij gebeurt het wel vaker dat ze iemand (te) lang in de n-klasse laten vechten en dat aangeven als beginneling,beetje jammer.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    ja das een beetje jammer, zeker als ze dan van NW de C ingaan en dan weer terug??? die logica begrijp ik nie helemaal

  15. #40
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Rto Deep.

    Was dat ook tegen een vechter van Full-kick? Had namelijk ook begrepen dat het voorval van de dames niet de eerste keer was dat zoiets gebeurt.

    Tis telkens weer raak met dat gesjoemel onder die wedstrijden,jammer zeg. Aan de andere kant,dat is ook eigelijk onvermijdelijk als er geen strakke regels zijn die gehanteerd worden.. (correct me iff i'm wrong?? )

  16. #41
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    @ peter

    ja idd klopt, ik vond t al raar , heb m al vaker gezien.. jongen heeft wel veel verloren blijkbaar, maargoed dan moet je niet de C ingaan en dan weer terug toch?

    snap best dat als jongens aardig wat verlies partijen draaien dat ze iets langer in de NW willen blijven, maar als je dan ervoor kiest de C in te gaan.. blijf daar dan..

  17. #42
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Het is ook een beetje onvermijdelijk dat deze dingen gebeuren als het in zo een grijs gebied verkeerd.
    Het vervelende volgens mij is dat de meeste sportschooleigenaren hier onderling een totaal verschillende kijk op hebben,waardoor er in een matchmaking qua ervaring nogal eens verschil kan zitten...Ditzelfde probleem,maar net eve iets anders zie ik ook regelmatig met gewicht gebeuren..

    Wat de Matchmaking betreft,volgens mij niet altijd met onsportieve gedachte's,maar vaak ook onduidelijkheid denk/hoop ik.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RtoDeep View Post
    tsja dr gebeuren wel meer rare dingen..

    jongen van onze school staat in de nw klasse voor de 2de keer in de ring op hetzelfde gala, tegen iemand die dr na wat search werk al 10x heeft gestaan met 2 C partijen..

    is volgens mij ook nie helemaal netjes toch?

    Niet door blijven zeuren.
    Is uitgebreid besproken bij de buren. De betreffende personen zijn er op aangesproken door de bond.
    Net zoals ook KB Arnhem bij een andere partij.

    En de opgave van het aantal partijen van de jongen van jouw school was ook al niet helemaal koosjer.
    Ook al is het minder extreem, maar toch een beetje de pot verwijt de ketel.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    mensen, als je uberhaupt de ring in stapt, kun je toch weten dat de ander ook iets van knokken weet.
    immers jij traint ook hard voor deze wedstrijd.

    als je dapper genoeg bent om een ring in te stappen, weet je waar je mee bezig bent en weet je ook dat de kans bestaat dat je klappen/trappen krijgt.
    dat is nou eenmaal het spelletje.
    Max 400x125

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •